LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADVIES STICHTING????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
tata

ADVIES STICHTING????

Ongelezen bericht door tata »

Hallo allemaal,

Het advies van de Stichting waar ik veel vertrouwen in heb zegd "betaal de restschuld" als u het geld heeft dat advies heb ik gevolgd n.a.v. talloze dreigementen van incassoprocedure dit incassoprocedure dat!
Mijn vraag is wat gaat er gebeuren met de menssen die hun RESTSCHULD hebben betaald en er komt een schikking of iets dergelijks kunnen wij dan fluiten naar onze betaalde centen of word daar ook nog wat aan gedaan het was juist door de stichting en volgens mij de consumenten bond geadviseerd???

Hoop op een reactie.

Groet tata

JH

Re: ADVIES STICHTING????

Ongelezen bericht door JH »

Als..... de rechtszaak van SLV tegen dexia gunstig uitpakt, dan kun je met deze uitspraak in de hand via een advocaat terugvorderen wat die boeven van dexia van je gestolen hebben. Hopelijk heb je wel onder protest en voorbehoud van rechten en weren betaald.

tata

Re: ADVIES STICHTING????

Ongelezen bericht door tata »

Ja alles onderprotest maar dan gaat het dus nog een hoop extra kosten en spanningen meebrengen om wat van je geld terug te zien of moet ik dat anders zien ik zie het dus dat ik naar de rechtbank moet met advocaat pffff

Gesloten