| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanbod dexia (welk aanbod)
-
j moret
aanbod dexia (welk aanbod)
welk aanbod heeft dexia nou gedaan wie kan mij dat vertellen en durft dat te vertellen ik vraag er steed som in verschillende forums maar niemand durft blijkbaar daar op te rageren ik heb nooit zon aan bod gehad wie durf me dat te vertellen mail me anders er over als je het hier niet durf te vertellen
-
Margreet
Re: aanbod dexia (welk aanbod)
hoi
ik heb jou 10 minuten geleden een e-mail gestuurd met antwoord op je vraag.
Margreet
ik heb jou 10 minuten geleden een e-mail gestuurd met antwoord op je vraag.
Margreet
-
Linda
Niet iedereen komt in aanmerking voor dit aanbod. Mensen met een (aankomende)restschuld komen hiervoor in aanmerking. Niet in aanmerking kom je als je schuld minder is dan 350 euro, als je contract voor 1 januari 2001 is beeindigd, als je lening volledig word afgelost in je contract.Kijk voor meer informatie op de web-site van Dexia, www.dexia-aanbod.nl, of kijk op de web-site van leaseverlies.nl.
-
j moret
is ruim€15.000 genoeg daar voor dan mijn contracten zijn vorigjaar juni afgelopen en heb in een keeer ingelegt vertel het me maar dan
-
Linda
Ik weet ook niet waarom jij geen aanbod hebt gehad, de informatie die ik hierboven heb neergezet komt van een brief van Stichting leaseverlies, die ik ontving per e-mail. Zij gaven informatie over het Aanbod van Dexia, en daar stond dit in. Ben je niet wijzer geworden door op de bovengenoemde sites te kijken???
-
j moret
er klop gewoon niks ik heb alles bij bank labouchre afgeloten maar is van dexia de een krijg steed post en de ander niet blijkt ik had tripple effecten zo als ze het noemen en ik heb er nooit folders va gezien ik ben er an begonne via mijn verzekerings agent ik heb alles in een keer ingelgt maar dexia weet nooit iets en krijgt ook nooit post blijk va de klanten en ik heb genoeg brieven verstuur ook aan getekend ik heb tot op de dag van vandaag nooit een reactie terug gehad van hun
-
j moret
er klop gewoon niks ik heb alles bij bank labouchre afgeloten maar is van dexia de een krijg steed post en de ander niet blijkt ik had tripple effecten zo als ze het noemen en ik heb er nooit folders va gezien ik ben er an begonne via mijn verzekerings agent ik heb alles in een keer ingelgt maar dexia weet nooit iets en krijgt ook nooit post blijk va de klanten en ik heb genoeg brieven verstuur ook aan getekend ik heb tot op de dag van vandaag nooit een reactie terug gehad van hun
-
j moret
-
Linda
Tripple effect valt volgens mij wel onder het Aanbod. Misschien kan iemand anders je beter helpen, want ik heb zelf de winstverdriedubbelaar. Ik heb wel het aanbod ontvangen, maar ik ga er zelf niet op in. Dat is een persoonlijke keuze, maar ik heb in ieder geval wel een keuze gehad. Hoewel keuze zo kun je het eingelijk niet eens noemen, omdat ik het geen acceptabel aanbod vond, maar goed. Ik hoop dat er iemand reageert met een tripple effect die kan je dan wellicht meer vertellen of hij/zij wel het Aanbod hebben ontvangen. Succes verder.