LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ahold

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ester

ahold

Ongelezen bericht door Ester »

******* ruim 64% gezakt in een dag! wat een ellende!

el

Re: ahold

Ongelezen bericht door el »

Ja dat kon er ook nog wel bij, vervelend zooi, vuile smerige
corrupte zakkenvullers zijn het allemaal.

Yvonne

Ongelezen bericht door Yvonne »

Vreselijk, dat kan er nog wel bij vandaag. Mijn weekend was toch al verpest, omdat het Dexia aanbod op de deurmat lag. Ik wist natuurlijk wel dat het er aan zat te komen, maar toch. Het is echt balen, weten jullie al wat te doen???

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Je moet het wel in het juiste perspectief zien.
Die 64% vandaag is ca 20% van de aankoopwaarde voor iemand die Ahold voor 30 EURO heeft aangekocht. Het grootste verlies was al geleden.

Gtoet Maarten

Ester

Edoch klotezooi! Van 9 naar 3,6 euro. Hup Eegalease!!
Mijn perspectief ben ik helaas al lang geleden verloren, Maarten :)

Maarten

Ok.. maar je lacht nu wel weer. ;)

rob .v.d.

Ongelezen bericht door rob .v.d. »

O.K. maar als je in het kader van de verliesverdriedubbelaar nu 146 AHOLD-aandelen hebt, zoals ik, dan tikt het toch lekker aan. En ik had ook nog gespaard via het VasteKlantenfonds van AH ...... Maar wees gerust, ik blijf lachen .....

Maarten

Oh sorry hoor, ik wil e.e.a. ook niet bagatelliseren. Alleen maar in perspectief plaatsen.

groet Maarten

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Je hoeft je niet te verontschuldigen Maarten. Het is goed zo. Ik waardeer overigens je reacties in het algemeen zeer.
vr. gr. rob v.d.

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Je koopt ze nu wel lekker goedkoop in! Dus voor de starter en instapper niet onaardig! Wel heel vervelend voor de leasesers. Moet van deze week naar verschillende mensen om uit te leggen wat te doen....wordt heel moeilijk, door de AH crash en in het kielzog de neergang van Aegon, Fortis en ING zal de schuldpositie alleen maar toenemen.
Succes!

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Kan iemand mij vertellen hoe het nou toch komt dat die aandelen opeens zo weinig waard zijn van Ahold?

rick

Ongelezen bericht door rick »

kijk even naar het journaal: gerommel met de boekhouding in de Vs / zuid-Am, dat soort dingen

rick

Ongelezen bericht door rick »

kijk even naar het journaal: gerommel met de boekhouding in de Vs / zuid-Am, dat soort dingen

Walter

Ongelezen bericht door Walter »

Dit is het einde. Hier kom je in geen 20 jaar meer uit. Ahold zit in bijna alles, Walter

Ester

Je hebt gelijk, Maarten, ik lach weer.. Het scheelt me enkel 2000 euro extra bijbetalen in een dag tijd. Viel inderdaad mee :)
Waar haal ik 12.000 euro vandaan, ik denk dat ik maar een advertentie ga plaatsen. "Help Ester de zomer door!"

Maarten

Ester,
Nogmaals ik wilde niet bagatelliseren.

Als de koersval van ahold op 24-02 in jouw situatie tot een extra restschuld van 2.000 EUR heeft geleid dan betekent dat dat je ongeveer 327 aandelen Ahold hebt.
(2000 / 6,12 = 327)
Zo'n groot aantal aandelen kan wel, maar verhoudt zich niet tot je totale restschuld van 12.000 EUR. Temeer omdat er minimaal nog twee andere fondsen in je leasecontract zitten die in de min staan. Dus ofwel je restschuld is veel groter dan 12.000 EUR, ofwel het ééndags-verlies op Ahold van 24-02 is aanmerkelijk lager dan 2.000 EUR.

Again het koersverval is dramatisch, ik heb gisteren ook weer op Ahold verloren, maar het ging even om het perspectief.

groet Maarten

Ester

Volgens mij heb je helemaal gelijk, Maarten, ik berekende vorige week op www.legio.nu de schade, die was ongeveer 10.000 euro. Gisteren 12.000. Ik zal wat zorgvuldiger zijn in het vervolg :)!

Yvonne

Ongelezen bericht door Yvonne »

ING en ABN Amro hebben ook beiden een hoop aandelen in Ahold zitten, dus ook die aandelen zakken mee.

Yvonne

uh

Ongelezen bericht door uh »

Waar ik echt van baal van dat ahold gedoe is dat AHOLD en Albert Heijn in 1 adem genoemt wordt door de media en door winkelend publiek. En de rest van AHOLD dan? Zoals c1000, etos, gall & gall, de tuinen daar hoor je niemand over.

Ralph

Ongelezen bericht door Ralph »

Beste Uh,
-----------------------------------------
geplaatst door uh op 28-04-2003 om 149

Waar ik echt van baal van dat ahold gedoe is dat AHOLD en Albert Heijn in 1 adem genoemt wordt door de media en door winkelend publiek. En de rest van AHOLD dan? Zoals c1000, etos, gall & gall, de tuinen daar hoor je niemand over.
--------------------------------------------------------

Dat komt omdat de meesten onder niet weten wat er zoal tot welke holding(s) behoort.

Cheers,

Ralph

Gesloten