LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aantekenen dexia aanbod

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
luc

aantekenen dexia aanbod

Ongelezen bericht door luc »

Tot nu toe heb ik alle correspondentie zoals verzoek tot betalingsregeling,verzoek tot vernietiging contract op basis... enz enz allemaal aangetekend verstuurd. Nu Dexia laat weten dat er veel mensen gereageerd hebben op hun aanbod (wat ik betwijfel)stel ik voor dat degene (zoals ik) die dus totaal niet reageren op het aanbod van dexia. Als ooit dit een discussie tussen Dexia en een niet gereageerde gedupeerde aan de orde komt, kan deze gedupeerde altijd beweren :HOEZO WELK AANBOD.....ik heb nooit iets ontvangen van dexia!!!!!! Dus mijnsinziens is de nu door dexia deadline waarop gereageerd moet worden een farce als zij zelf hun stukken niet aangetekend versturen. Heb ik gelijk of niet ? Wie weet het antwoord.

robert jan

Re: aantekenen dexia aanbod

Ongelezen bericht door robert jan »

Volgens mij zal geen enkele rechter een aangtekend schrijven als bewijslast erkennen. Dit omdat je wel een lege enevlop aangetekend kunt versturen.
Wat je wel kunt doen is je brieven aangetekend met ontvangstbevestiging verzenden.
gr
Robert jan

joost

Ongelezen bericht door joost »

Daar kan ook niets inzitten de ontvanger krijgt de enveloppe paS ALS GETEKENT IS.

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

Het zogenaamde Dexia-aanbod is een klucht gaan ze dit aanbod ook nog eens met 3-weken verlengen. Ze bellen je wel op en als je dan zegt:"Ik wil alleen schriftelijk communiceren" dan doen ze dat niet.

Ted.

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Ik verstuur ook alles aangetekend naar de jongens.

J-W

ander meisje

Ongelezen bericht door ander meisje »

Ik verstuur alles aangetekend naar Dexia Bank Nederland BV kost me anders wel een vermogen. Ik reageer op alle correspondentie naar Dexia toe. Het moet maar eens afgelopen zijn met hun brieven u heeft een betalingsachterstand, hoezo omdat ik mijn restschuld niet betaal. De boom in met Dexia.

am

rob

Ongelezen bericht door rob »

ik heb wel gereageerd op het dexia aanbod. er zou mij een keuzeformulier toegestuurd worden. maar tot mijn verbazing kreeg ik deze week bericht dat mijn pakket is verkocht en of dat ik effe wilde betalen. Nou beweren ze dat ze het keuzeformulier en herinnering ook opgestuurd hebben! wat nu???

apjo

Ongelezen bericht door apjo »

Ik heb één keer een aangetekende brief verstuurd naar Dexia en het contract laten vernietigen door mijn partner, en thuis heb ik het contract van Dexia zelf verscheurd dus er is niets meer en hoef ik ook nergens meer op te reageren.

Ted

up voor plukker

Ted

up

Gijs uit Amsterdam

Ongelezen bericht door Gijs uit Amsterdam »

Luc,

Vanaf nu ga ik alles per aangetekende briev fersturen.

Bank voor ondrwep

ek

Ongelezen bericht door ek »

Waarom zou je het aangetekend versturen?
Tot op heden heb ik al mijn brieven (5 stuks) gewoon verstuurt en altijd een bevestiging van DEXIA gekregen van ontvangst. In het ontvangst bericht staat dan dat ze later antwoord geven. Meestal komt er dan na 5 weken een antwoord.
Kortom wat is het voordeel van aangetekend sturen?

ek

Ongelezen bericht door ek »

Waarom zou je het aangetekend versturen?
Tot op heden heb ik al mijn brieven (5 stuks) gewoon verstuurt en altijd een bevestiging van DEXIA gekregen van ontvangst. In het ontvangst bericht staat dan dat ze later antwoord geven. Meestal komt er dan na 5 weken een antwoord.
Kortom wat is het voordeel van aangetekend sturen?

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

Ik heb afgelopen maanden 3 brieven verstuurd naar Dexia,
maar geen reactie.

Gijs uit Amsterdam

Ongelezen bericht door Gijs uit Amsterdam »

up

Sjaak

Ongelezen bericht door Sjaak »

Ik verstuur alles aangetekend.

serieus

Ongelezen bericht door serieus »

Trosradar, kunt u croose niet verwijderen in deze rubriek?

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Ik begrijp het niet.

Zit er een filter bij de postkamer van Dexia of zo die alleen inkomende en uitgaande aangetekende post doorlaat?

Op een gewone brief wordt niet gereageerd wel als dezelfde brief twee weken later aangetekend verstuurt wordt. Nu hoor ik dat er een aantal mensen het "Aanbod" voor de tweede keer ontvangen hebben en deze was zo te horen niet aangetekend, Zeker over het hoofdgezien bij de postkamer van Dexia Bank Nederland.

Mvg Pieter

Jon

Ongelezen bericht door Jon »

Ik heb één aangetekende brief verstuurd anders niet mij te duur.

Gesloten