LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Vaak zie je hier een onderwerp wat heel interessant begint maar kijk je aan het eind dan zie je veelal dezelfde personen met elkaar overhoop liggen dan wel lieden die hun agressie kwijt moeten.

Wat doe je dan ?

Dan sluit je af en dat is jammer want dan ontgaan je de wel interessante reacties.

Daarom mijn oproep aan ,... en ... en ... om alleen hier met elkaar te communiceren, kunnen de andere gebruikers zich concentreren op de problematiek waar het hier omgaat.

Dank je wel, gr. O.D.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 04 aug 2004 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Piet »

Tros Radar


Geplaatst op 26 Apr 2004 12:06 door Tros Radar


--------------------------------------------------------------------------------

Naar aanleiding van vele klachten rondom het forum gaan we een strenger beleid voeren m.b.t. het plaatsen van berichten.

Omdat de onderwerpen rondom Legio Lease veel stof doet opwaaien en daarom belangrijk is dat de juiste informatie bij de juiste personen komt. En doordat er veel personen zijn die berichten plaatsen die niks met het onderwerp Legio Lease te maken hebben ziet het overgrote deel van de forum gebruikers door de bomen het bos niet meer.

Ook gebruikers die van het "leed" van Legio Lease er een eigen slaatje uit proberen te slaan worden op hun rechten gewezen. Het forum is geen reclame blok voor allerlei instanties of personen die geld proberen te verdienen.

Voor op of aanmerkingen kunt u zich wenden tot volgend e-mail adres:

[email protected]

Met vriendelijke groet,

TROS Radar webredactie

Wanneer zijn we verlost van aso's zoals bv degene die zich luidens noemt?
Hoe lang moeten we nog onzin lezen zoals hieronder staat, geplaatst door Luidens?
Willems, lafbek, maak eerst maar eens netjes je exuses omdat je mij voor niets hebt laten wachten in dat cafe aan de vogeltjesmarkt.

Willems ik heb u afgelopen weekend uitgenodigd om u op de achterkant van een bierviltje uit te leggen hoe de vork in de steel zit. Ondanks toezeggingen bent u niet op komen dagen lafbek ! Dus hou op met uw malotigheden, u heeft de kans gehad om het uitgelegd te krijgen.

Meneer Willems, als u niet zo'n lafbek was had ik het u op een bierviltje uit kunnen leggen !

Willems, lafbek, er is slecht 1 kaart die u past en dat is de joker !

Willems, sinds gisteren weten we wie de lafbekken zijn ...

Willems, u bent een grammofoonplaat die steeds hetzelfde complottheorietje afspeelt. Een zeer oud plaatje dat niemand serieus neemt. Ik ben zo goed geweest om vrije tijd te investeren om u op een bierviltje uit te leggen hoe de zaak in mekaar zit maar ondanks toezegging bent u weggebleven, lafbek !

Meneer Willems uw gedrag gaat alle perken te buiten. Slechts vanuit het verre Antwerpen durft u uw vuiligheid te spuien. Ik wil u wel eens meemaken als u voor mij staat. Lafbek !

Klopt, Willems is een gluiperig reptiel spiedend naar voordeeltjes. Hij denkt zich werkelijk ALLES te kunnen permitteren.

Willems ik moet nog zien dat u er bent lafbek ! Mocht u niet voor rede vatbaar zijn dan behoud ik mij het recht voor op gepaste wijze te reageren. U komt op eigen risico !

Maar als het er op aan komt durft hij niet. De lafbek.

Justice boy, als u morgen wel durft te komen zal ik u wat fatsoen bijbrengen !

Hij was er niet de lafbek !
Dit soort reacties hoort niet op dit forum thuis, net zoals het uitdagen van mensen die al jaren op dit forum zitten en goede bijdragen hebben geleverd.

Het forum wordt zo een goedkope uitgave van een chatbox.
Veel gedupeerden lezen dit forum al niet meer en velen durven geen vragen meer te stellen, bang om onzin antwoorden te krijgen.

Tros Radar, svp een uitvoering van het strenger beleid zoals u heeft aangekondigd in april van dit jaar in uw topic.

Alvast bedankt en groeten,
Piet

Michiel Luidens

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Piet Koremans notoire demagoog, Dhr Willems is mans genoeg zichzelf te verdedigen en neemt zich geen blad voor de mond op dit forum, ga jij daar ook over klagen ?
Geplaatst op 02 Aug 2004 21:39 door Michiel Luidens

Payback heeft zo'n 2000 leden a 40 euro per jaar = 80.000 euro per jaar. Hoe wordt dit geld besteed ? Er zijn zo'n 10 brieven verstuurd maar meer is niet bekend. Een zekere Piet K. is ondertussen o.a. op dit forum druk bezig met zieltjes werven !

