LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advoaat voor rechtshulp

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
micros

advoaat voor rechtshulp

Ongelezen bericht door micros »

Ik las net de tarieven hoeveel zij vragen per uur voor een advocaat.
Ik heb een laag inkomen en heb een advocaat van onvermogen gevraagd en hoefde ik maar 64 euro te betalen.Zij deden er helemaal niet moeilijk over.Zoals jullie weten had Dexia kwijtschelding beloofd maar moesten we eerst tekenen. Dat hadden we gedaan maar kwam toch de rekening van 10.700 euro. Of we per maand 10 jaar lang 114 euro wilde betalen. Was ook al afgehouden van onze rekening eind juni.Ik heb het direct laten blokeren het bedrag laten terug boeken en wist ik precies wanneer dat gesprek was.Ik heb met Dexia gepraat over dat bandje en zijn zij wel sportief genoeg dat onze advocaat naar het bandje mag luisteren.Ik weet 100% zeker dat mij dat is toegezegd en zie dat ook vol vertrouwen tegemoet.Ik heb nog geen aanmaning gekregen en heb een goeie advocaat gevonden.Hoe het afloop ? Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes Tonnie

CB

Re: advoaat voor rechtshulp

Ongelezen bericht door CB »

Hallo, Tonnie,

Naast dat je ze sportief vindt, zijn ze wettelijk verplicht om jou of je advocaat dat bandje ter beschikking te stellen.

mvrgr
CB

Gesloten