LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alleen Lazrak kan ons redden!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Dubio »

Deze man is zelf uit de SP-fractie gestapt nadat hij zelf financieel verkeerd was voorgelicht door de partij.
Deze man weet wat we doormaken!

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door hoffie »

nee deze mijnheer is uit de SP gestapt omdat hij een modaal salaris niet genoeg vond... iedereen weet dat dit de regel is bij de SP, en deze mijnheer heeft het ook een periode gedaan, dus hij is net zo min fout voorgelicht als menig legio verliezer

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Allerbeste Hoffie,

Aan welke kant staat je eigenlijk? Ben je nu en Dexiaan, die al te dikwijls voor de belangen van Dexia Bank opkomt of ben je een gedupeerde?
Of een opportunist, die de ene keer een Dexiaan uithangt en de andere keer gedupeerde, zoals het je goed uitkomt!

Zulks geeft geen blijk van persoonlijkheid, Hoffie.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door De rechter »

Neem een weekje vakantie Willems, zoek wat ontspanning.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Het was begonnen als een grapje, dat rechter spelen, nu is het echt een obsessie geworden, waarin je werkelijk gelooft. Ik zou zeggen terugkeren naar de realiteit man en neem zelf wat vacantie en ontspanning, dan je continue belachelijk te maken met je onzinnige rechterschap. Jouw rechterschap begint werkelijk te wijzen op een zieke geest. Straks geef je je uit als de Paus van Rome, dan is het de hoogste tijd voor definitieve opsluiting!
Wordt wakker man; je bent echt geen rechter!! Misschien helpt het wel op deze wijze! Mafgeest, weer gerookt of gespoten?
Laatst gewijzigd door Willems op 14 jun 2004 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door De rechter »

Meneer Willems, zoals u reageert is absoluut niet normaal. Kom tot rust en ga eens naar een arts. Lazrak is helemaal niet verkeerd voorgelicht. Hij wist precies hoe de regels waren binnen de SP maar als een glibberig reptiel zich op zijn buik voortslepend spiedend naar voordeeltjes wilde hij zich daar niet aan houden.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door gast33 »

Tuurlijk (w)ezel De rechter,

Alleen jammer voor jouw dat lazrak zich niet heeft aangesloten bij de partij voor dieren nadat hij de LPF de rug toe gekeerd had :!:

J. Michielsen
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 jun 2004 18:54

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door J. Michielsen »

De enige die ons nog kan redden is de rechter.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Absoluut nomaal is het wel, dat jij je als "rechter" uitgeeft, jij gelooft echt erin.
Dit verhaal heb je zoveel keren gebruikt, hoewel pure onzin, gaat jezelf erin geloven. Je mist nog dat stukje over Vogelmarkt waar ik zelden of nooit ernaar toe ga. Je lijkt wel op een zekere Dubio, die aan dementie lijdt, die telkens in herhaling valt van dingen waarvan hij tientallen keren heeft gezegd en telkens weer ermee komt, precies een oude speelplaat van 78 toeren.
Red jezelf en zeg ik ben echt géén rechter en deze 100 maal. Wie weet misschien helpt het!! Hoewel voor Spuitende maffe "rechter" lijkt het niet zo simpel te zijn!
Michielsen nep rechters, maffe geesten kunnen ons alleen maar dieper de put inhelpen!
Laatst gewijzigd door Willems op 14 jun 2004 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Michielsen
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 jun 2004 18:54

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door J. Michielsen »

Ik heb het over de kantonrechter en later de hogere rechters. Over rechters op het forum kan ik niet oordelen.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Echt niet mijnheer Michielsen?

J. Michielsen
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 jun 2004 18:54

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door J. Michielsen »

Dat kan ik natuurlijk wel maar het gaat mij om eventuele info. En wat de mensen doen moeten ze zelf weten. Dat is de verantwoording van de redactie.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door De rechter »

Meneer Willems,

Uw beschuldigingen over rokende en spuitende rechters zijn werkelijk te idioot voor woorden. U draaft door op grond van gevoelens en eigenwijsheid die nergens opslaat, noch juridisch noch historisch noch bedrijfstechnisch of welke tak van sport dan ook. U hebt geen verstand en maakt misbruik van de gelegenheid de onbenul uit te hangen. Vóór u waren hier op dit forum talrijke van uw soort geweest en verdwenen vanzelf, de tijd dat malloten hier zich kunnen bevredigen is achter de rug. Het is zo ver dat alleen Sara Etty, het gerecht, DSI, AFM, stichtingen en advocaten nog iets zinnigs te zeggen hebben dus u doet uzelf en anderen een groot plezier uw malotigheden voor jezelf te houden. U bent volledig uit de haak en dorstig naar gelijk die u onwaardig bent gezien uw volslagen van de pot gerukte vergelijkingen en denkwijzen . U heeft nog het meest weg van een oude te vroeg overleden kwaadaardige buurman met een mysterieus verleden, ooit werkzaam als leesmappen bezorger die zijn klanten te veel berekende en van het geld klysma's van 35 liter Bulgaarse Yoghurt liet inbrengen maar hij zou dit waarschijnlijk nog als een diepe belediging ervaren.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Je heb het over de rokende en spuitende neprechter, dat is even gek als jouw nep rechterschap, die voor niets dient op dit forum dan bevuiling. Niets wat je uitkraamt is origineel, overigens uit jouw gelal kan ik uitmaken dat jij het hebt over een geheel andere Willems. Je kletst gewoon uit jouw nek, welke normaal mens zonder enige kennis van recht gaat zich nu uitgeven voor rechter op een publiek forum als dit. Jouw lagere school opleiding is een grove belediging voor echte rechters. Chris G. had je uitgedaagd om je kennis te demonstreren als rechter en als een lafaard ben je weggelopen: kippenstront!!!

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door De rechter »

Meneer Willems, u doet er goed aan uw onzin als vanouds uit te venten op de vogeltjesmarkt in plaats van op dit forum.

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Chris H »

Willems en De rechter waarom gaan jullie niet samen eens een kop koffie drinken. Volgens mijn bevindingen zijn jullie een aardig stel. Allebei van de verkeerde tongriem gesneden en hatelijk op een manier waar Dexia nog wat van kan leren.

Stop eens met jullie nonsens of zijn jullie beiden getikt. De één zuigt als een zuigfles en de ander verwenst mensen met RIP.

Rot anders beiden op van dit forum.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Chris G vindt dat je een beunhaas bent en geen rechter.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Chris H.,
Ergens heb je gelijk, maar met die toon lok je meer reactie uit: m.a.w.
het tegenovergestelde hetgeen je wil bereiken!!Overigens met zulke toon is het goed dat je ook zelf oprot!!

Michiel Luidens

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Regelmatig erger ik mij aan de bedreigingen en taal van deze "heer" Willems. Zijn gedrag is inderdaad niet correct.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen Lazrak kan ons redden!

Ongelezen bericht door Willems »

Michiel Luidens is jouw gedrag dan correct? Wat weet jij van de onderkruipers met honderd en één namen hier op het forum ? Jij ben niet de man om hier over anderen te oordelen.Indien mijn posting jou niet bevalt slaan ze dan over dan heb je ook geen last van. Indien je wil reageren mij best, echter indien je persoonlijk wordt zal niemand het van je accepteren, al ben jij de kroonprins. Voor de rest hou je op en aanmerkingen maar bij je!
Hoop dat je nu weet hoe de vork in de steel zit!

Gesloten