LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Algemene Oproep 30 september informatieavond
Algemene Oproep 30 september informatieavond
Op 30 september is er een informatie avond over aandelenlease.
Aan belangstellenden wordt de affaire aandelenlease en mogelijke oplossingen uiteen gezet door Kaderleden van een gedupeerden Organisatie en twee advocaten.
Er is gelegenheid tot het stellen van vragen
Voor en na het officiële gedeelte kunnen persoonlijk vragen gesteld worden.
Plaats: in het Voorhuys in Emmeloord.
Tijd: Vanaf 16.30 uur bent u welkom en verder de hele avond.
U bent van harte uitgenodigd toegang gratis. Wij hopen u te mogen ontmoeten op 30 september in Emmeloord.
Adresgegevens:
’t Voorhuys
De Deel 20
8302 EK Emmeloord
Tel 0527-612870
www.voorhuys.nl
waarom slotjes op positieve initiatieven?
Aan belangstellenden wordt de affaire aandelenlease en mogelijke oplossingen uiteen gezet door Kaderleden van een gedupeerden Organisatie en twee advocaten.
Er is gelegenheid tot het stellen van vragen
Voor en na het officiële gedeelte kunnen persoonlijk vragen gesteld worden.
Plaats: in het Voorhuys in Emmeloord.
Tijd: Vanaf 16.30 uur bent u welkom en verder de hele avond.
U bent van harte uitgenodigd toegang gratis. Wij hopen u te mogen ontmoeten op 30 september in Emmeloord.
Adresgegevens:
’t Voorhuys
De Deel 20
8302 EK Emmeloord
Tel 0527-612870
www.voorhuys.nl
waarom slotjes op positieve initiatieven?
Re: Algemene Oproep 30 september informatieavond
Kaderleden van PAYBACK en twee advocaten
Informatiebijeenkomst ? Lijkt meer op het ronselen van klanten. Waarom staat de TROS dergelijke reclame toe op een consumentenforum ? Voor welk advocaten kantoor werken deze advocaten ? Waarom laten zij zich vertegenwoordigen door een gewelddadige sekte ? TROS redactie graag uitleg waarom deze ronsel praktijken op dit forum getolereerd worden.
ML ik heb in toenemende mate jouw keuze van onderwerpen of reacties kunnen waarderen maar nu verspeel je het krediet behoorlijk
Misschien heb je geen bril op maar in MIJN bericht komen jou quote's NIET voor.
Het is een algemene bekendmaking.
Ik heb geen aandeel of betrokkenheid bij wat voor organisatie dan ook dus ML ga geen sprookjes vertellen. Het is door en voor Legio Lease benadeelden.
Jouw Quote:
Jouw ergenis en verontwaardiging ontgaat mij geheel
1 M Luidens jij bent geen gedupeerden door Legio Lease.
2 M Luidens is duidelijk uit om bepaalde organisaties in opspraak te brengen.
Jouw persoonlijke wrevel of irritatie interesseert mij en ik neem aan niemand op dit forum.
Als de informatie je niet aanstaat of boeit heb je vrije keuze er niet aan deel te nemen!
Je kletst uit je nek! (of bierviltje)
Misschien heb je geen bril op maar in MIJN bericht komen jou quote's NIET voor.
Het is een algemene bekendmaking.
Ik heb geen aandeel of betrokkenheid bij wat voor organisatie dan ook dus ML ga geen sprookjes vertellen. Het is door en voor Legio Lease benadeelden.
Jouw Quote:
staat NIET in mijn bovenstaande bericht citeer dan ook niet met gespleten tong.Kaderleden van PAYBACK en twee advocaten
Jouw ergenis en verontwaardiging ontgaat mij geheel
1 M Luidens jij bent geen gedupeerden door Legio Lease.
2 M Luidens is duidelijk uit om bepaalde organisaties in opspraak te brengen.
Jouw persoonlijke wrevel of irritatie interesseert mij en ik neem aan niemand op dit forum.
Als de informatie je niet aanstaat of boeit heb je vrije keuze er niet aan deel te nemen!
Waarom staat de TROS dergelijke reclame toe op een consumentenforum ?
Je kletst uit je nek! (of bierviltje)
Laatst gewijzigd door Joshua op 22 sep 2004 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Goed gezien en goed gezegd, Joshua.
