LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zijn er ooit aandelen gekocht?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Heeft Dexia ooit aandelen gekocht voor deelnemers van aandelenlease?

Ja
11
20%
Ja, maar niet voor alle deelnemers
10
18%
Nee
34
62%
 
Totaal aantal stemmen: 55

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door pluutje »

Ik denk dat B+ zichzelf alweer aan het oplichten is.
Dat is bijna onmogelijk omdat B+ in de toekomst kan kijken :idea: 8)

:lol:

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Willems, hoezeer ik je ook kan volgen in je strijd tegen Dexia, ik wens mij te distantiëren van iedere soort van discriminatie en belediging aan het adres van minderheidsgroepen en andersgeaarden. Ik appelleer aan je menselijk fatsoen om dat voortaan achterwege te laten!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Willems »

Geplaatst op 13 Okt 2005 13:08 door Idaho
Beste Ad, het heeft waarschijnlijk geen enkele zin om alle enigzins haatdragende teksten van deze man te herhalen.
De redaktie zal het allemaal wel gelezen hebben, maar zien blijkbaar geen aanleiding om hier iets tegen te doen, een ban is er voor mensen die "chatgedrag" en "off-topic" bezigen.

Misschien dat je deze verwarde man buiten je belevingswereld kunt plaatsen zodat hij gewoon niet meer voor jou bestaat?

Beste Notenkraker,

Kijk dat ik verward zou zijn, betwijfel ik, omdat ik steeds vast blijft in mijn belevingswereld en van daaruit onrechtvaardigheden bekamp. Het lijkt mij, ook met betrekking tot jou, dat niet de reacties van anderen tellen, maar altijd hoe ik reageer op anderen. Indien jij niet in staat ben om mij letterlijk aan te wijzen, wat ik verkeerd schrijf dat beschouwd zal kunnen worden als discriminatie, dan zou ik zeggen distancieër je maar direct. Ik zal verder mijn oorlog voeren en geloof niet dat ik met of zonder fans de kans groter of kleiner is om mijn beroofd geld terug te krijgen. Het ga je goed makker!!!
Laatst gewijzigd door Willems op 14 okt 2005 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Notenkraker en idaho, vinden jullie het leuk om uit te dagen..
hij hapt wel hè! Maar dat zegt ook genoeg over jullie!

Maar anderen (o.a. Ad) worden hier weer ongevraagd het slachtoffer van. Is dat jullie bedoeling ??

Dit is het Legio Lease forum !!!

Wat denken jullie.. zijn er ooit aandelen gekocht?
Ik denk het niet.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Willems »

Eerst was er voorzichtig twijfel, maar thans kan geconcludeerd worden op grond van de bestaande empirisch details dat onmogelijk moet zijn geweest dat er enige uitgave moest zijn om pakketten aandelen te kopen. M.a.w. zowel het aankopen als verkopen van deze pakketten zijn schijn operaties en misleiding geweest!
Laatst gewijzigd door Willems op 14 okt 2005 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Jetsbasket
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 okt 2005 19:47

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Jetsbasket »

Na mijn bericht van gisteren had ik en samen met mij nog een paar mensen gehoopt dat Meneer Willems zich zou terugtrekken van dit forum, helaas het mag niet zo zijn.

Graag wil ik dan nogmaals herhalen dat Meneer Willems geheel op eigen titel spreekt en zeker niet voor alle belgen, tevens wil ik hierbij benadrukken dat ook de club waartoe Meneer Willems behoort, zich niet verantwoordelijk voelt voor de uitspraken die hij hier pleegt te doen.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Willems »

Het zal je sieren, in al jouw grootheid, om nader in detail te treden, om op dit forum weer te geven, wat ik geschreven had die als discriminerend beschouwd zal kunnen worden of beledigend, indien je weet dat zelfs een goede morgen als beledigend opgevat zal kunnen worden! Discriminatie is iemands rechten beroven en uitsluiten, echter hier op dit forum is het "kruidje-roer-mij-niet".
Ik ben mij er niet van bewust bij welke groep, club of wat dan ook te behoren en veracht elke club of vereniging die mij als lid beschouwt! Dit forum dateert van april 2001, toen was ik erbij, had gestreden met een zelfde inzet en had elke intrige en onderkruiping, ook buiten dit forum om overleef, en zal echt niet weten om nu enige waarde te hechten aan jouw verzoek. Mij lijkt het duidelijk dat kennelijk vele van jullie besmet zijn met de geaardheid virus en zie niet in, waarom natuur het onderspit moet delven voor het onnatuurlijke en zeker op een forum, dat bestemd is voor het lease problematiek. Dit is een vrije forum en zolang het zo is zal ik mij nimmer terugtrekken voor wie en wat dan ook!
Laatst gewijzigd door Willems op 14 okt 2005 22:52, 4 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

is dit leuk ??

Kijk nu toch waar dit item op uitdraait met jullie hulp !!

Dit is het Legio Lease forum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geaardheid.. geaardheid.. houd nu toch eens een keer op over geaardheid!

Dit forum gaat over legio Lease.. niet over 'hoe jaag ik de mensen weg van dit forum'.

Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik hetero ben, ik ben waarschijnlijk zo geboren en nu.. ja.. een vrouw is duur hoor en ze ziet mij ook nog eens als lustobject.. en ik moet altijd maar presteren.. presteren.. Maar ik ben ook wel eens moe en dan kan ze zo meevoelend zeggen -ach, dat geeft niet, dat overkomt iedereen wel eens- Maar hoe kan ze dat nu weten.... Dus a.u.b. ophouden over geaardheid !

