FF een opmerking....
Ik zie veel mensen zeggen " alleen als heel nederland failliet is en zie mensen spreken over een oorlog situatie, en beurs crisis alla jaren 20....."
Nou inderdaad, het gaat heel slecht in nederland financieel en economische, het duurt niet lang meer of we hebben een oorlog in irak, en ja de koersen dalen al twee jaar, dus de adviseurs hadden gelijk alleen had niemand ooit verwacht dat het daadwerkelijk zou gebueren.....
Grt Edwin.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEX Plus Effect afsluiting bij Spaar select
Re: AEX Plus Effect afsluiting bij Spaar select
Sorry Edwin maar even opmerking terug.
Er werd niet over gesproken dat je een rendement haalt van -100% bij dalende beurzen of erger -200% bij de zo als jij de uitdrukking "derde wereldoorlog etc" opvat.
Velen begrijpen dat belegingen fluctueren en dat het rendement lager of hoger kan zijn dan wat er werd voorgespiegeld. Maar niemand werd op de hoogte gebracht dat beleggen met geleend geld, als je al wist dat het om geleend geld ging, enorme hoge risico's met zich mee bracht bij dalende beurzen, laat staan dat er een restschuld ontstaat. Dit is nu wat ik bedoel met de dubbelzijdige uitleg van een financiele adviseur.
Pieter
Er werd niet over gesproken dat je een rendement haalt van -100% bij dalende beurzen of erger -200% bij de zo als jij de uitdrukking "derde wereldoorlog etc" opvat.
Velen begrijpen dat belegingen fluctueren en dat het rendement lager of hoger kan zijn dan wat er werd voorgespiegeld. Maar niemand werd op de hoogte gebracht dat beleggen met geleend geld, als je al wist dat het om geleend geld ging, enorme hoge risico's met zich mee bracht bij dalende beurzen, laat staan dat er een restschuld ontstaat. Dit is nu wat ik bedoel met de dubbelzijdige uitleg van een financiele adviseur.
Pieter