LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afkopen Korting Kado vanwege hypotheek

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Natasja2

Afkopen Korting Kado vanwege hypotheek

Ongelezen bericht door Natasja2 »

Beste mede-gedupeerde,
Vraagje: Ik ga met mij vriend (over 11 dagen mijn man!) een huis kopen. Ik kan geen hyphotheek rond krijgen zolang ik BKR geregistreerd sta (voor ruim 45.000 Euro), vanwege het leaseplan van Legio. Ik ben juli 2000 begonnen met Korting Kado en net als jullie heb ik veel verlies gemaakt. Ik doe mee voor 230 Euro per maand. Ik heb Dexia gebeld wat het mij gaat kosten om er NU vanaf te zijn. Ik kreeg als antwoord 21.000 Euro! Dat betekend dus in totaal een verlies van +/- 29.000 Euro!!! Als ik er nu mee stop, verspil ik dan mijn kansen op eventuele compensatie bereikt door bijv. Leaseverlies? Ik wil graag het huis kopen, maar weet niet wat verstandig is. Iemand advies of reacties?

L. Blok

Re: Afkopen Korting Kado vanwege hypotheek

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Natasja,

Zolang je niet ingaat op het "aanbod" van Dexia of iets tekent waarvan verklaart wordt dat je geen juridische stappen meer onderneemd tegen Dexia, blijf je altijd je rechten behouden.

m.v.g. L. Blok

Inge

Ongelezen bericht door Inge »

Beste Natasja,
Ik kwam er enkele weken geleden pas achter dat ik ook bij de BKR geregsitreerd stond voor € 11658,- en kwam in de problemen met een hypotheek. Ik had het Tripple Effect (Labouchereprodukt), aan ons verkocht door PMA consultancy, leek zeer betrouwbaar..... Tegelijkertijd de AHOLD-dip er overheen en dus moest ik nog € 8100,- betalen (wat ik natuurlijk ook niet in mijn achterzak heb zitten)Ik ben me rotgeschrokken, had nog nooit van mijn leven aandelen of zoiets gedaan en zal het ook nooit meer doen! Ikhad verwacht in oktober een leuk bedragje uitgekeerd te krijgen en was er niet van bewust dat ik dus leuk drie jaar lang € 67,- per maand betaalde en daarvoor nog eens vet gestraft wordt.
Ik vind het heel kwalijk dat mensen voor dergelijke zaken NIET voldoende voorgelicht worden. Het is een een heeeel schandalige manier van verkoop en ik hoop dat Labouchere/DEXIA en Legio er voor gestraft zullen worden!! Ik heb ook de indruk dat het voornamelijk onervaren beleggers zijn die hierin getuind zijn of heb ik het mis?
Ik heb het huis overigens wel kunnen kopen door de hypotheek te verhogen en een lieve vriend die ons het geld "eventjes" geleend heeft tot het tijdstip van overdracht! Maar leuk is anders en het vergalt je plezier.
Ik hoop dat je er uit komt en dat misschien iemand je kan helpen. De hypotheekrente is nu erg laag, dus dat is gunstig!
PS DOOR het verhogen van de hypotheek betaal ik dus ook nog 10 jaar lang maandelijks voor dit grapje (ohohoh ik word weer boos als ik dat bedenk, wat voel ik me genaaid!!!! )

Sterkte iedereen!
Groetjes, Inge

kees zwart

Ongelezen bericht door kees zwart »

Verspil geen tijd en geld meer aan leaseverlies, deze club heeft zich al verkocht aan de banken.
Sonnewille en zijn groep loopt aan het lijntje bij de ver. voorbanken en verzekerraars en is door Finaciën terug geflotenen doen dus niets.
Zonde van je geld, maar ja in Nederland mogen hoge heren dit doe zonder daar verantwoording voor af te leggen.

sea

Ongelezen bericht door sea »

Kees Zwart,

Waar kom jij vandaan om je NIET onderbouwde argumenten hier als een virus (nog erger dan SARS) te verspreiden! Voordat je andere mensen zwart wilt maken moet je toch eerst je argumenten onderbouwen!

Mooi zal dat zijn als er meer van die ZWART kijkers zijn die iedereen ZWART probeerd te maken.

Rare zwartkijker ga eerst maar je zwarte-uitspraken beargumenteren!

Sea

k. de waard

Ongelezen bericht door k. de waard »

de bkr-toetsingen staan geregistreerd als huurkoopverplichtingen. Je kunt je hiervoor aanmelden bij eegalease. Door Dexia wordt aangegeven dat er geen sprake is van huurkoop maar je bent wel als zodanig geregistreerd bij de BKR.

Gesloten