LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon vermogensvliegwiel

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mieke vliegwiel

Aegon vermogensvliegwiel

Ongelezen bericht door Mieke vliegwiel »

Ik doe sinds 3 jaar met de aandelenlease van Aegon mee, het Aegon vermogensvliegwiel. Ook niet uit rijkdom maar uit armoe: heb heel weinig pensioen opgebouwd, en geen eigen huis als reserve voor mijn oude dag, etc.
Ik betaal per maand een enorm bedrag voor dat leasen, ik vind het erg stom dat ik me er toen mee heb ikgelaten, maar dat geldt voor iedereen denk ik.
Zijn er meer vliegwielers die dit forum lezen? Kunnen wij wat aan die ernome aflossingslast doen?

marja30

Re: Aegon vermogensvliegwiel

Ongelezen bericht door marja30 »

OOK WIJ ZIJN IN DIE VLIEGWIELEN GESTONKEN MAAR NU LAS IK IETS OP DE SITE VAN DE CONSUMENTENBOND DAT ALS JE ER EEN POLIS BIJ HEBT DAT ER VAAK SPRAKE IS VAN KOPPELVERKOOP WAT DUS WEER NIET MAG.kAN IEMAND MIJ VERTELLEN OF DAT BIJ VLIEGWIELOVEREENKOMST OOK ZO IS?iK BETAAL MIJN AFLOSSING AAN DE DIREKTBANK EN EEN BEDRAG AAN AEGON.

GREETZ
MARJA30

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dag vliegwiel,
Ik denk dat je in jouw geval nog betere stappen kunt nemen,
Regel bij de gemeente een akte van onvermogen, en daarmee een prodeo advocaat, en ga gewoon de strijd aan. Het product past niet bij jouw financiele positie, zoals ik uit je verhaal kan opmaken.
Indien je bent geadviseerd dit product aan te kopen, ben je verkeerd geadviseerd, en kun je de tussenpersoon lekker aanklagen,
en met grote kans dat je in het gelijk wordt gesteld,
Groet,
Roel

mieke vliegwiel

Ongelezen bericht door mieke vliegwiel »

Ha Roel,

Ik heb als alleenstaande moeder een normaal hbo-salaris, ben dus niet echt arm, mar ook vooral ook niet rijk, en zoals ik zei: geen bezittingen en een heel laag pensioen, over een jaar of 10.
De aandelenlease was voor die ouwe dag bestemd.