LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ACTIEFRONT
-
ACTIEFRONT
een advocaat te omgeving UTRECHT is OOK bereid om een groep van +/- 10 klanten aan te nemen tegen aangepast tarief. Voorwaarden WVD van eind 2000. (looptijd 3 jaar). DEZE ACTIE IS NIET STREEKGEBONDEN.
in week 4 (MAANDAG 2 FEBRUARI A.S.) is er overleg op dat kantoor (tijdstip 13.30).
Kosten van de genoemde bijeenkomst: geen.
Vast LAAG tarief wordt u medegedeeld per email als u uw gegevens VRIJBLIJVEND toezendt.
groeten,
P.S. indien mogelijk aanmelden VOOR 5 februari 2004. (ZEND UW NAAM + EMAILADRES+ TEL. NR. VRIJBLIJVEND).
VOORWAARDEN: WVD EIND 2000 + AFGELOPEN EIND 2003.
WE AANVAARDEN GEEN AANSPRAKELIJKHEID VOOR DE AFLOOP VAN DE JURIDISCHE PROCEDURE. We zijn uitsluitend kosteloos bemiddelaar tussen u en de eventueel gezamenlijke advocaat.
in week 4 (MAANDAG 2 FEBRUARI A.S.) is er overleg op dat kantoor (tijdstip 13.30).
Kosten van de genoemde bijeenkomst: geen.
Vast LAAG tarief wordt u medegedeeld per email als u uw gegevens VRIJBLIJVEND toezendt.
groeten,
P.S. indien mogelijk aanmelden VOOR 5 februari 2004. (ZEND UW NAAM + EMAILADRES+ TEL. NR. VRIJBLIJVEND).
VOORWAARDEN: WVD EIND 2000 + AFGELOPEN EIND 2003.
WE AANVAARDEN GEEN AANSPRAKELIJKHEID VOOR DE AFLOOP VAN DE JURIDISCHE PROCEDURE. We zijn uitsluitend kosteloos bemiddelaar tussen u en de eventueel gezamenlijke advocaat.
Laatst gewijzigd door actiefront op 01 feb 2004 20:20, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: ACTIEFRONT
Gaat dit om mensen die Dexia willen aanklagen of voor mensen die zijn aangeklaagd?
Is een rechtszaak niet aan een regio gebonden?
Dan heb ik namelijk wel interesse. Alleen die dag moet ik werken.
Is een rechtszaak niet aan een regio gebonden?
Dan heb ik namelijk wel interesse. Alleen die dag moet ik werken.
Goed initiatief Actiefront!
Weer blijkt dat gezamenlijk wel degelijk iets te bereiken valt.
Dit is een voorbeeld voor anderen en een stimulans voor diegene die hier ook mee bezig zijn.
SAMENMERKEN is de sleutel om dexia en de andere aanbieders en tussenpersonen aan te pakken.
Blijf niet in je stoel zitten tot "anderen" het voor je opgelost hebben.
NU is de tijd om in actie te komen.
Neem een advocaat in de armen, stop met betalen en vorder je geld terug van dexia.
Voor niets gaat de zon op, als je denkt dat dit ook geld voor het aandelenlease drama heb je het mis.
Je recht krijgen kost geld, heb je dat er niet voor over dan moet je in je stoel blijven zitten en de aanbieders rijk maken met jouw geld.
Wil je dat er RECHT gedaan wordt, zul jezelf in actie moeten komen!
De komende maanden worden doorslaggevend.
WAT DOE JIJ!!
Groeten,
Piet
Weer blijkt dat gezamenlijk wel degelijk iets te bereiken valt.
Dit is een voorbeeld voor anderen en een stimulans voor diegene die hier ook mee bezig zijn.
SAMENMERKEN is de sleutel om dexia en de andere aanbieders en tussenpersonen aan te pakken.
Blijf niet in je stoel zitten tot "anderen" het voor je opgelost hebben.
NU is de tijd om in actie te komen.
