LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zij hebben hun ziel vekocht aan de duivel
Re: Zij hebben hun ziel vekocht aan de duivel
Hamster, "het doek gaat vallen"? Integendeel: de tweede akte moet juist nog beginnen. Bij de slotakte van het Dexia-drama is een staande ovatie voor de doorstrijdende gedupeerden hoogstwaarschijnlijk en verdwijnt tegenspeler Dexia door de zijdeur.
Zo is dat, impact!
Gelukkig, dat je geen gedupeerde bent, Hamster, dat maak ik tenminste op uit je postings. Als je toch alleen maar even komt 'shoppen', wees dan wat positiever, daar hebben we wat aan.
Gelukkig, dat je geen gedupeerde bent, Hamster, dat maak ik tenminste op uit je postings. Als je toch alleen maar even komt 'shoppen', wees dan wat positiever, daar hebben we wat aan.
-
@ Hamster,
Het is pas echt te laat als je gaat denken en handelen zoals je hieronder post.
Denk maar aan: beter laat dan nooit! enzo.
Het is pas echt te laat als je gaat denken en handelen zoals je hieronder post.
Denk maar aan: beter laat dan nooit! enzo.
Hamster
Geplaatst op 03 Jul 2005 11:36 door Hamster
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
wij moeten als de drommel zoals ik al heb gemaild naar anderen, zorgen dat wij onze krachten bundelen(ja ook pay-back en wie weet nog meer)
Dat had al veel eerder moeten gebeuren in plaats van elkaar in de haren zitten en over en weer verwijten te maken.
Nu is het te laat het doek gaat vallen voor alle gedupeerden
"Of ik me nu de pleuris werk of erf,
ik word door Dexia bestolen tot ik sterf".
Laat dit niet op u van toepassing worden en verzet u nu het nog kan!
ik word door Dexia bestolen tot ik sterf".
Laat dit niet op u van toepassing worden en verzet u nu het nog kan!
Gezien de brief van SLV d.d. 30 juni 2005:
Alles wat maar kan schieten en beschadigen zal nu in een klap op de gedupeerden worden gericht. Hun eigen criminele handelen ( zo wou ik alles maar even samenvatten) zal zwaar onderbelicht blijven.
In de brief houdt SLV angstvallig achterwege WIE dit verzoek gaat doen.
Dexia natuurlijk, maar zullen SLV-SEL-CB-VEB c.s officieel meedoen als partij of worden ze (graag) als getuigen/deskundigen gebruikt ?
In de brief wordt DNB als toezichthouder genoemd.
DNB, met zijn eigen ernstig falende toezichtbeleid in het verleden, mag in het geheel weer (onafhankelijk ??) toezicht houden Zalm zit er dus "bovenop".
Toezicht uitoefenen, ook SLV meet zich deze rol aan, op je eigen falende verleden, dan heb je het pas goed voor elkaar !!!!
Ik hoop dat de toneelmeester en regiseurs (Gerechtshof) stevig in hun schoenen blijven staan, anders zouden de gevolgen wel eens voedsel kunnen zijn voor inderdaad een soort van burgeroorlog. In ieder geval een hoop ellende voor de gedupeerden.
Dit wordt in ieder geval een belangrijk deel van het toneelspel.Het Gerechtshof te Amsterdam zal over enkele maanden worden verzocht te beslissen of de WCAM van toepassing is op de Duivelsberg-Regeling.
Deze beoordeling zal vermoedelijk begin 2006 afgerond zijn.
Nakoming en eerlijke toepassing van de Duivelsberg_regeling door Dexia is dan geborgd en ingebed in een wettelijk kader met onafhankelijk toezicht.
Alles wat maar kan schieten en beschadigen zal nu in een klap op de gedupeerden worden gericht. Hun eigen criminele handelen ( zo wou ik alles maar even samenvatten) zal zwaar onderbelicht blijven.
In de brief houdt SLV angstvallig achterwege WIE dit verzoek gaat doen.
Dexia natuurlijk, maar zullen SLV-SEL-CB-VEB c.s officieel meedoen als partij of worden ze (graag) als getuigen/deskundigen gebruikt ?
