LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aandelen verkocht zonder toestemming

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Isaja
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2003 21:42

aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Isaja »

Na een verlenging van mijn winstverdriedubbelaar, hebben ze toch zonder mijn toestemming de aandelen verkocht en nu moet ik 20.000,- euro en nog wat ophoesten.
Wie heeft dit ook meegemaakt????

Gr. Isaja

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Karin »

Dexia laat wel vaker een steekje vallen...

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Albert »

Als je niets laat horen op hun brief bij beëindiging van een contract,als Dexia je voor de drie keuzes stelt. Dan gaan ze over tot verkoop. Wat moeten ze anders :?: Maar het gebeurt wel zonder jouw toestemming en wat dat voor gevolgen heeft.

Tja dat moeten we afwachten.Zal dan wel Dexen worden volgens het nieuwe werkwoord van Luc 8) :evil:

Albert.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Isaja,

Na afloop van de W3D waren er drie mogelijkheden, waaronder verlengen.
In de toelichting bij verlengen staat dat na 3 jaar de aandelen worden verkocht.
En zo te lezen is dat in jouw geval gebeurt. In dit geval correct dus van dexia.
Of je van plan ben te betalen is natuurlijk een tweede.

Wil je meer weten, mail me en geef ook wat gegevens, lid van leaseverlies, eegalease, wel of geen partner die heeft meegetekend enz.

Groeten,
Piet

ik

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door ik »

Lees eens goed allemaal! Er staat toch dat ze de w3d verlengt heeft! Zij heeft dus voor de optie verlengen gekozen. Dit wil zeggen dat Legio/Dexia de de aandelen nooit heeft mogen verkopen. :?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Jij, (anders moet ik tegen mezelf praten)

Isaja schrijft toch dat NA de verlenging de aandelen zijn verkocht ?!
Ik lees dit als: aan het einde van de verlenging...

Isaja wil je zelf het verlossende antwoord geven ?

Groeten,
Piet

frederica
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2003 17:32

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door frederica »

Volgens mij is er gewoon sprake van een verlenging aangezien er wordt geschreven dat Dexia TOCH de aandelen heeft verkocht.

Bovendien zou het anders inhouden dat het contract drie jaar geleden al is afgelopen en ik kan me niet voorstellen dat met de koersen van toen het contract in die tijd verliesgevend zou zijn.

Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Karin »

Volgens mij is er gewoon sprake van een verlenging aangezien er wordt geschreven dat Dexia TOCH de aandelen heeft verkocht.

Dat is een logische gevolgtrekking uit dat ene woordje.

Overigens was het vorig jaar zo, dat je ook voor 1 jaar kon verlengen.

Groet,
Karin

Gast

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn contract liep in mei af en toen heb ik voor een verlenging gekozen, ik heb gelijk de klantenservice gebeld en ik moest dus een herstelverzoek indienen, die is ondertussen in behandeling en als ik geen juridische stappen ondernam, kon ik een betalingsregeling krijgen. Maar daar trap ik niet in, ik heb getekend en alles gedaan wat er moest gebeuren, ze hebben zelfs toegegeven dat ze de papieren voor verlenging binnen hebben gekregen en toch zijn de aandelen verkocht.
Nu moet ik wachten op antwoord van Dexia, ik heb al wel wat info ingewonnen, maar verder heb ik er ook geen idee wat ik moet gaan doen.

Gast

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Gast »

Ik was even vergeten om mijn naam te vermelden, dus het stukje dat door gast werd geschreven was ISAJA dus.
Maar het blijft echt hopeloos zo.
Denk je dat je er goed aandoet om te gaan verlengen, om zo van die hele incasso/gedoe af te wezen, gebeurt er dit.
Heeft er iemand nog een tip/advies voor mij?????? :cry:

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door CB »

Hallo Isaja,

Volgens mij moet je beginnen Dexia aan te spreken op contractsbreuk en een schadevergoedingvragen ten grote van je huidige restschuld. Je hebt geopteerd voor verlenging en ze hebben bevestigd dit te hebben ontvangen. Heb je deze bevestiging schriftelijk. Informeer voor jezelf even bij een wetswinkel wat je kunt doen na deze contractsbreuk. Dat houdt ze wel weer even bezig.

Succes,
CB

Isaja
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2003 21:42

Re: aandelen verkocht zonder toestemming

Ongelezen bericht door Isaja »

Dank je wel, ik zal het proberen, maar ik vraag mij gewoon af of er meer mensen die dit hebben meegemaakt?

Groetjes Isaja

Gesloten