LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afgelopen contract 19.000 EUR bij betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Rene

Afgelopen contract 19.000 EUR bij betalen

Ongelezen bericht door Rene »

Aargh ik weet nu echt niet meer wat te doen......

ik moet 19.000 EUR bij betalen... ik heb 4 dagen de tijd om te beslissen of ik verleng ja of nee....

19000 kan ik echt niet betalen, een 2e hypotheek wilde ik eerst doen en dan de aandelen overnemen, maar ik kan niks meer lenen van de bank

wat moet ik nu doen?? stoppen of doorgaan, een afbetalings regeling gaat 8jaar duren elke maand 235 EUR

toet

Re: Afgelopen contract 19.000 EUR bij betalen

Ongelezen bericht door toet »

hallo rene met toet.Als ik die schuld van jou zie.Dan denk ik dat ik zou verlengen.Ze verkopen de aandelen echt over vier dagen .Of je nu een schuld moet betalen of je hebt nog de kans dat de aandelen omhoog gaan al kan dat lang duren.Acht jaar een schuld af betalen is hard.Niemand kan in de toekomst kijken maar een ding is zeker ze gaan altijd weer omhoog.Legio heeft mijn aandelen ook verkocht zonder even op te bellen.De aflossing over de schuld van legio is haast even groot als wat je per maand aan de aandelen kwijt ben.Dat bedrag van jou is de gok echt waard.toet...............................Ik hoop dat legio meekijkt op dit forum en eens beseft wat een ellende ze veroorzaakt hebben bij zoveel gezinnen.Ze wisten ons zo mooi het geld uit de zak te praten .Kunnen ze het geld er ook niet zachtjes weer in fluisteren.

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Hallo Renee

Toet heeft gelijk
In jouw geval is de ontstane min gewoon TE groot.
Ik zou verlengen met een briefje dat je dit moet
doen omdat je gezien de opgebouwde schuld niet anders
kan en wederom "met voorbehoud van alle rechten"

Sukses joh!

groet
Revo

Christa

Ongelezen bericht door Christa »

Of gewoon zoals de meeste andere mensen hebben gedaan, een aangetekende brief sturen, met daarin dat je b.v. 50 euro in de maand aflost, ik heb met geleend geld van mijn ouders het hele minbedrag ( 5400 euro ) in 1 keer overgemaakt, maar als ik het geweten had hoe andere dat deden, had ik het zeker niet in 1 keer overgemaakt.

fr

Ongelezen bericht door fr »

Klopt volgens mij.
Dit komt op termijn goed.
Zo laag kan het nooit maar dan ook nooit blijven staan.
Heb geduld.

Ferry

Ongelezen bericht door Ferry »

Wat een stel kotsli zijn dat bij die Legio lease zeg. Ik heb gewoon geen woorden voor dit soort praktijken over. Van die Lease Verlies stiching verneem ik ook niets meer. Doen die nou eigenlijk wel wat?
In ieder geval succes Rene!

Gesloten