Joshua klets niet uit je nek. Het is dezelfde payback bijeenkomst waar de TROS terecht een slotje op heeft gezet. Nog maar even proberen nu de moderator geen dienst heeft ? Vertel gewoon eerlijk door WIE de bijeenkomst georganiseerd wordt, welke mensen en bedrijven er achter zitten. Klare wijn weet je nog ? Proost.
is advocaat tulp aanwezig en wie zijn die kaderleden?
Wordt de WCK besproken?met andere woorden is er een agenda voor die dag? kan dat opgevraagd worden.
Wordt de WCK besproken?met andere woorden is er een agenda voor die dag? kan dat opgevraagd worden.
Opmerkelijk wilt u nog wel geinformeerd worden?
Wat is het u waard uw geld terug te krijgen?
22 sept 04 21:30
Geef hier aan of U deel wilt nemen?
Ik ga zeker gebruik maken van de gelegenheid 0% [ 0 ]
Ik ben van plan maar kan nog Niet toezeggen 50% [ 2 ]
Ik begrijp niet waar het over gaat 25% [ 1 ]
Ik wil er niets mee te maken hebben en kom niet 25% [ 1 ]
(Laatset stem vermoedelijk van M Luidens (Met dank voor de klare wijn, zit toch een raar smaakje aan sorry hoor Michel jouw reactie is mij onbegrijpelijk)
Totaal aantal stemmen : 4
Van de 222 bezoeker die de oproep bekeken hebben stemmen er 4
NIEMAND zegt volmondig JA op de oproep?
tjsa en dan de moed erin houden!
Leuk medium dat internet je kunt beter bij AH een briefje ophangen.
Maar goed vol vertrouwen -gaan we de strijd voortzetten- nietwaar....
Wat is het u waard uw geld terug te krijgen?
22 sept 04 21:30
Geef hier aan of U deel wilt nemen?
Ik ga zeker gebruik maken van de gelegenheid 0% [ 0 ]
Ik ben van plan maar kan nog Niet toezeggen 50% [ 2 ]
Ik begrijp niet waar het over gaat 25% [ 1 ]
Ik wil er niets mee te maken hebben en kom niet 25% [ 1 ]
(Laatset stem vermoedelijk van M Luidens (Met dank voor de klare wijn, zit toch een raar smaakje aan sorry hoor Michel jouw reactie is mij onbegrijpelijk)
Totaal aantal stemmen : 4
Van de 222 bezoeker die de oproep bekeken hebben stemmen er 4
NIEMAND zegt volmondig JA op de oproep?
tjsa en dan de moed erin houden!
Leuk medium dat internet je kunt beter bij AH een briefje ophangen.
Maar goed vol vertrouwen -gaan we de strijd voortzetten- nietwaar....
Croosjes had een duidelijke vraag, met die statistieken heeft hij geen antwoord ...Opmerkelijk wilt u nog wel geinformeerd worden?
Ik begrijp een ding niet, als PayBack een bijeenkomst belegt waarom dan niet even de leden een e-mail sturen ?
Op het forum van PayBack kan ik niets vinden van die bijeenkomst, daarbij komt ook nog dat het in Emmeloord is. Mensen uit b.v Limburg of Zeeland die moeten werken kunnen niet zomaar even daar naar toe rijden om hun prangende vragen te stellen. Wie zijn de advocaten die daar aanwezig zijn, geef wat meer duidelijkheid.
Gr. Anne.
Op het forum van PayBack kan ik niets vinden van die bijeenkomst, daarbij komt ook nog dat het in Emmeloord is. Mensen uit b.v Limburg of Zeeland die moeten werken kunnen niet zomaar even daar naar toe rijden om hun prangende vragen te stellen. Wie zijn de advocaten die daar aanwezig zijn, geef wat meer duidelijkheid.
Gr. Anne.
Ik sluit me bij de vorige spreker aan. Het is dat de aankondiging in 1e instantie van Piet kwam, dat maakt het aannemelijk want wie is Joshua dan toch?? Iemand die gerechtigd is namens payback op te treden? Of praat Piet voor zijn beurt?