Let op : ze gebruiken de volgende werkwijze : ze zoeken mensen die met vragen zitten en bv het adres van een advocaat nodig hebben. Vervolgens zeggen ze deze informatie te kunnen leveren als deze mensen lid worden. ZE MISBRUIKEN DIT FORUM DUS VOOR PROPAGANDA !

Is hier sprake van grootschalige oplichting ?
Mijn indruk is dat bovenstaand bericht je meer dwars zit, je gebruikt dit forum voor persoonlijke doelen en tegenspraak is niet welkom.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Heer Luidens, u zie ik als 1 van de onverbeterlijken die contstant over hetzelfde blijft afgeven zoals nu. Daarom deze topic, leeft u zich hier uit op PB en anderen waar u uw gramschap kwijt wilt en laat de andere topics svp verschoond van uw aanwezigheid.
U gebruikt klachten van anderen om hier heisa te kunnen maken.
Als ieder zich hier beperkt tot zijn eigen ervaringen blijft alles
wat geschreven en gelezen wordt geloofwaardig.
gr. O.D.

Michiel Luidens

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Dagobert, prima zolang de payback volgelingen het ministers beschuldigen van verkeerd informeren van de kamer, rechters betichten van corruptie e.d. ook beperken tot deze topic. Zolang anderen onzin spuien heb ik alle recht daarop te reageren.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Andere inzichten zijn altijd welkom geweest maar om de een of andere reden hebben uw reacties geen effect en dat zou u tot nadenken kunnen stemmen, er is bij u blijkbaar meer aan de hand dan louter een andere mening. Succes. Ik verlaat nu deze topic.
gr. O.D.

tc
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 feb 2004 23:40

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door tc »

luidens jij hebt een recht en dat is het aanrecht.
ga achter je aanrecht en ga jezelf daar maar bevredigen jij paraziet.

Michiel Luidens

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Het blijkt keer op keer dat deze andere inzichten niet welkom zijn bij gebruikers die van het "leed" van Legio Lease er een eigen slaatje uit proberen te slaan. Ik steun dan ook het beleid van TROS radar dat deze personen op hun rechten worden gewezen. Dit forum is geen reclame blok voor allerlei instanties of personen die geld proberen te verdienen.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Karel »

Luidens,

Rot toch op man. Je hebt met je domme opmerkingen hier helemaal niets te zoeken op dit forum en zeker totaal niets als je geen respect toont voor andere bezoekers van dit forum.

Redactie,

Bant u deze figuur toch want het loopt echt de spuigaten uit met hem.

JS
Berichten: 59
Lid geworden op: 30 jul 2004 21:46

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door JS »

Is het niet de moeite waard dat Tros Radar het ISP adres van veelplegers blokkeert? (Er springen er toch wel enkelen uit die het forum keer op keer "vervuilen".)
mvg JS

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 04 Aug 2004 00:14 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------



Helaas wordt dit forum verziekt door een paar aso's die niet in staat zijn normale adviesen te geven en er genoegen in scheppen gedupeerden nog onzekerder en ellendiger te maken door hun onzin verhalen en "zieltjes winnen" waanzin.


Zelfs Piet Koremans oordeelt en veroordeelt. Steeds gedacht dat hij voldoende zelfbeheersing en discipline bezit om hier boven te staan. Vergissen is menselijk, dat blijkt.

Ik ben helemaal geen voorstander van de heer luidens maar:

Ook willems gaat niet vrijuit. En dan de opmerkingen van dejongh1.Afgelopen weekend verkondigde hij nog dat hij de schijt heeft aan Trosradar en aan iedereen die tegen hem is, om nog maar te zwijgen van de dreigementen over het breken van ruggen etc.



