LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aan tros radar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ruud930

aan tros radar

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Beste tros radar,

De berichten van zowel rene, Nick W en up hebben totaal geen meerwaarde op dit forum maar verzieken alleen maar de sfeer hier op het forum.
Ik hoop dat u net als ik inziet dat de laatste tijd weinig mensen meer reageren op een zinnige wijze hoofdzakelijk door mensen zoals up, rene, nick W en John die iedere reactie pijnlijk afkraken en nergens zelf inhoudelijk op in gaan.

het enige wat deze mensen proberen te bereiken is de sfeer te verzieken en dexia een hand boven het hoofd te houden terwijl ze niet eens weten waarom ze dat doen.

Ik vind het hartstikke goed dat er 2 richtingsverkeer is (dat zowel voorstanders als tegenstanders van dexia) zich hier melden en uitspreken voor zijn of haar mening.

Maar laat ook de voorstanders van Dexia zich aan de fatsoensregelshouden die overal normaliter gelden.

IK VIND het dan ook een taak voor u (als beheerder van dit forum) om pesonen die structureel misbruik maken van de regels definitief de toegang tot dit forum te weigeren.

Ik ben eveneneens van mening dat dit op de huidige manier niet of nauwelijks mogelijk is.

Iedereen kan hier een vals e-mail adres en naam intikken zonder daarbij zijn identiteit bekend te (hoeven) maken.
Dit wordt ook massaal gedaan door enkele personen die op die manier anderen kunnen discrimineren, zwart maken en in een verkeerd daglicht kunnen zetten.

Anno 2003 zijn betere maatregelen noodzakelijk, en de huidige maatregelen voldoen dan ook nergens (meer) aan.

Ik hoop dat TROS RADAR dit probleem erkent, en ook voor een goede en snelle oplossing zal komen, anders zal ik en denk ook vele anderen een ander forum kiezen waarop wel normaal met elkaar wordt gesproken en gediscussieerd over beleggen.

hoogachtend,

Ruud930

up

Re: aan tros radar

Ongelezen bericht door up »

Up and go please....
Jij verziekt dit forum...

Ruud930

Beste up,

en waarom wel als ik ragen mag?

Commentaar geven kan iedereen maar beargumenteer je uitspraak dan eens dat ik dit forum zou verzieken?

m.v.g. Ruud930

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Ruud930

Het bericht was denk ik bedoeld voor up&go.

Mvg Pieter

piet

Ongelezen bericht door piet »

Een aantal "mensen" zijn al een week bezig dit forum te verzieken.Zij bereiken echter het tegenovergestelde.Wij voelen ons gesterkt door dit soort onzin en zullen steeds vaker van ons laten horen. Lease verlies is bezig met een rechtzaak, maar wij moeten nederland en onze lotgenoten wakker schudden door door te gaan onze mening en ervaring te vertellen op dit forum en in de media.De media is de volgende stap:plaats een ingezonden stukje in de Telegraaf, Algemeen Dagblad, Volkskrant en regionale kranten.Mail je verhaal naar Tros Radar,Vara's Kassa, consumentenbond,breekijzer enz.
Alleen sta je alleen, samen staan we sterk.
Tijd voor ACTIE

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Ik ben het volledig eens met Ruud. Waarom TROS Radar niet de procedure om een bericht op dit forum te plaatsen WIL veranderen is mij een volkomen raadsel. De tijd dat ik hier op dit forum zit zijn er al tientallen problemen geweest met Jan en alle man die dit forum trachten te verzieken. Evenzo zijn er ook al tientallen verzoeken gedaan naar Radar om hier wat tegen te ondernemen maar tot nu toe te vergeefs!
Ik wil een ieder oproepen, die vindt dat hier nu toch echt iets aan gebeuren moet, om hier op deze topic te reageren.

lann0r

Ongelezen bericht door lann0r »

Ik denk dat het nu wel genoeg is geweest met het anonieme plaatsen van berichten. Het zou een goede verbetering zijn als hier wat aan gedaan wordt.