In de brief wordt DNB als toezichthouder genoemd.
DNB, met zijn eigen ernstig falende toezichtbeleid in het verleden, mag in het geheel weer (onafhankelijk ??) toezicht houden Zalm zit er dus "bovenop".
Toezicht uitoefenen, ook SLV meet zich deze rol aan, op je eigen falende verleden, dan heb je het pas goed voor elkaar !!!!
Ik hoop dat de toneelmeester en regiseurs (Gerechtshof) stevig in hun schoenen blijven staan, anders zouden de gevolgen wel eens voedsel kunnen zijn voor inderdaad een soort van burgeroorlog. In ieder geval een hoop ellende voor de gedupeerden.
In de belangrijke topic van DutchCredit lees ik, dat Stichting LeaseVerlies inderdaad, samen met Dexia, partij wordt in de zaak voor het Gerechtshof te Amsterdam.
Onpartijdigheid ? Onafhankelijk toezicht houden ?
SLV, "gegroeid" van belangenbehartiger voor de gedupeerden tot uitvoerend knechtje van de Dexiabende........
Hiermee hebben ze met ONZE BIJDRAGEN (hoeveel miljoen ook weer?) uiteindelijk een "goede besteding van kosten" gevonden....
Of surfen ze hier ook weer mee OP KOSTEN VAN DEXIA ??......
Elias.
Onpartijdigheid ? Onafhankelijk toezicht houden ?
SLV, "gegroeid" van belangenbehartiger voor de gedupeerden tot uitvoerend knechtje van de Dexiabende........
Hiermee hebben ze met ONZE BIJDRAGEN (hoeveel miljoen ook weer?) uiteindelijk een "goede besteding van kosten" gevonden....
Of surfen ze hier ook weer mee OP KOSTEN VAN DEXIA ??......
Elias.
De SLV kon niet anders dan de gedupeerde aan Dexia verkopen. Er is namelijk geen geld meer om te procederen. Alle poen is verdwenen in de zakken van de Consumentenbond, de VEB, het bestuur van SLV etc.Wie als vertegenwoordiger van de pers contact zoekt met de stichting wordt doorverwezen naar adviesbureau Huijskens & Istha. Ook Charles Huijskens is regelmatig bij TROS Radar te gast.
De stichting geeft openlijk aan dat het bestuur, de advocaten en de Raad van Toezicht allen salaris ontvangen maar over de hoogte daarvan wil Huijskens niets zeggen. “U noemt het salaris, ik noem het een vergoeding”.
Ook de hoogte van het tarief van zijn eigen adviesbureau en de kosten daarvan tot nu toe blijven onduidelijk.
Dat tarief wordt door deskundigen geschat op vijftienhonderd euro per dag.
“We kunnen er niet zomaar op los declareren”, zegt Huijskens voor RTV Noord Holland.
De reden voor de financiële geheimzinnigheid zou vooral strategisch zijn. Volgens mr. Schonewille is openheid niet gewenst omdat Dexia dan het juridische uithoudingsvermogen van Stichting Leaseverlies te goed zou kunnen inschatten. Verder wijst Schonewille op de “kwalitatief zeer hoogwaardige” Raad van Toezicht aan wie het bestuur van de Stichting Leaseverlies verantwoording moet afleggen en die het bestuur zowel gevraagd als ongevraagd adviseert. De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) wordt door Charles Huijskens verder nog genoemd als kritische waakhond voor de activiteiten van de stichting.
Ook in het algemeen bestuur van de VEB komen we jonkheer Mr. G. Hooft Graafland, de voorzitter van Stichting Leaseverlies weer tegen.
Dat de Raad van Toezicht salaris ontvangt en Hooft Graafland een dubbelfunctie vervult doet blijkbaar aan de onafhankelijkheid van de beoordelingen niet af.
Het volledige artikel is te lezen via onderstaande link.
http://www.pay-back.nl/Nieuwsberichten/Leaseverlies.htm
Geplaatst op 02 Jul 2005 10:24 door Captain-America
--------------------------------------------------------------------------------
@ All,
Misschien is het een idee, zo niet noodzakelijk, van ieder van ons om Dexia cs te gaan benaderen met een schikkingsvoorstel. Een die u zelf heeft, laten, samengesteld (samenstellen).
