LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 40 euro betalen aan PayBack

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Louis
Berichten: 131
Lid geworden op: 19 sep 2003 20:21

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Louis »

NB
Laatst gewijzigd door Louis op 07 sep 2004 21:46, 4 keer totaal gewijzigd.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door [email protected] »

:shock:
Laatst gewijzigd door [email protected] op 07 sep 2004 20:13, 2 keer totaal gewijzigd.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door CB »

Tros Radar gaarne een slotje op deze topic van een fantast.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door pluutje »

Hi Inzagirl,

Een ECHTE VRIEND betaald meteen € 30,= voor jouw, niet dan??

Je schrijfstijl is zo leuk dat ik er al veel plezier aan heb beleefd!

Kom op, trek die vriend aan z'n jas.

Het is toch geen Zeeuw zeker?
Wat een krent!

Veel su6 en laat vooral je vriend dit berichtje zien!!

Vr gr
Pluutje

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik moet mijn dure hypotheek betalen
Ik woon samen met mijn vriend
Sorry hoor, maar waarom laat je die 'vriend' niet meebetalen aan die dure hypotheek, of ga kleiner wonen.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Joshua »

als je een eigen huis hebt kom je niet in aanmerking voor gesubidieerde rechtsgang.
de waarde van het huis word gezien als vermogen, dat zou je dan eerst kunnen verkopen redeneerd men
ik heb het niet nagekeken maar dit gaat te snel door de bocht.
1 Het huis is waarschijnlijk belast met een hypo.
2 Vermogen hangt af van meer zaken

Toevoeging
Bereken eigen kosten.
Doe de test zelf op http://www.rvr.org/Site/ib/dkc_ol/gehsam.htm

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Harry »

Ik denk persoonlijk dat inzagirl de boel ligt te naaien en snap niet dat jullie dat niet doorhebben, veel van de forum bezoekers worden bedrijfsblind volgens mij.

groetjes Harry

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door JH »

Als er maar iets staat waarop men kan reageren maakt niet uit wat het is. Je hebt gelijk Harry, die inzagirl fantaseert er goed op los. Wat is nu 40 euro op een restschuld van 75000 euro zoals elders op dit forum is genoemd. Wat een poeha allemaal voor een wicht dat nog in de (b)anale fase verkeert. :roll:

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door [email protected] »

De boel naaien? Waarom zou ik? Ik zit niet voor niks mijn situatie uit te leggen. Ik krijg meestal geen normaal antwoord.

Idd, ik heb samen met mijn vriend een koophuis, onze hypotheek bedraagt ongeveer 145.000 euro. We wonen er bijna 3 jaar.
Mijn legio lease contracten zijn afgesloten in 2000, voordat ik mijn vriend kende en voordat ik ons huis kocht.
Je moet mijn vriend begrijpen dat hij niet mee wil doen met al dat dexia gebeuren. Elke keer worden we verkeerd ingelicht, en waarom moeten wij kwalijk worden genomen dat we niet veel begrijpen en dat dexia mij genaaid heeft.

Begrijpt iemand mijn situatie, of kan iemand iets nuttigs zeggen???
:o

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door JH »

Ik krijg meestal geen normaal antwoord.
Dat heb je dan wel voor een groot deel aan jezelf te danken. In eerdere topics was je heel duidelijk dat je geen advocaat nodig hebt.

[email protected]
Berichten: 213
Lid geworden op: 12 jan 2004 21:35

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb ook geen advocaat, mijn vriend en mijn ouders zijn daarop tegen. En wat moet ik dan doen? Moet ik in mijn eentje helemaal ver weg reizen om met een advocaat te praten?

Het enige wat ik weet is dat ik genaaid ben en zo zijn er duizenden anderen. Als tig duizend mensen hetzelfde produkt kopen en er is wat mee dan wordt de zaak toch collectief opgelost? Dan gaan we toch niet allemaal individueel naar de advocaat?

Die advocaat adviseert dat wel, dat is makkelijk verdienen, daar trap ik dus niet in.

En dexia heeft waarschijnlijk de boel opgelicht, ze hebben geen bewijzen voor de aankoop van aandelen.

:D

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo [email protected]

Ik lees net deze topic met reacties.
Wij hebben begin dit jaar regelmatig contact gehad, via e-mail en telefoon.

Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag, zoals vaker aangeboden.

Ik hoop van je te horen.

