LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aegon, dexia, frieslandbank.... wat hebben ze gemeen?
aegon, dexia, frieslandbank.... wat hebben ze gemeen?
Dexia Bank Nederland benoemt Lekkerkerker tot lid RvB
Uitgegeven: 08-05-2003 11:07:37
Dexia Bank Nederland heeft E. Lekkerkerker (47) per 1 augustus 2003 tot lid van de Raad van Bestuur benoemd, aldus de bank dinsdag.
Lekkerkerker volgt Stefaan Decraene op, die binnen Dexia lid wordt van de Raad van Bestuur van Dexia Bank Belgie.
Lekkerkerker werkte bijna 15 jaar in diverse managementsfuncties bij verzekeraar Aegon. De laatste 2,5 jaar was hij bestuurslid bij Friesland Bank.
(c) Novumnieuws
Uitgegeven: 08-05-2003 11:07:37
Dexia Bank Nederland heeft E. Lekkerkerker (47) per 1 augustus 2003 tot lid van de Raad van Bestuur benoemd, aldus de bank dinsdag.
Lekkerkerker volgt Stefaan Decraene op, die binnen Dexia lid wordt van de Raad van Bestuur van Dexia Bank Belgie.
Lekkerkerker werkte bijna 15 jaar in diverse managementsfuncties bij verzekeraar Aegon. De laatste 2,5 jaar was hij bestuurslid bij Friesland Bank.
(c) Novumnieuws
Re: aegon, dexia, frieslandbank.... wat hebben ze gemeen?
Jij vind je zelf wel interessant of niet ?? Hou eens op met forumvulling.
Ga je zakken vullen.
Ga je zakken vullen.
Hoi Inge,
heb jij wel eens een nuttige bijdrage dan?
voor het geval dat je het niet snapt... Aegon heeft de hele leasetroep van de hand gedaan aan Dexia... Nu is er een rechtszaak waarbij Dexia de deal wil terugdraaien..... Vreemd om dan een Aegon neus aan te nemen!
En by the way... Ik leeg mijn zak liever!
Is me al aardig gelukt bij dexia....
heb jij wel eens een nuttige bijdrage dan?
voor het geval dat je het niet snapt... Aegon heeft de hele leasetroep van de hand gedaan aan Dexia... Nu is er een rechtszaak waarbij Dexia de deal wil terugdraaien..... Vreemd om dan een Aegon neus aan te nemen!
En by the way... Ik leeg mijn zak liever!
Is me al aardig gelukt bij dexia....
Simpele geesten blijf je altijd houden. Zakkenleger vind ik J-W een echte vent.
Inge.
Inge.
pffff ik begrijp hier niets van, sorry!
Natuurlijk niet met je leuke opmerkingen ik leeg mijn zak liever. Goh wat origineel met een minachting naar vrouwen en Dexia toe. Wat een humor. J-W knokt voor zijn liefje is een goede zaak. En als je het niet snapt, moet je die andere topic even lezen.
Inge.
Inge.
-
inge doe eens niet zo muf, we hebben allemaal de pee in maar je kunt ook nergens meer om lachen.
Inge
Geplaatst op 05 Aug 2003 22:56 door Inge
--------------------------------------------------------------------------------
Chat u weleens via zo'n box ik zou het ook weleens willen maar weet niet hoe dat werkt.
Geplaatst op 05 Aug 2003 22:56 door Inge
--------------------------------------------------------------------------------
Chat u weleens via zo'n box ik zou het ook weleens willen maar weet niet hoe dat werkt.
Laatst gewijzigd door Henriëtte op 06 aug 2003 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Dag Echt Meisje.
Einde oefening.
Luc
Einde oefening.
Luc