Prijs mij overigens gelukkig dat ik de nee stem ingescand heb, kan gelijk door naar de lopende rechtbankprocedure alsmede Dexia cs in februari van dit jaar een schikkingsvoorstel heb gedaan, wat ze, uiteraard, hebben afgewezen onder verwijzing naar de (toen nog) op handen zijnde schikking.
Een ander punt, is dat er nu eens niet nagedacht maar gehandeld moet gaan worden inzake echte daadwerkelijke samenwerking tussen de nu nog overgebleven belangenbehartigers van ons gedupeerden.
Ben geheel en al bereid om hierin, desgewenst, een actieve rol te spelen. Dit ook omdat de meesten mij kennen en ik ten alle tijde als onafhankelijke persoon mij (ten dienste) heb opgesteld. Mocht hier interesse voor zijn, dan stel ik voor dat diegene die het betreft of die zich hiertoe aangesproken (willen) voelen, mij dit per e-mail laten weten.
Su6 en sterkte allemaal, de strijd gaat door, maar wij ook
Maar een reactie!
Wel een stimulans voor iemand om zich in te zetten in deze slepende materie!
-
Ik ben bang dat alle individuele schikkingsvoorstellen bij Dexia in de prullebak belanden..
Alle nieuwe punten die wij als gedupeerden kunnen gebruiken is natuurlijk heel belangrijk.
Maar kunnen wij die ideeen niet beter bij Piet Koremans neerleggen zodat het bij 1 aanspreekpunt blijft?
Het is maar een idee..
Alle nieuwe punten die wij als gedupeerden kunnen gebruiken is natuurlijk heel belangrijk.
Maar kunnen wij die ideeen niet beter bij Piet Koremans neerleggen zodat het bij 1 aanspreekpunt blijft?
Het is maar een idee..
Ik heb het eerder gezegd: ik ben (nog steeds) bereid (in samenwerking) een schikkingsvoorstel te doen aan Dexia (in overleg met advocaat en dit dan ook mischien door de pers te laten volgen!). Pal, Payback en nog veel forumbezoekers weten wie ik ben!
Eegaleaser met een bijzonder ongunstig 'schikkingsproduct'. Ik wil dan wel BKR in het verhaal meenemen! Mail me als er interesse bestaat!
Eegaleaser met een bijzonder ongunstig 'schikkingsproduct'. Ik wil dan wel BKR in het verhaal meenemen! Mail me als er interesse bestaat!
Wat versta je onder een bijzonder ongunstig schikkingsproduct Pipa?
Product dat buiten de schikking valt of in dit geval anderszins ongunstig is (geen of lage restschuld).
Hollander schreef op 1 juli:
Met medewerking o.a. van onze gerechtelijke macht.
Hoezo een uitspraak over de aankoop van de aandelen op 21 en 28 december als het gerechtshof luistert naar het verzoek van Leaseverlies om alle lopende Dexia rechtszaken stil te leggen in afwachting van een beslissing door het Hof over de bindend verklaring.
Denk je dat jouw rechtszaak nog loopt?
Denk je dat er uitspraak wordt gedaan in jouw zaak op de datum die al zo vaak is uitgesteld.
Dankzij Leaseverlies "even" niet!
Overleg volgende week met je advocaat wat te doen.
Er wordt echter één fout gemaakt: we zijn geen makke lammetjes die ons naar de slacht laten leiden.
Dexia heeft zich hierin al verslikt en Leaseverlies en andere "belanghebbenden" zullen dit ook merken.
Wij staan PAL achter elkaar!
Groeten,
Piet
Het draaiboek van de "Operatie Doofpot" was allang klaar.Onze zogenaamde belangenbehartigers willen hun schikking bindend laten verklaren voor iedereen.!! (stukje tekst van Piet)
Bron? Rechterlijke beslissing? Waar gaat dit over? Hoe kom je daarbij? Iedereen is toch vrij om nee te zeggen tegen de schikking en door te procederen?
