LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2e aanbod dexia???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jet

2e aanbod dexia???

Ongelezen bericht door jet »

Beste mensen,

Op de site van payback las ik dat iemand uit betrouwbare bron had vernomen dat Dexia een 2e aanbod in de maak heeft. Na telefonische navraag blijkt hier bij Dexia niets over bekend. Maar, mijn vertrouwen in Dexia bestaat niet meer. Dus weet iemand hier iets meer?

Verder begrijp ik dat Radar in haar uitzending van 31-3 weer aandacht aan de zaak besteedt.

Wij moeten echter voor 31-3 aan Dexia laten weten of we al dan niet ingaan op hun aanbod. Heb echt geen idee meer wat te doen? Restschuld aflossen en call opties nemen, verlengen, aandelen overnemen? Wat is wijsheid?

Ik wil in ieder geval zo snel mogelijk van onze registratie bij het BKR af (is mij overigens NOOIT medegedeeld dat wij daar geregistreerd zouden worden!!!) en neem aan dat wanneer wij afbetalen dat ook ongedaan gemaakt wordt!??

Godzijdank zitten wij nog in een positie dat we de financiele middelen hebben om onze restschuld van - op dit moment - € 13.000,-- te voldoen. Maar mijn hart gaat uit naar mensen die echt in problemen zijn gekomen. Terugbetalen wil ik eigenlijk niet maar ik vraag me ook af of het procederen ooit zoden aan de dijk zal zetten?!

Jet

el

Re: 2e aanbod dexia???

Ongelezen bericht door el »

Jetje, je denkt toch niet dat Dexia jou dat even haarfijn gaat vertellen, beetje naief.

Ed

Ongelezen bericht door Ed »

Het is natuurlijk maar hoe je het bekijkt. Ik ben van mening dat ik met het betalen van de restschuld helemaal niets opschiet. Ik kan hoe dan ook geen € 30.000,- op tafel leggen, wat ik overigens ook helemaal niet van plan ben.

Ik snap niet dat er mensen zijn die overwegen om op het aanbod in te gaan, ik vind het belachelijk zelfs dat Dexia zo naief is dat ze denken dat er mensen zijn die met zo'n mager aanbod genoegen nemen.

Ik accepteer hoe dan ook geen schuld!! Dat ik mijn inleg kon kwijtraken ben ik me wel van bewust geweest. Ik heb gegokt en misgegokt. Dat risico heb ik gelopen en ik heb pech gehad, maar die schuld, die enorme schuld !! Ik hoop dat niemand op dit aanbod ingaat en het hoofd koel houdt. Groeten Ed

jet

Ongelezen bericht door jet »

NEE, dat denk ik dus ook niet. Daarom stel ik die vraag ook hier! Lijkt me duidelijk.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Je moet in ieder geval die lui nooit meer bellen, en betalen al zowiezo niet.
Is mijn mening.

Groet, Ron.

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Hallo,

Ik ben het met Ron eens: Niet betalen. Als je betaald kun je naar je geld fluiten. Ook mijn incasso's heb ik stopgezet. Wij hebben geen schuld, DEXIA heeft schuld.
Maar vergeet nooit dat deze k..contracten uit de stal van AEGON komen. En die.... doen alsof ze dat niet meer weten.
In Den Haag heet het plein voor Station Mariahoeve "AEGON-plein". Ik voel er veel voor om al die bordjes te overplakken met een andere tekst....

Kees

m

Ongelezen bericht door m »

Jet,
je hebt volgens mij gelijk,lees maar op de financele site van de volkskrant.
Ze gaan het bedrag wat ze vorig jaar apart hebben gezet ,ik meen 450 miljoen euro verhogen
In mei gaat Dexia evalueren hoeveel mensen hebben getekend.en dan gaan ze waarschijnlijk een nieuw aanbod uitbrengen.

mabel

Ongelezen bericht door mabel »

Niet betalen!! Niemand doen hoor.
Ze staan op ploffen, en laat de gore klootzakken van DEXIA het maar lekker uitzoeken.
Binnenkort bestaan ze niet meer.
Brieven negeren en niet op reageren, tot na de uitzending!
Ik ben niet bang voor ze.

Gesloten