Waarom hoor ik niemand over het feit dat de heren Vermeend/Zalm 2 jaar geleden plotseling besloten om de belastingaftrek op beleggen met geleend geld stop te zetten.Toen ik mijn winstverdriedubbelaar in 26/06/1997 voor vijf jaar afsloot kon niemand dat weten.Na een paar jaar op enorme winst te hebben gestaan ben ik nu mijn inleg kwijt, en zoals het er op dit moment uitziet mag ik ook nog een paar honderd euro bijbetalen.Daar geef ik Legio de schuld niet van.
Wat ik hun wel kwalijk neem is dat ze als mijn zaakwaarnemer zich niet hard hebben gemaakt bij de minister om de belastingaftrek voor bestaande contracten van hun klanten te waarborgen.Dat zou dan de pijn nog een beetje verzachten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aandelenlease en de fiscus.
Re: Aandelenlease en de fiscus.
En het mooie is, dat als al deze klagers hun zin krijgen, ze allemaal de afgetrokken belasting weer terug mogen betalen, toch?
Tja, weet waar je aan begint.
Gr, Wissertje
Tja, weet waar je aan begint.
Gr, Wissertje
Als ik mijn inleg terugkrijg, betaal ik graag de belasting terug.
Ik weet dat zowel Legio Lease als andere bedrijven in dezelfde sector wel hebben getracht om de belastingaftrek in stand te laten houden door de overheid. Ze kregen echter nul op rekest.