LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Als ik de schuld na tussentijdig beeindigen contract niet be

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Harrie

Als ik de schuld na tussentijdig beeindigen contract niet be

Ongelezen bericht door Harrie »

"eerder beeindigen contract, betalen of niet ?"

Hallo,

Vorige week heb ik een pro Forma aangevraagt om mijn contract tussentijds te beeindigen.
Nu heb ik een eindafrekening gehad van Dexia dat ik 2x 9500 euro moet bijbetalen.
Hier mijn vraag, als ik dit nu niet doe loopt mijn contract dan toch nog door of kan dat nu niet meer.
Er staat op de eindafrekening dat de aandelen verkocht zijn, en dat ik de restschuld binnen 14 dagen over moet maken aan DEXIA.
Ik heb wel zoiets als ik het betaal ben ik het kwijt en blut, maar als ik het door laat lopen (nog 7 jaar) ben ik net zoveel kwijt aan alleen rente, en dan nog kans op een restschuld.
Dit zie ik helemaal niet zitten.

Ik zou zeggen als de aandelen zijn verkocht kunnen ze het niet meer door laten lopen, of zie ik dat verkeerd ?

bvd Harrie

pluto

Re: Als ik de schuld na tussentijdig beeindigen contract niet be

Ongelezen bericht door pluto »

Harrie,

Je contract is definitief stopgezet. Dexia is is verplicht je contract stop te zetten nadat je dat schriftelijk heb aangevraagd. Je kunt ook nog bezwaar maken tegen de enorme boeterente die door Dexia berekend is.(meestal is dit 50% van de nog resterende maandtermijnen).

Pluto

harrie

Re: Als ik de schuld na tussentijdig beeindigen contract niet be

Ongelezen bericht door harrie »

Bedankt pluto,

Maar bij Dexia zeggen ze dat ik dit bedrag binnen 14 dagen over moeten maken.
Kan ik dan nu tijd trekken met bezwaar te maken dan ?
Ik heb wel vermeld dat ik deze betaling onder protest en onder voorbehoud zou doen.(dus ik zou de betaling doen)
Ik wist dus al wat ik ongeveer bij moest betalen toen ik die brief terug heb gefaxt naar Dexia.
Kan ik dan toch nog bezwaar maken ?
Zo ja hoe doe je zoiets ?

bvd Harrie

Gesloten