LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmaning

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees

Aanmaning

Ongelezen bericht door Kees »

Hallo,

Vandaag in de brievenbus een brief van Dexia met daarin de melding dat ik niet heb gereageerd op hun supermooie aanbod. Zijn ze nu werkelijk zo naief daar bij Dexia?
Eerst mensen bestelen, daarna ze met een schuld opzadelen en vervolgens een prachtig aanbod? Beste mensen, trap niet in de smerige valkuil van Dexia en ga niet op hun aanbod in!
Dit is geen aanbod, maar een trap na!

Kees

willie

Re: Aanmaning

Ongelezen bericht door willie »

hebben wij vandaag ook gehad wij reageren nergens meer op

moen

Ongelezen bericht door moen »

Hallo Kees,
ik had wel gereageerd en gemeld dat ik de 35000,- euro niet kan betalen en wacht op de rechterlijke uitspraak van slv.
en ja hoor vandaag weer een nieuwe brief dat ze niets van mij gehoord hebben en ik moet reageren voor 24 maart,dus gaat de brief nu aangetekend de deur uit.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Alles wat je stuurt naar die boevezooi, moet je wel aangetekend doen.

Groet, Ron.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

geplaatst door hans op 06-03-2003 om 18:16

Beste Corry
Ik heb een beklaagbrief naar Dexiabank geschreven.Om mij zelf niet in de vingers te snijden zet ik die brief nog niet op het internet. Ik wacht daarvoor eerst netjes het antwoord op deze brief af van de Dexiabank.
Wel heb ik een kopy gestuurd naar de Consumentenbond.
Aan de Consumenten bond heb ik geschreven:
Hierbij zend ik u mijn persoonlijke klacht t.a.v."het aanmeldingsformulier"Dexiaanbod".

Dit is een alles of niets aanbod en sluit de mogelijkheid om verdere jurische stappen tegen Dexiabank uit.

Dexia zet iedereen voor het blok, het formulier is zo opgesteld dat het alleen rechtsgeldigheid heeft als er af wordt gezien van verdere jurische stappen tegen de bank.

Ik beklaag mij over dit formulier.
Verder beklaag ik mij over de hele gang van zaken betreffende de leasecontracten.
Daarnaast beklaag ik mij over de de wijze waarop Dexiabank deze zaak opneemt en denkt af te handelen
Deze brief is gedadeerd 2 maart 2003
Ik heb Dexiabank gevraagd of zij mij binnen 14 dagen willen antwoorden.

Antwoorden zij niet dan laat ik dat verder weten
Niet tekenen dat formulier!!!!!!!!!!
Het is een misleidende dikke papierwinkel die je thuis gestuurd hebt gekregen!
Het is een slimme , gewiekste manier van handelen waarmee ze mensen onder druk zetten; mensen die misleid zijn en weer misleid worden.
Dexia barricadeert zich tegen al hun nieuwe ontevreden klanten die via legioleaseconcepten hun bank zijn binnen gesluist.Ze doet dat door middel van zwaar misleidend juridisch geschut om daarmee mensen angst aan te jagen.
Als er door de gedupeerden niet juridisch wordt opgetreden gaat dat veel mensen heel veel schade berokkenen
Dexiabank moet intussen ook weet hebben van de ondeskundigheid en misleiding waarmee Legiolease te werk is gegaan. Niet kundigen op het gebied van aandelen hebben zij willens en wetens misleid en hun produkten aangeboden. Dit terwijl nu blijkt dat men in het jaar 2000 al binnen het bedrijf zich afvroeg of de concepten nog wel verkocht mochten worden.
Mensen binnen het bedrijf die de verantwoordelijkheid niet meer voor deze in wezen nieuwe manier van oplichten op zich wilden nemen zijn inmiddels opgestapt.

Vandaag ontving ik het volgende antwoord:

Amsterdam, 19maart 2003
Betreft: ontvangstbevestiging

Geachte heer.........

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw schrijven op
7 maart 2003. Door grote drukte zal beantwoording van dit schrijven helaas enige tijd in beslag nemen.
Wij vertrouwen op uw begrip hiervoor.

Zoals wij eerder hebben bericht zijn Bank Labouchere en als onderdeel daarvan Legio per 22 december 2001 deel uit gaan maken van de Dexiagroep.DexiaBank Nederland Nederland N.V.is de rechtsopvolger van Bank Lagouchere.Om deze reden zal de correspondentei
met uw klacht voortaan uit hoofde van Dexia Bank Nederland N.V. plaatsvinden.

Vertrouwende erop u hiermee vooralsnog voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dexia Bank Nederland N.V.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

slim hé...toch gereageerd binnen de door jou gestelde tijd.

Groet, Ron.

Gesloten