| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 50% accepteert sexia aanbod!!
-
ajwa
50% accepteert sexia aanbod!!
Vandaag heb ik, zoals duizenden andere, een tweede dexia brief ontvangen. Wat daar staat vind ik lachwekend. 50% heeft het aanbod al geaccepteert zeggen ze. Twee dagen geleden (toen was de brief al afgedrukt) waren dat nog geen 40%. Verder vindt Dexiz zich zelf zo aardig dat ze mij een 'tweede kans' wil geven om op hun aanbod in te gaan. Daarnaast dreigt Dexia met onder andere het feit dat ook al wint LV en EL uiteindelijk iedereen voor zichzelf naar de rechter moet stappen met eigen advocaat en zo. Echt lachwekend, zo'n dreiging. Dat Dexia zoveel geld over heeft om niet alleen ons schadeloos te stellen maar ook nog eens om al die duizenden advocaten te betalen. Kom maar.
Mijn standpunt:
- ook tweede aanbod dexia naar de prullenbak
- niet reageren
- niet betalen
- verwijzen naar de lopende procedures
- laat dexia zelf naar de rechter gaan
- hoe meer gedeputeerden op het aanbod ingaan hoe beter voor volharders. Dat is allemaal her en der op dit forum gezegd. groetjes en volhouden.
ajwa
Mijn standpunt:
- ook tweede aanbod dexia naar de prullenbak
- niet reageren
- niet betalen
- verwijzen naar de lopende procedures
- laat dexia zelf naar de rechter gaan
- hoe meer gedeputeerden op het aanbod ingaan hoe beter voor volharders. Dat is allemaal her en der op dit forum gezegd. groetjes en volhouden.
ajwa
-
b
Re: 50% accepteert sexia aanbod!!
ajwa
ben ik helemaal mee eens
je verspeeld je rechten als je tekend.
mvg b
ben ik helemaal mee eens
je verspeeld je rechten als je tekend.
mvg b
-
ajwa
Re: 50% accepteert sexia aanbod!!
excuses voor een paar tipfouten: 'sexia' moet dexia zijn en 'gedeputeerden' zijn wij de gedupeerden. groet van ajwa