LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 8 - sept - Als Zalm garant staat voor aankoop aandelen
-
8 - sept - Als Zalm garant staat voor aankoop aandelen
8 - sept - Als Zalm en Donner woensdag garant staan, dan hoeft dexia de aankoop van aandelen niet te bewijzen.
Waar slaat dit op??? Als er geen bewijs is zijn we toch simpelweg gewoon genaaaid!! Dexia moet dan straf krijgen!!
Waar slaat dit op??? Als er geen bewijs is zijn we toch simpelweg gewoon genaaaid!! Dexia moet dan straf krijgen!!
Re: 8 - sept - Als Zalm garant staat voor aankoop aandelen
Ik neem aan dat wanneer Zalm en Donner garant staan voor de aandelenaankoop van Dexia, dat zij dit dan goed onderbouwd en met overtuigend bewijs zullen aantonen.
Waarom willen ze eigenlijk garant staan, ik zie dit als bescherming van de criminele Dexia boevenbende.
Hebben de heren soms iets te verbergen?
Waarom willen ze eigenlijk garant staan, ik zie dit als bescherming van de criminele Dexia boevenbende.
Hebben de heren soms iets te verbergen?
Gebruik nogmaals je verstand en probeer de politiek niet onderuit te schoffelen.
Lijkt me inderdaad een goede vraag zoex, waarom in hemelsnaam zouden Zalm en Donner voor de aandelenaankoop van Dx. garant moeten staan?
vr.groet, Ruud
vr.groet, Ruud
Lees de topic van Willems eens door!
Ton
Ton
Oké, mijn vraag anders geformuleerd dan; hoe kunnen deze beide heren motiveren waarom zij garant zouden moeten staan?
Ze moeten toch een reden aan kunnen geven waarom zij dit zouden doen. Ik denk dat dit niet eenvoudig zal zijn.
vr. groet, Ruud
Ze moeten toch een reden aan kunnen geven waarom zij dit zouden doen. Ik denk dat dit niet eenvoudig zal zijn.
vr. groet, Ruud
RuudVC,
Je hebt helemaal gelijk. Om welke reden zouden zij garant willen staan?? Heel vreemd als dit gaat gebeuren. De beerput gaat steeds verder open.
Je hebt helemaal gelijk. Om welke reden zouden zij garant willen staan?? Heel vreemd als dit gaat gebeuren. De beerput gaat steeds verder open.
-
De 2 heertjes kunnen hoog of laag springen, het bewijs is er of het is er niet.