Emmeloord is niet de meest centraal gelegen plaats om een bijeenkomst te 'beleggen'. Tenzij het de eerste is van een serie regionale bijeenkomsten? Is dat de bedoeling Payback? Dat moet haast wel, want niemand met gezond verstand zal een landelijke bijeenkomst in Emmeloord plannen, dat kan ik niet geloven!
Ja ik vind het ook vreemd dat dit forum als eerst informatiepunt wordt gebruikt maar dat is niet de eerste keer en helaas, het went.
Emmeloord is niet de meest centraal gelegen plaats om een bijeenkomst te 'beleggen'. Tenzij het de eerste is van een serie regionale bijeenkomsten? Is dat de bedoeling Payback? Dat moet haast wel, want niemand met gezond verstand zal een landelijke bijeenkomst in Emmeloord plannen, dat kan ik niet geloven!
Ja ik vind het ook vreemd dat dit forum als eerst informatiepunt wordt gebruikt maar dat is niet de eerste keer en helaas, het went.
Wat is er mis met Emmeloord : Daar is de haven waar je altijd horen kon wij gaan aan boord.
De Zuiderzee-ballade één van de mooiste plekjes van Nederland Best wel centraal gelegen toch als je er in de buurt woont.
De Zuiderzee-ballade één van de mooiste plekjes van Nederland Best wel centraal gelegen toch als je er in de buurt woont.
Emmeloord is een leuk stadje en om te laten zien dat er met de contributie ook wat gebeurt kunnen reis - en verblijfskosten van de bestruursleden van pay back en de advocaten worden gedeclareerd bij de kas. Wat interesseert hun de werkende leden en wellicht andere belangstellende uit de verder afgelegen provincies die een of misschien wel 2 verlofdagen moeten pakken. Want naar en van Emmeloord ben je nog wel ff onderweg.
Als je in Keulen woont dan is het niet naast de deur
Allemaal goede vragen
Dit is ook de bedoeling van het forum
Nogmaals ik ben helaas enkel een benadeelde door de financiele graaiers.
Het leek mij ontrecht dat een algemene oproep dus niet alleen voor leden die aangesloten zijn geen mogelijk tot vragen biedt
Dus leef u uit stem en stel uw vraag
Wellicht is door uw warme belangstelling de agenda wel bij te stellen.
Leef u uit!
Ik was in dit geval slechts de boodschapper die zich ergert aan het paniekerige slotjes beleid wellicht aangejaagd door bepaalde figuren die daar een onduidelijk belang bij hebben.
Maar terecht organisator ga zorgvuldig om met geinteresseerden
Zij vragen om meer gegevens.
Agenda Wie komt wat vertellen.
TRANSPERANTIE
Dit is ook de bedoeling van het forum
Nogmaals ik ben helaas enkel een benadeelde door de financiele graaiers.
Het leek mij ontrecht dat een algemene oproep dus niet alleen voor leden die aangesloten zijn geen mogelijk tot vragen biedt
Dus leef u uit stem en stel uw vraag
Wellicht is door uw warme belangstelling de agenda wel bij te stellen.
Leef u uit!
Ik was in dit geval slechts de boodschapper die zich ergert aan het paniekerige slotjes beleid wellicht aangejaagd door bepaalde figuren die daar een onduidelijk belang bij hebben.
Maar terecht organisator ga zorgvuldig om met geinteresseerden
Zij vragen om meer gegevens.
Agenda Wie komt wat vertellen.
TRANSPERANTIE
Laatst gewijzigd door Joshua op 23 sep 2004 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Pikant er is niets mis met Emmeloord, ik vind alleen de berichtgeving vaag. Mijn punt is dat de leden van PayBack beter geinformeerd moeten worden en niet via het forum van Radar.
Misschien een mailtje sturen naar Piet. Zeeland is trouwens ook erg mooi vooral de boulevard van Vlissingen
Nee, ik stuur geen mail naar Piet, het is hier op het forum gekomen en Piet kan ook gewoon hier antwoorden.
ben niet boos, wel geirriteerd.
Laatst gewijzigd door lhardeman op 23 sep 2004 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hardeman zegt wel iets zo'n naam.
Laatst gewijzigd door Pikant op 23 sep 2004 01:15, 2 keer totaal gewijzigd.
En Joshua trek niet te snel conclusies uit het stem gedrag, de stemmen kunnen uit een heel andere hoek komen.