| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ahold
-
Jean
Re: ahold
Je koopt ze nu wel lekker goedkoop in! Dus voor de starter en instapper niet onaardig! Wel heel vervelend voor de leasesers. Moet van deze week naar verschillende mensen om uit te leggen wat te doen....wordt heel moeilijk, door de AH crash en in het kielzog de neergang van Aegon, Fortis en ING zal de schuldpositie alleen maar toenemen.
Succes!
Succes!
-
Maarten
Ester,
Nogmaals ik wilde niet bagatelliseren.
Als de koersval van ahold op 24-02 in jouw situatie tot een extra restschuld van 2.000 EUR heeft geleid dan betekent dat dat je ongeveer 327 aandelen Ahold hebt.
(2000 / 6,12 = 327)
Zo'n groot aantal aandelen kan wel, maar verhoudt zich niet tot je totale restschuld van 12.000 EUR. Temeer omdat er minimaal nog twee andere fondsen in je leasecontract zitten die in de min staan. Dus ofwel je restschuld is veel groter dan 12.000 EUR, ofwel het ééndags-verlies op Ahold van 24-02 is aanmerkelijk lager dan 2.000 EUR.
Again het koersverval is dramatisch, ik heb gisteren ook weer op Ahold verloren, maar het ging even om het perspectief.
groet Maarten
Nogmaals ik wilde niet bagatelliseren.
Als de koersval van ahold op 24-02 in jouw situatie tot een extra restschuld van 2.000 EUR heeft geleid dan betekent dat dat je ongeveer 327 aandelen Ahold hebt.
(2000 / 6,12 = 327)
Zo'n groot aantal aandelen kan wel, maar verhoudt zich niet tot je totale restschuld van 12.000 EUR. Temeer omdat er minimaal nog twee andere fondsen in je leasecontract zitten die in de min staan. Dus ofwel je restschuld is veel groter dan 12.000 EUR, ofwel het ééndags-verlies op Ahold van 24-02 is aanmerkelijk lager dan 2.000 EUR.
Again het koersverval is dramatisch, ik heb gisteren ook weer op Ahold verloren, maar het ging even om het perspectief.
groet Maarten
-
Ester
Volgens mij heb je helemaal gelijk, Maarten, ik berekende vorige week op www.legio.nu de schade, die was ongeveer 10.000 euro. Gisteren 12.000. Ik zal wat zorgvuldiger zijn in het vervolg :)!
-
Ralph
Beste Uh,
-----------------------------------------
geplaatst door uh op 28-04-2003 om 149
Waar ik echt van baal van dat ahold gedoe is dat AHOLD en Albert Heijn in 1 adem genoemt wordt door de media en door winkelend publiek. En de rest van AHOLD dan? Zoals c1000, etos, gall & gall, de tuinen daar hoor je niemand over.
--------------------------------------------------------
Dat komt omdat de meesten onder niet weten wat er zoal tot welke holding(s) behoort.
Cheers,
Ralph
-----------------------------------------
geplaatst door uh op 28-04-2003 om 149
Waar ik echt van baal van dat ahold gedoe is dat AHOLD en Albert Heijn in 1 adem genoemt wordt door de media en door winkelend publiek. En de rest van AHOLD dan? Zoals c1000, etos, gall & gall, de tuinen daar hoor je niemand over.
--------------------------------------------------------
Dat komt omdat de meesten onder niet weten wat er zoal tot welke holding(s) behoort.
Cheers,
Ralph