LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ]

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Radar

Re:

Ongelezen bericht door Radar »

Beste heer Blok,

I.v.m. het verrichten van technische werkzaamheden aan de site kunnen wij uw probleem niet direct verhelpen.

Wij proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

Hopende op uw begrip.

Redactie TROS Radar

PLUKKER

Re:

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Nogmaals Blok:

De functie 'zoek' en 'vervang' verricht wonderen in dit soort gevallen.

PLUKKER - denkt dat 'ie nu wel mag blijven van de raad van wijze mensen

Sara Etty

Re:

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Wijze mensen... Plukker is correct opgevoed.

L. Blok

Re:

Ongelezen bericht door L. Blok »

PLUKKER,
Voor het geval dat je het nog niet had begrepen, ik had al diverse e-mails ontvangen van mensen die vertelde dat de "belanrijke topics" niet meer werkte.

L. Blok - vindt PLUKKER wel een grote wijsneus

Hans1

Re:

Ongelezen bericht door Hans1 »

PLUKKER heeft wel overal verstand van :-)

Groetjes uit Maarssen.

PLUKKER

Re:

Okay meneer Blok, ik hoop dat u desondanks wat heeft gehad aan de tip van deze grote wijsneus... ;------)

PLUKKER - trekt een lange neus

L. Blok

Re:

Nou PLUKKER jouw wijze raad was blijkbaar niet zo wijs want bij mij en ik denk ook bij alle andere zit wel de "zoek" functie op dit forum maar helaas niet de "vervang" functie.
Wellicht zou ik jou nog wat "wijze raad" kunnen geven, maar dit terzijde.

PLUKKER

Re:

Nou, ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost, maar ik bedoelde niet de zoekfunctie op deze site, maar de functies onder de knop 'bewerken' of 'edit' in het programma waarmee u uw pagina maakt. Waarschijnlijk is dat een soort van tekstverwerker en daar zit onder de knop 'bewerken' of 'edit' de mogelijkheid om te zoeken en vervangen. Meestal ook op te roepen door op CTRL+H te drukken.

Succes Blok!

PLUKKER - deelt dit soort weetjes graag

L. Blok

Re:

PLUKKER,
Als je niet weet hoe mijn home page in elkaar zit moet je hier geen commentaar op geven. Het oproepen van en linken naar de "belangrijke topics" heeft niets te maken met wat jij loopt te vertellen over zoek en vervang en daarom zei ik dat je een beetje een wijsneus was. Ondertussen staat de orginele link er weer in dus moet alles weer correct werken.

L. Blok

Re:

Even een correctie op het voorgaande bericht. De orginele link staat er weer in maar de "belangrijke topics" werken nog nietop mijn home page.

Jean

Re:

Ongelezen bericht door Jean »

Goedemiddag Hr. Blok, ook ik heb dat nummeradres erinstaan.
Door uw topic is mij dat nu pas opgevallen. Maakt mij niet zoveel uit maar las nu ook dat u een eigen site heeft. Daar ik nieuwsgierig van aart ben zou ik u willen vragen om uw link/adres van uw site door te geven zodat ik uw site is kan gaan bekijken.

Jean

Re:

aart is aard! toch?

up

Re:

Ongelezen bericht door up »

echt niets te doen die Jean!!!!

Jean

Re:

He uppie......jij ook niet zo te zien!

PLUKKER

Re:

Blok, suit yourself, tjonge jonge. Je bent wel een moeilijk figuur hoor en ga nou niet hoog lopen opgeven over je homepage, want, nou ja laat ook maar.

PLUKKER - zal nooit vriendjes worden met deze grumpy old man

Willem

Re:

Ongelezen bericht door Willem »

Daar is ie weer onze Jean.

Willem.

L. Blok

Re:

PLukker,
Mag ik je verzoeken wel correct naar iemand toe te blijven en niet op de de man te spelen. Jij met je:
"PLUKKER - zal nooit vriendjes worden met deze grumpy old man"

PLUKKER

Re:

Iets met de pot verwijt de ketel Blok. Herinner je je je mailactie?

PLUKKER - wordt ook moe van deze grumpy old man, maar vindt driemaal het woord 'je' achter elkaar in een zin een hele prestatie

Jean

Re:

We gaan weer de goede kant op.....

Zelfs op een gewone chatbox is men nog beleefder en kan men normaal zonder gescheld met elkaar discusieren en elkaars mening vertellen zonder gescheld en gedrein.

Gesloten