Neem een advocaat in de armen, stop met betalen en vorder je geld terug van dexia.
Voor niets gaat de zon op, als je denkt dat dit ook geld voor het aandelenlease drama heb je het mis.
Je recht krijgen kost geld, heb je dat er niet voor over dan moet je in je stoel blijven zitten en de aanbieders rijk maken met jouw geld.
Wil je dat er RECHT gedaan wordt, zul jezelf in actie moeten komen!
De komende maanden worden doorslaggevend.
WAT DOE JIJ!!
Groeten,
Piet
Is ernog plaats bij deze advokaat voor 2 nieuwe klanten (WVD)? zit in regeo Leiden maar ben bereid om naar Rotterdam te komen
-
er zijn alle tientallen reacties binnen van diverse mensen.
Je kunt je aanmelden als je aan de volgende voorwaarden voldoet.
1) WVD contract afgesloten in nov./dec. 2000
2) einddatum: nov. / dec. 2003
De komende week hebben we overleg met een aantal advocaten. De in onze ogen beste advocaat zal worden gekozen.
Als je belangstelling hebt, stuur dan even een emailbericht met"
1) naam + contractnr. + bovenstaande gegevens + tel. nr.
de juridische actie is m.n. bedoeld om te reageren op de incassoprocedure te stoppen.
Nader bericht volgt.
VOOR ONZE ADMINISTRATIE IS het noodzakelijk dat u wel een aantal gegevens toezend.
Je kunt je aanmelden als je aan de volgende voorwaarden voldoet.
1) WVD contract afgesloten in nov./dec. 2000
2) einddatum: nov. / dec. 2003
De komende week hebben we overleg met een aantal advocaten. De in onze ogen beste advocaat zal worden gekozen.
Als je belangstelling hebt, stuur dan even een emailbericht met"
1) naam + contractnr. + bovenstaande gegevens + tel. nr.
de juridische actie is m.n. bedoeld om te reageren op de incassoprocedure te stoppen.
Nader bericht volgt.
VOOR ONZE ADMINISTRATIE IS het noodzakelijk dat u wel een aantal gegevens toezend.
Laatst gewijzigd door actiefront op 03 feb 2004 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Actiefront
Ik vind het jammer dat je de grenzen zo scherp stelt, ik heb al in een vroeg stadium aangegeven mee te willen doen, maar mijn(onze) contracten zijn van mei 2000, dus vallen we buiten jullie boot. Verder vraag ik me af is die €500, per persoon of is dat het bedrag wat de advocaat rekent?
Jos
Ik vind het jammer dat je de grenzen zo scherp stelt, ik heb al in een vroeg stadium aangegeven mee te willen doen, maar mijn(onze) contracten zijn van mei 2000, dus vallen we buiten jullie boot. Verder vraag ik me af is die €500, per persoon of is dat het bedrag wat de advocaat rekent?
Jos
De beperking heeft te maken dat er dan meer kans van slagen is in een zaak.
Hoe groter de verschillen tussen de contracten en dergelijke hoe minder je in je collectief kunt onder brengen.
Indien je zelf een dergelijke groep formeert waarin jouw contracten en die van andere in een zelfde tijdsbestek met een zelfde constructie etc. vallen kun je met deze groep ook aan de slag voor een collectief.
Hoe groter de verschillen tussen de contracten en dergelijke hoe minder je in je collectief kunt onder brengen.
Indien je zelf een dergelijke groep formeert waarin jouw contracten en die van andere in een zelfde tijdsbestek met een zelfde constructie etc. vallen kun je met deze groep ook aan de slag voor een collectief.
-
Ik geloof aan de ene kant dat ACTIEFRONT dit meent, maar op het emailadres krijg je geen gehoor. Evenals op het adres van de heer Jansen op Hotmail.
Na alle sceptici over LL/Dexia wil ik wel eerst telefonisch overleggen voordat ik iets onderneem of gegevens overmail.