Met medewerking o.a. van onze gerechtelijke macht.
Hoezo een uitspraak over de aankoop van de aandelen op 21 en 28 december als het gerechtshof luistert naar het verzoek van Leaseverlies om alle lopende Dexia rechtszaken stil te leggen in afwachting van een beslissing door het Hof over de bindend verklaring.
Denk je dat jouw rechtszaak nog loopt?
Denk je dat er uitspraak wordt gedaan in jouw zaak op de datum die al zo vaak is uitgesteld.
Dankzij Leaseverlies "even" niet!
Overleg volgende week met je advocaat wat te doen.
Er wordt echter één fout gemaakt: we zijn geen makke lammetjes die ons naar de slacht laten leiden.
Dexia heeft zich hierin al verslikt en Leaseverlies en andere "belanghebbenden" zullen dit ook merken.
Wij staan PAL achter elkaar!
Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Idaho op 20 nov 2005 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gelukkig kan iedereen die de uitzending heeft gezien nu zelf vaststellen dat die Idaho liegt en alleen maar bezig is met het in de wielen rijden van de echte belangenbehartigers voor de gedupeerden van de aandelenlease-zwendel!
Deze miesmaker brengt daarmee niet alleen de zaak van de doorvechtende gedupeerden schade toe maar kleineert tevens de verrichtingen van Piet Koremans en Platform Aandelenlease, Payback, Leaseproces en de aanwezige advocaten.
Wat is toch de reden dat Idaho die Duisenbergregeling, die voor een groot aantal ernstig gedupeerden niet meer dan een fopspeen blijkt te zijn zo enthousiast aanbeveelt? Anders dan dat hij de gerechte strijd van zijn medegedupeerden heeft verloochend en is overgelopen naar het kamp van Knuppe, Bruneel en Lemstra?
Zo iemand wordt ook wel eens een judas genoemd!
Deze miesmaker brengt daarmee niet alleen de zaak van de doorvechtende gedupeerden schade toe maar kleineert tevens de verrichtingen van Piet Koremans en Platform Aandelenlease, Payback, Leaseproces en de aanwezige advocaten.
Wat is toch de reden dat Idaho die Duisenbergregeling, die voor een groot aantal ernstig gedupeerden niet meer dan een fopspeen blijkt te zijn zo enthousiast aanbeveelt? Anders dan dat hij de gerechte strijd van zijn medegedupeerden heeft verloochend en is overgelopen naar het kamp van Knuppe, Bruneel en Lemstra?
Zo iemand wordt ook wel eens een judas genoemd!
Wel Idaho,Nou.....tijdens de uitzending van TROS radar waren jullie en zeker jij nou ook niet bepaald een groep wilde leeuwen die hun tanden eens goed lieten zien.
Hier wordt lekker de beest uitgehangen, maar op het toneel waar het werkelijk wat toe doet, blijft daar maar weinig van over.
Er is weinig negatiefs te melden over het gedrag van de diverse Advocaten en Belangenbehartigers, integendeel!
Het ging er keurig aan toe!
Maar wat wel opviel was dat B.K. peentjes zat te zweten!
Maar ja er altijd wel ergens iets op aan te merken nietwaar.
De 'beste stuurlui' staan aan wal zogezegd.
Dit is nu niet bepaald een persoon aan te rekenen. Overigens vraag ik mij af of er nog wel echte belangenbehartigers zijn. Ik lees dit forum enige tijd en merk op dat er nogal wat gebakkeleid en gescholden wordt door een aanvoerder van een der belangenbehartigers.alleen maar bezig is met het in de wielen rijden van de echte belangenbehartigers
Persoonlijk zou ik niet graag geadviseerd willen worden door deze blaaskaak.
Laatst gewijzigd door Hamster op 19 nov 2005 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
zucht....mischien is het alleen maar goed dat dexia 3 maanden de zaak uitstelt dan kan iedereen hier op het forum eens 3 maanden rust nemen
Rust roest Andre!
Als je B.K. bedoelt, ik ook niet.Persoonlijk zou ik niet graag geadviseerd willen worden door deze blaaskaak.