Niemand hoeft van dit forum te worden gebanned, een ieder mag zijn of haar mening kenbaar maken mits in overeenstemming met de gedragsregels maar helaas, mensen lezen nog steeds verdraaid slecht nadat zij hebben belegd met geleend geld :wink:

zie http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=19333
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=19293


Het is overigens vakantietijd. Mensen weten geen raad met de vrije tijd die ze dan beschikbaar hebben 8)



[quote]Geplaatst op 03 Aug 2004 23:56 door Willems


--------------------------------------------------------------------------------

DAAR STA JE NU KWAST IN AL JOUW GROOTHEID, COLLABORATEUSE!!!!
HAREN AFKNIPPEN EN DAN DE STRRRROPPPPP!
Geplaatst op 04 Aug 2004 00:02 door Willems


--------------------------------------------------------------------------------

ALLEMAAL KAALSCHEREN EN STROPPPPPPEN!!!
Geplaatst op 04 Aug 2004 01:10 door Willems


--------------------------------------------------------------------------------

Donder op Bekkum hypocriete moraal ridder, Prietpraat bij jouw vrouw en kinderen thuis niet hier. Donder gauw op man!!!

hphjansen
Berichten: 114
Lid geworden op: 04 jul 2003 12:15

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door hphjansen »

helaas is er in Zuid Nederland een "vertegenwoordiger" die namens een groep optreedt, die zich ook schuldig maakt aan tendentieuze, intimiderende emailtjes.

Indien mensen uit de groep gerichte vragen stellen omtrent de procedure en de kosten wordt deze "VERTEGENWOORDIGER" (althans zo noemt hij zichzelf) woedend en begint wilde emailtjes te verzenden met beledigende en intimiderende teksten.

WIE HEEFT ER IN DE GROEP BRABANT - ZEELAND OOK DEZE ERVARINGEN ??

[email protected]

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Bekkum »

Je kan wel merken dat Willems een beroepsmilitair is aan zijn gebrul hier op het Forum.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Willems »

Bekkum,
Altijd hetzelfde liedje met jullie, de provocaties die dergelijke houding oproept publiceren jullie niet maar wel mijn reactie. Laat ik jou dit zeggen: Tros kent mij niet van nu, voordat jullie nu komen met jullie prietpraat leveren wij slag aan alle mogelijke ongedierte zoals jullie. Ik moet zeggen vroeger was het nog erger vergeleken met nu.
Onthou dit goed, Willems blijft reageren op zijn manier of jullie het goed vinden of niet. Willems kent zijn waarde en jullie proberen hem continue onderuit te halen. Willems zal Willems blijven op zijn eigen manier totdat hij zijn centen terugkrijgt en voor de rest kunnen jullie allemaal de pot op. OK?

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Bekkum »

Willems,

Dus vroeger was het nog erger?
Nou dan is er nog hoop.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Willems »

Bekkum wist je niet hé met jouw grote smoel. Kan je concreet aangeven dat ik een militair ben, zak??

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door Bekkum »

Willems,

Dat heb ik hier op het Forum gelezen en als ik jou zo hoor bulderen zou dat aardig kunnen kloppen.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Alleen voor ruziezoekers, onruststokers en scheldpartijen.

Ongelezen bericht door pluutje »

Ben ook een Legio[loser] wvd. Veel folders gekregenen en heel lang getwijfeld. Mijn gedachtengang was zo; 3x winst is heel mooi maar 20% per jaar is voor mij al genoeg! Dus ook door de mand gevallen. Je denkt aan de hand van de folderinhoud zeker niet aan 3x verlies of een grote restschuld.Inleg totaal ƒ18000,= spaargeld. Als ik dan 65 werd had ik wat extra om mijn pensioen[breuk] op te vangen.Na 2 jaar wantrouwig geworden en Legio gebeld met de vraag hoe ik er voor stond?De adviseur zei ; U Staat nog ƒ200.= in de plus.Later begreep ik dat al ƒ17800,= van de inleg was verdwenen. Ziehier nog een voorbeeld van de manier van omgang door Legioadviseurs met Legioklanten.Kort daarna zag ik op TrosRadar het bekende programma. Enkele namen van Legio adviseurs zijn door mij genoteerd en dus bekend. Resultaat ƒ18000,= weg en restschuld [onder protest] betaald €21500,=.De rekening van Dexia kreeg ik kort na mijn 65ste verjaardag gepresenteerd. Door deze kwestie zit ik nu met zeer hoge hyptheek. Mijn vrouw is gronisch ziek en wij hebben al veel grotere tegenslagen moeten incasseren.De waarheid overwint. Is Michiel Luidens mischien ook een ex adviseur? Na dit gelezen te hebben voeld Michiel zich toch niet meer zo lekker! Laat dat ventje toch lekker schrijven.Heeft ie wat te doen als hij geen baan als Adviseur meer heeft.Dag jongen!!!!

Vr.gr.Salomon

Gesloten