Ruud930

Beste mensen,

bedankt voor de steun, en de reacties.
Dit stel ik zeer op prijs,

m.v.g. Ruud930

(en voor vanacht weltrusten.)

Ruud930

vannacht moet het zijn. Alvorens hier iemans anders wat van zegt.

m.v.g. Ruud930

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

ruud930,laat je niet in de mailing nemen,strijd waar je het beste in bent,laat zien wie je bent,kom voor je zelf op,zeg nee tegen de dingen die je niet kent;zie dit als goed bedoeld,ze zullen altijd blijven bestaan deze mensen.Op de forum van www.nrc.nl strijd je ieder geval een
goede strijd.vrgr.andre de croos

Ruud930

bedankt voor uw tips en compliment meneer A. Croos,

m.v.g. Ruud

NickW

Ongelezen bericht door NickW »

in Nederland is er vrijheid van meningsuiting. Het enige wat jullie willen horen is het zelfde gemekker van hoe zielig zijn wij wel niet. Neem je verlies als een vent. Ach je hebt geld geleend voor het bouwen van een luchtkasteel. Toen in het begin de koersen omhoog gingen kon je ze al horen rekenen, onze dagobert duckjes.

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

NickW,

Al had je maar 1 keer het lef om met je echte e-mailadres te reageren, desnoods prive. Maar dat heb je niet.
Wat sneu voor je moeder. Of weet ze nog niet dat je mislukt bent?

Ruud930

Beste heer Blok,

ik kan me je reactie heel goed begrijpen. Ik ben ook niet blij met mensen die zulke uitspraken doen, zeker niet op de wijze. Tweerichtingsverkeer-> prima, maar wel op een normale manier, ook van de dexia fans!
Toch vind ik dat je netjes moet blijven en het voorbeeld moet geven,

m.v.g. Ruud930

L. Blok

Beste Ruud,

Ik dacht dat ik erg netjes was gebleven in mijn reactie. Het enigste wat ik heb gezegd is dat hij, indien hij niet inhoudelijk zou worden, hij wat mij betrof weg kon blijven van dit forum. Heb jij al wat inhoudelijks van hem gezien??

m.v.g. L. Blok

Ruud930

Beste heer Blok,

op uw laatste vraag geef ik u gelijk (ook al meermaals op het forum geschreven).

U gebruikte de woorden afgooien en eikel-> dit zijn niet de netste woorden of vergis ik me nou.

Wellicht ben ik ook ouderwets!

m.v.g. Ruud930

(p.s. laten wij mekaar steunen, wij 2 staan aan dezelfde kant, toch?!)

L. Blok

Beste Ruud,

Ik denk dat jij je nu toch vergist want de twee woorden die je noemt gebruik ik nooit, hoe vaak ik ook wordt aangevallen. Ik tracht altijd met niet dezelfde woorden te reageren, als ik dat al doe! !

m.v.g. L. Blok

Tjon Ge

Ongelezen bericht door Tjon Ge »

In dit verband valt me wel op dat tegenstanders van Radar di lelijke taal bezigen sneller verdwijnen dan voorstanders(die o.a. dreigen met bomaanslagen op medewerkers van banken etc.).

Kan de redactie hier misschien verantwoording over afleggen?

Bedankt,
Tjon Ge

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Tjonge,

Zou u ons misschien kunnen wijzen op de berichten waarin wordt gedreigd met bomaanslagen? Dergelijke berichten kunnen natuurlijk absoluut niet door de beugel en indien u dergelijke berichten ziet staan, zouden we daar graag van op de hoogte worden gebracht.

Redactie TROS Radar

Tjon Ge

Ongelezen bericht door Tjon Ge »

Beste redactieleden,

Voor zover ik weet zijn de betreffende berichten inmiddels verwijderd. Als ik er weer eens een tegenkom zal ik nietschromen u op de hoogte te stellen. Gezien uw snelle reactie op dit bericht echter bent u zelf ook prima op de hoogte van het wel en wee op uw forum.

Bedankt voor het verwijderen van de dubbele post trouwens!
Tjon Ge

Gesloten