maw, zonder samenlevingscontract/huwelijk ben je feitelijk kansloos tegen Dexia. Immers, alle argumenten mbt misleiding e.d. worden door de verschillende rechtbanken van de tafel geveegd. Kan dus beter betalen onder protest. Of ben ik nu te pessimistisch?
De kwaliteit van de advocaat en je persoonlijke situaties en ervaringen met beleggen ook niet te vergeten.
Een zeer jong persoon of gepensioneerde staat sterker dan een 30 jarige met een boven modaal inkomen en als die zeer jonge persoon of gepensioneerde man/ vrouw ook nog géén ervaringen had met beleggen dan heeft hij/ zij een zeer sterke kaart.
En als die 30- jarige met zegge € 2.000,-- netto per maand ook nog eens 10 jaar lang actief handelde op de beurs in aandelen, opties etc. etc. dan is de haalbaarheid voor hem/ haar een stuk lastiger.
Risico's
Er zijn altijd risico's verbonden aan het beleggen in aandelen. Daar moet in alle reclame-uitingen ook voor gewaarschuwd worden. Legio Lease doet dat. Wij kennen geen beleggingsinstelling die dat niet doet. Veel lastiger is om te beoordelen wat er in de eventuele verkoopgesprekken plaatsvindt. Daar kan gauw het idee ontstaan dat u weinig tot geen risico loopt.
Hoi bedankt Huub ja ik zal er maandag eens contact met hun opnemen.
Mag ik vragen of U je zaak daar hun gewonnen hebt of ben je daar nog niet klaar mee??
Groetjes Mechelina
samenlevingscontract zou ook geldig moeten zijn. Wel bij notaris vastgelegd natuurlijk.
Mijn mening..................discriminatie is bij de wet verboden
Aangezien je zegt: "zou ook geldig moeten zijn" neem ik maar aan dat jij het wenselijk vindt dat ook samenwoners een beroep op 1:88, 89 BW kunnen doen. Wat natuurlijk niet het geval is.