Ik hoop dat de heer/heren of dames toch even contact willen opnemen met mij.
[email protected]
Bij voorbaat dank
Na alle sceptici over LL/Dexia wil ik wel eerst telefonisch overleggen voordat ik iets onderneem of gegevens overmail.
Ik hoop dat de heer/heren of dames toch even contact willen opnemen met mij.
[email protected]
Bij voorbaat dank
Ook mij lukt het niet contact met actiefront te krijgen. Mijn vraag is of er mensen uit Haarlem en omstreken zijn die ook een WvD hebben lopend van eind 2000 en geeindigd is eind 2003 Misschien kunnen wij een gezamelijke advocaat in de arm nemen.
alvast bedankt voor de reactie.
Met groet
alvast bedankt voor de reactie.
Met groet
Geachte leden van actiefront,
Kunt u mij informeren (via email of op het forum) over het betreffende advocatenkantoor in de regio Rotterdam. Welllicht een telefoonnummer? Dan kunnen wellicht lotgenoten (contractdatum mei/juni 2000) een soortgelijke actie ondernemen.
m.vr.gr.
Jan Verbeek
Kunt u mij informeren (via email of op het forum) over het betreffende advocatenkantoor in de regio Rotterdam. Welllicht een telefoonnummer? Dan kunnen wellicht lotgenoten (contractdatum mei/juni 2000) een soortgelijke actie ondernemen.
m.vr.gr.
Jan Verbeek
-
ACTIE IS UITERAARD NIET REGIO-GEBONDEN.
TIP: BETALING ONDER PROTEST HEEFT WEINIG ZIN. DEXIA ZAL WAARSCHIJNLIJK NIET IN STAAT ZIJN OM BIJ VERLIES UW GELD TERUG TE BETALEN !!!
JURIDISCHE ACTIE TEGEN INCASSOPROCEDURE IS DAAROM HARD NODIG.
TIP: BETALING ONDER PROTEST HEEFT WEINIG ZIN. DEXIA ZAL WAARSCHIJNLIJK NIET IN STAAT ZIJN OM BIJ VERLIES UW GELD TERUG TE BETALEN !!!
JURIDISCHE ACTIE TEGEN INCASSOPROCEDURE IS DAAROM HARD NODIG.
Mijn e-mail komt er ook niet door!! Dit is toch wel serieus ??????????????Ik geloof aan de ene kant dat ACTIEFRONT dit meent, maar op het emailadres krijg je geen gehoor.
wat is de reactie van AKTIEFRONT dat er geen reactie komt op de e-mail? er zijn veel geintresseerde voor een gezamelijke advokaat
-
HALLO MENSEN,
WE ZULLEN PAS VOLGENDE WEEK DEFINITIEF BESLISSEN WELKE ADVOCAAT WE ZULLEN INSCHAKELEN EN ONDER WELKE VOORWAARDEN. gEZIEN HET ZEER GROTE AANTAL REACTIES VAN MENSEN, WAS HET NIET MOGELIJK OM IEDEREEN NU AL TE ANTWOORDEN.
MET NADRUK WILLEN WE STELLEN DAT ALLEEN MENSEN VAN EIND 2000 met een driejarige WVD mee kunnen doen.
Het foldermateriaal e.d. dient nl. identiek te zijn.
[email protected]
WE ZULLEN PAS VOLGENDE WEEK DEFINITIEF BESLISSEN WELKE ADVOCAAT WE ZULLEN INSCHAKELEN EN ONDER WELKE VOORWAARDEN. gEZIEN HET ZEER GROTE AANTAL REACTIES VAN MENSEN, WAS HET NIET MOGELIJK OM IEDEREEN NU AL TE ANTWOORDEN.
MET NADRUK WILLEN WE STELLEN DAT ALLEEN MENSEN VAN EIND 2000 met een driejarige WVD mee kunnen doen.
Het foldermateriaal e.d. dient nl. identiek te zijn.
[email protected]