Gelukkig is mijn vrouw niet zo dom als ik en heeft ze, terecht, het contract wat wat ik zo dom was om met Legio Lease te sluiten, nietig verklaard.
Dom.. ja.. want de rente was hoger dan de gemiddelde stijging van de beurs van de afgelopen dertig jaren! Wat B+ hier ook over zegt..

Winst maken was dus, zeker bij een dalende beurs alleen mogelijk voor de bank. Het was een vooropgezet plan van de banken om extra winst te creeren terwijl ze niet eens de aandelen, het lease object, in hun bezit hadden !
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 15 okt 2005 00:28, 2 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dit is een vrije forum en zolang het zo is zal ik mij nimmer terugtrekken voor wie en wat dan ook!
Kijk nu toch waar dit item op uitdraait met jullie hulp !!
Iwebd

Ik weet het. Als ik op die Belg reageer ontstaat er een vervelende discussie.

Maar ook als ik niets zeg zit die meneer het maar te hebben over de vreselijkste dingen.

Gisteren kwam Hitler zelfs weer langs.
Het enge daarvan is dat die ook een komplete bevolkingsgroep de schuld gaf van alles.

En dat en niets anders dan dat is het gegeven waarom ik moet reageren op dergelijke aantijgingen van deze gevaarlijke stellingen.

32 jaar heb ik in de kast gezeten, en denk er aan dat wil je niet meemaken.

En als figuren als Willems of wie dan ook mij daar in terug willen stoppen, laat ik me horen, of jij het daar nu wel of niet mee eens bent.

Jou bijdragen op dit forum doe je ook voor eigen belang.

Mijn belang verdedig ik overal waar nodig ook op dit forum. En als dat toevallig dan niet over dexia gaat is dat niet mijn schuld.!!!!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Pipa, ik moet je mijn verontschuldigingen aanbieden.
Waarom krijg ik nu die naam pipa toch maar niet uit mijn hoofd...

Ik bedoelde idaho, niet jou.
Geplaatst op 13 Okt 2005 13:08 door Idaho

Beste Ad, het heeft waarschijnlijk geen enkele zin om alle enigzins haatdragende teksten van deze man te herhalen. bla..bla..bla..
ik vond dit stiekum uitdagen van idaho.

Ad, ik mag jou wel!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »


ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Mag ik er even tussenkomen Heren?

HoiIdaho!!

Iwebd:
Ook ik ben het vaak(meestal)niet eens met Idaho. Maar wij gaan dacht ik toch respectvol met elkaar om. Op een paar kleine aanvaringen na.

Idaho heeft altijd een terecht standpunt ingenomen ten aanzien van W.
En kan niet beticht worden van uitlokking in deze, omdat juist hij een van degene is die hard tegen hard discriminatie bestrijd.

Ja en zijn schikkingspromoter-ij is eigenlijk net zo vervelend als deze discussie. :wink:
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 15 okt 2005 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 15 Okt 2005 01:19 door Pipa

Het is een en dezelfde volgens mij Idaho en IWEBD Lekker toch, voor sommigen, discussie met jezelf?
dit geloof je toch niet hè!
Pipa en idaho.. gaat het een beetje tussen jullie... :lol:

Maar om op het onderwerp terug te komen;

Op 7 november 2005 om 10.30 uur en één week later op 14 november 2005, ik geloof allebei in Arnhem, zullen we voor de zoveelste keer gaan meemaken dat dexia probeert onder de bewijslast uit te komen en met een zéér dik dossier gaat komen, daar wordt op dit moment nog hard aan gewerkt, waaruit na bestuderen blijkt dat er weer niets bewezen is.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door peewee »

te noemen áandelen/effecten (geen opties of anders)

Willems,

Hier ga je toch lichtelijk in de fout. Opties zijn toch wel zeker ook effecten. Sla de definitie van het begrip ""effecten"" in de Wet Toezicht Effectenverkeer er maar op na.

Deze opmerking laat overigens onverlet, dat ook ik er steeds meer van overtuigd ben dat Dexia -zonder de daadwerkelijk aankoop van aandelen- de wel reeel bestaande verplichtingen die Dexia met haar klanten was aangegaan, (voor zichzelf)heeft afgedekt bij derde partijen in een soort OTC-optieconstructie. Dit kan nog een zeer spannend hoofdstuk worden in de hele lease-affaire. De enge resp. de zalige droom (afhankelijk aan wiens kant men staat) is nog lang niet ten einde.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Willems »

Pee Wee,

Ik weet absoluut niet waarover jij het nu hebt. In mijn contract staat:
Beurs: Euronext Amsterdam N.V
Omschrijving aankoop met naam en toe naam: AANDELEN fonds: AEGON, KPN, WOLT KLUW.

Dit was de omschrijving van wat er gekocht zou worden, indien jij nu opties of wat anders ervan wil maken, zal het niet gemakkelijk gaan denk ik.

Richard Jansen
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 feb 2005 17:45

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door Richard Jansen »

Toen ik die folders zag in 2000 gingen er alarm lampjes branden
En je was niet zo snugger om gelijk aan de bel te trekken? Nu wel, nu je ziet dat alles in het honderd is gelopen?

Enne: Beste Belleger+: heb je zelf wel een contract afgenomen of niet?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Zijn er ooit aandelen gekocht?

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 21 Okt 2005 07:52 door Richard Jansen


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:

Toen ik die folders zag in 2000 gingen er alarm lampjes branden


En je was niet zo snugger om gelijk aan de bel te trekken? Nu wel, nu je ziet dat alles in het honderd is gelopen?
Beste Richard,

Een soortgelijke vraag heb ik B+ {Dubio} ook al eens gesteld maar dan geeft hij 'niet thuis'!

Gesloten