LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Adviseurs" Spaar Select

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marcel

"Adviseurs" Spaar Select

Ongelezen bericht door Marcel »

Waarom hebben alle "adviseurs" van spaar select net een andere functie gekregen als je hem/haar wil spreken??

John

Re: "Adviseurs" Spaar Select

Ongelezen bericht door John »

Dit is nou de politiek van Spaar Select.
hoe meer er wisselen van baan bij hun des te beter is het rookgordijn.
Maar waarom bel je die vent niet thuis, je weet toch hoe hij heet en waar hij ongeveer woond.
Ik heb mijn adviseur ook gebeld en dat nocht wel niet van Spaar Select maar dat boeid me niet.
Je moet laten zien dat je hem weet te wonen en dat je hem in de gaten houd.
Al die gasten moeten maar over hun schouders blijven kijken uit angst dat er vandaag of morgen een boze klant staat.
Maak eens een rij van Spaar Select adviseurs.
Mijn adviseurs heten Jack Naalden uit Prinsenbeek, John de Voogd uit Breda, Pierre van Ham uit Breda, Frits Piepenbrock
uit Leerdam, Jan Hoestra uit Breda, Astrid van Lierop uit Eindhoven en hoe heten die dan bij jullie?
Maak er een lijst van zodat we kunnen zie wie bij wie is geweest. En zo kunnen we ook tzt telefoonnummers gaan mailen.

Marcel

Re: "Adviseurs" Spaar Select

Ongelezen bericht door Marcel »

Vreemd!!De brieven die ik van SS terug kreeg waren beantwoord door hun klachtencoordinator,en die heet ook al Jan Hoestra.Hieruit blijk weer eens hoe veelzijdig en breed ontwikkeld hun medewerkers zijn,kuch,kuch.
Mijn financieel adviseur was trouwens OTTO MANNAERTS.
Gr Marcel

Gesloten