LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advokaat gezocht

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Frank

Advokaat gezocht

Ongelezen bericht door Frank »

Wie kent een goede advocaat in de regio West Friesland die leaseverlies zaken doet. Ik heb er verscheidene aangeschreven maar tot op heden geen gevonden. Wie heeft een tip?

joost

Re: Advokaat gezocht

Ongelezen bericht door joost »

Ik heb ook de ervaring opgedaan dat er weinig kantoren zijn die hier in mee willen werken

Joost

Mark

Ongelezen bericht door Mark »

Beste Frank,

De reden dat jij geen advocaat kan vinden is simpel:
NIEMAND wil zijn goede naam ten grabbel gooien.

De `advocaten´ van SLV en pay-back zijn daarom ook studenten en pro-deo advocaten. Deze mensen hebben namelijk niets te verliezen.

Daarom geef ik de aanklacht tegen DEXIA geen enkele kans. Tevens doordat juist DEXIA perperdure advocaten kan aantrekken EN deze kosten nog kan aftrekken van de belasting ook.

Ik weet dat het allemaal schandalig is maar in ieder geval succes!

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Euhhh Mark,

Goede naam te grabbel gooien omdat je procedeert namens een client tegen Dexia? Pro deo advocaten hebben niets te verliezen? Voor wat je eerste opmerking betreft, hoezo zou dat de goede naam van een advocaat of kantoor kunnen beschadigen?
Wat je tweede opmerking betreft, advocaten die pro deo werken, of liever bij toevoeging dus om het in het Nederlands te zeggen zijn minderwaaridg? Je hebt uitstekende advocaten die ieder jaar enkele zaken bij toevoeging op zich nemen omdat dit eigenlijk ook een beetje hoort bij de professie.

Wat wil je met je opmerkingen nou eigenlijk impliceren?

Frank

Ongelezen bericht door Frank »

Mark,

Het lijkt me wat kort door bocht wat je stelt. Ik zie op het forum dat diverse mensen al een advocaat hebben gevonden, dat bewijst maar ze best te vinden zijn.

Ik kan natuurlijk alle advocaten in de regio gaan bellen, maar het is natuurlijk veel makkelijker voor mij (en de advocaat) om er een in te schakelen die al andere mensen adviseert/helpt.

Dus als iemand een tip heeft.....

Mark

Ongelezen bericht door Mark »

Ach ja Sara Etty,

Je kunt intrepeteren precies zoals je wilt maar ik heb het idee dat jij EXACT weet wat ik bedoel over dit onderwerp.

Joris

Ongelezen bericht door Joris »

In deze zaak is er voor een advocaat geen droog brood te verdienen. De meeste gedupeerden zijn zowat failliet dus veel geld voor een advocaat is er niet, en de kans dat ze deze zaak winnen is bijna nihil dus het lijkt mij normaal dat je geen advocaat kan vinden.

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Mark,

kijk even op de link http://www.dirkzwager.nl/effectenlease.html
Even helemaal naar ondere bladeren.

Dag Mark,
Pieter

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Nou Mark,

Eigenlijk niet dus, anders zou ik niet aan je vragen om je nader te verklaren. Begrijp je nu wat ik bedoel?

Groet, Sara

Joris

Ongelezen bericht door Joris »

Ik weet een ding zeker van deze zaak, de advocaten van Vakgroep Bankrecht zullen er weer goed aan verdienen Dankzij de Stichting Payback

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Joris,

Lukt de ene aanval niet dan maar over op de andere boeg?
Je laat je zo wel vlug kennen. Ik heb beter opmerkingen gezien. Die hadden onderbouwing.
Of zie ik het verkeerd?

Mvg Pieter

jo

Ongelezen bericht door jo »

Ik dacht dat de heer Schonewille een heel goede advokaat was en dat er een gerenomeerd advokaten kantoor ook mee bezig was dus wat is dit nou voor gezeur

Sandra

Ongelezen bericht door Sandra »

Frank, kijk op de site van advocatenorde. In Zwolle heb ik er één gevonden. Ook een vestiging in Heerenveen!
Succes!

schaker

Ongelezen bericht door schaker »

Dommerholt bedoel je?

Hen

Ongelezen bericht door Hen »

Wie weet een advocaat in Flevoland en/of Amsterdam?
Stuur s.v.p. een bericht.
Tot 18 juni.

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

[email protected]
Probeer deze even en vraag of ze een goede advocaat weten.

Gesloten