Groeten,
Piet

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ja Inzagirl ik denk dat ik wel weet waar de schoen wringt.
Je hebt nl dat Dexia aanbod getekend en hebt afstand gedaan van je juridische rechten.
Dus op dit moment kan je geen kant op zoals velen die ook op het aanbod zijn ingegaan.
Pay-Back is bezig om die regel dat je geen recht hebt op juridische bijstand uit het aanbod te laten vervallen, maar ja zover is het nog niet.
Toch zou ik contact met Pay-Back opnemen om te kijken of die je een oplossing kunnen bieden.

dootjeblauw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2003 11:29

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

Het is niet waar dat de rechtsbijstand verzekering de kosten van een juridische procedure tegen dexia betaalt.

Lanny
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2004 00:26

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Lanny »

Ik krijg nu een beetje ww en daar moet ik het mee doen.
Maar nu zit mijn vriend in de ww en ik verdien ook niet veel, ik werk maar part-time.
Vooropgesteld dat ik uiteraard niemand vreselijke schulden etc. toewens maar dit maakt het er niet duidelijker op inzagirl, in het ene reply zit jij in de ww en in het volgende reply je vriend en werk jij part-time?
Je zegt dat je iedere avond met een hongergevoel naar bed gaat, gaat je vriend dat ook? Ik kan me nl. niet voorstellen dat hij voor zichzelf lekker kookt en jou toe laat kijken.

Ik hoop dat jullie eruit komen samen.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door impact »

Dootjeblauw, klopt dat de rechtsbijstandverzekeraars in meerderheid weigeren om hun (verzekerde) klanten, die door Dexia zijn gedupeerd, van rechtbijstand tegen Dexia te voorzien.
Zelf deed ik ook hiertoe een beroep op mijn verzekeraar - Aegon! - die ook weigerde aan mij juridische bijstand te verlenen op grond dat zaken over "vermogen" niet waren gedekt.
Als eegaleaser stelde ik dat het hierbij niet ging over vermogen maar over onrechtmatig tot stand gekomen contracten. Ook door de Ombudsman Verzekeringen werd ik vervolgens in het ongelijk gesteld.
Aegon moet niet denken dat ze van mij af zijn. Ik laat eerst door mijn nu uit eigen zak betaalde advocaat mijn eegaleasezaak voor de kantonrechter in Amsterdam tot een bevredigend eind brengen. Maar daarna is Aegon aan de beurt en laat ik mijn advocaat DIE boeven aanpakken. Wel tientallen jaren vette premie innen en daarvoor niets willen doen, stuit mij zozeer tegen de borst dat ik ze alleen al uit principiële overweging voor de rechter sleep.

Michiel Luidens

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

De vraag van de TS was concreet : als ik PayBack niet betaal wat dan ? Het antwoord is inmiddels duidelijk, dan hoor je niet bij de sekte en hoef je uit die hoek ook geen advies te verwachten. Degenen die via payback procederen hullen zich in stilzwijgen alsof de payback advocaten bescherming van hoger hand hebben. En maar afgeven op de politiek die wel open en transparant moet opereren :lol:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door impact »

Michiel Luidens, je probeert weer eens iets wat krom is recht te praten.

Ter vergelijking van je stelling over Payback: als je NIET tegen ziektekosten bent verzekerd, verwacht je dan toch dat een ziektekostenverzekeraar jouw ziektekosten gaat betalen als je ziek wordt?

Michiel Luidens

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Impact als payback een commercieel juridisch advies/advocaten bemiddelings bureau is zou ik zeggen : je hebt gelijk. Maar hou dan ook op met het "payback is een vereniging, het werk wordt gedaan door vrijwilligers" gehuichel.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: 40 euro betalen aan PayBack

Ongelezen bericht door impact »

Het spijt me, Michiel Luidens, je overtuigt me niet. Ook een vereniging met vrijwilligers heeft kosten, die worden bestreden uit de inkomsten van contributies.
Je wilt toch niet verlangen dat zo'n vereniging aan niet-leden, die weigeren contributie te betalen, dezelfde faciliteiten gaat verlenen als aan wel-betalende leden?
Zoiets zou uiterst oneerlijk zijn tegenover de leden en is waarschijlijk volgens de verenigingsstatuten niet eens mogelijk.
Bovendien is Payback ook naar anderen dan de leden zeer behulpzaam, maar er zijn natuurlijk wel grenzen.

Gesloten