Wij hebben een brief ontvangen van Dexia dat de WinstVerDriedubbelaar afloopt op 28 april. Voor 7 april willen zij weten hoe deze overeenkomst afgehandeld moet worden. Keuze uit 3 mogelijkheden.
1 verkopen van de effecten
2 overnemen vna de effecten
3 verlengen van de overeenkomst
Ik ben maar een leek. Toen ik de bedragen zag die wij moeten betalen kreeg ik bijna een hartverzakking.
Hoe durfen ze. Kunnen die mensen bij Dezia nog wel slapen.
Maar ik weet niet wat ik moet doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aflopende overeenkomst WinstVerDriedubbelaar
Re: aflopende overeenkomst WinstVerDriedubbelaar
Net als bij vele anderen loopt jou en onze contract(en) binnenkort af. Ook mijn man heeft een aflopend contract en wel deze week. Net als jij een aanbod gehad. Direct verscheurd en niet gereageerd.
Kijk o.a. eens bij het onderwerp "Dossier ...." daar wordt een briefwisseling neergezet die je zou kunnen gebruiken en wat ik ook ga doen. Ik heb gister een aangetekend schrijven gehad (ligt nog bij het postkantoor) van Dexia en daar zal de eindafrekening inzitten.
Maar neem het volgende advies (namens het hele forum)..............niet ingaan op het aanbod en geen restschuld betalen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk o.a. eens bij het onderwerp "Dossier ...." daar wordt een briefwisseling neergezet die je zou kunnen gebruiken en wat ik ook ga doen. Ik heb gister een aangetekend schrijven gehad (ligt nog bij het postkantoor) van Dexia en daar zal de eindafrekening inzitten.
Maar neem het volgende advies (namens het hele forum)..............niet ingaan op het aanbod en geen restschuld betalen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: aflopende overeenkomst WinstVerDriedubbelaar
JUIST...
DOEN ALLEMAAL.
Groet, Ron.
DOEN ALLEMAAL.
Groet, Ron.