Er staat mij bij dat de 20ste een belangrijke dag ivm een uitspraak inzake de verliesverdriedubbelaar (al dan niet vallende onder het wck). Klopt deze datum nog, of is ook hier reeds uitstel aangevraagd door Dexia?
mvg
docent
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 20 oktober?
-
Re: 20 oktober?
die van mij op 20 oct staat nog wel maar in mijn geval gaat het om de
W verdubbelaar. Ik ga er overigens van uit dat het weer wordt uitgesteld.
lfs Ad
W verdubbelaar. Ik ga er overigens van uit dat het weer wordt uitgesteld.
lfs Ad
-
Mijn “zaak” wordt ook (hopelijk) 20 oktober a.s. behandeld.
Dus spannende dag wanneer het tot uitspraak leidt voor velen…
Gegroet justice
Dus spannende dag wanneer het tot uitspraak leidt voor velen…
Gegroet justice
Binnen de Sector Kanton, Lokatie Brielle/ Middelharnis worden alle
Dexiazaken aangehouden tot 14 december
en het kan dat de kantonrechter op die dag nog een verdere aanhoudng geeft of een datum stelt waarop Dexia haar conclusie kan indienen
Dexiazaken aangehouden tot 14 december
en het kan dat de kantonrechter op die dag nog een verdere aanhoudng geeft of een datum stelt waarop Dexia haar conclusie kan indienen
Als ik mij niet vergis, staat op 20 oktober de rechtszaak gepland in Arnhem, waar gevraagd werd aan Dexia om aankoopbewijzen van de aandelen te geven. In dezelfde zaak is ook de WCK ter sprake gekomen. In die zin dus een belangrijke zaak. (Hopelijk komt er niet weer een uitstel).
vr. gr.
Job68
vr. gr.
Job68
--------------------------------------------------------------------------------
Bedankt Pallu en Ad
voor jully bericht. Als iedereen nu een keertje zal doorgeven op welke datum zijn zaak voorkomt, dan zouden wij veel geruststellender en een beekje hoopvoller zijn.
Bij mij is het nu weer de 28 october war Dexia bij het Kanton Alkmaar
stelling nemen moet.
groetjes Julika
Naar boven
Bedankt Pallu en Ad
voor jully bericht. Als iedereen nu een keertje zal doorgeven op welke datum zijn zaak voorkomt, dan zouden wij veel geruststellender en een beekje hoopvoller zijn.
Bij mij is het nu weer de 28 october war Dexia bij het Kanton Alkmaar
stelling nemen moet.
groetjes Julika
Naar boven
Hallo Docent,
Voor 20 oktober moet er een verweer zijn ingediend door Wilma Tonckens, advocaat van de gedupeerde, tegen de verweren van dexia over het niet van kracht zijn van de WCK en dat de aandelen wel zijn gekocht en verkocht.
Waarschijnlijk vraagt zij uitstel aan omdat het nogal een groot verweer is wat dexia heeft ingediend.
Ik schat in dat er rond 20 oktober door de rechter een nieuwe datum wordt geprikt waarop het verweer moet zijn ingediend.
Groeten,
Piet
Voor 20 oktober moet er een verweer zijn ingediend door Wilma Tonckens, advocaat van de gedupeerde, tegen de verweren van dexia over het niet van kracht zijn van de WCK en dat de aandelen wel zijn gekocht en verkocht.
Waarschijnlijk vraagt zij uitstel aan omdat het nogal een groot verweer is wat dexia heeft ingediend.
Ik schat in dat er rond 20 oktober door de rechter een nieuwe datum wordt geprikt waarop het verweer moet zijn ingediend.
Groeten,
Piet