LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden van Sprintplan Spaarbeleg(Aegon) maak bekendheid

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
aart berendse

Re: Gedupeerden van Sprintplan Spaarbeleg(Aegon) maak bekendheid

Ongelezen bericht door aart berendse »

Geachte leden,

ook ik ben er toendertijd ingestapt, onze polis loopt af in 08-2003. als ik hem nu afkoop kost dat € 300,=. als ik hem door laat lopen moet ik nog 9 maanden betalen a €181,= en dan krijg ik 800,= hele euro´s aan het einde van de rit. dit zou de verwachting zijn.de 25.000,= guldens die er ingepompd zijn zijn dan verdwenen. blijft het dilemma trekken de beurzen nog aan dan krijg je nog iets terug, maar ik overweeg toch maar om hem af te kopen. zodat iedere euro naar de bank kan waar ik dan tegen een lagere rente in ieder geval mijn geld nog heb.

groeten aart

Stefan

Ongelezen bericht door Stefan »

Kleine correctie:

Payback is voor alle gedupeerden van aandelenlease constructies (sprintplan / spaarbeleg /spaarselect / aegon / legio / dexia / labouchere en alle voorkomende combinaties en verbanden van deze instellingen)

Preciese Informatie over Payback, strategie, aanpak en activiteiten volgt spoedig!

Stefan

richard

Ongelezen bericht door richard »

Beste mensen,
Ook ik ben gedupeerd door spaarbeleg door 2 sprintplannen van maar liefst 1200 gulden per stuk per maand af te sluiten. Wat kan ik doen??

Hoe moet ik mij aanmelden voor payback en/of spaarconstructie? Ik ben met een advocaat bezig maar hij geeft me weinig hoop, bovendien zijn de kosten van de advocaat erg hoog in verhouding tot de winstkansen die hij mij voorspelt.

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Beste Richard,

Stuur: "[email protected]" een e-mail en we proberen je te helpen. Dit kan het beste als we wat gegevens van je hebben, begin datum en werkelijke inleg per maand.

henkie

Ongelezen bericht door henkie »

....dacht het niet....

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Richard,

Laat wat aan ons horen. We kunnen je helpen. Meld je daarom aan bij:

[email protected]

ben

Ongelezen bericht door ben »

ik heb ook in het verleden contract afgesloeten,
ik maak uit de opmerkingen niet op wie nu de officiele site heeft inzake een claim richting Aegon inzake sprintplan?
trouwens er zit toch een click in het systeem bij sprintplan, de meeste mensen zullen die click toch wel behaald hebben dus is het risico wel kleiner als bij legio-lease?

Bob

Ongelezen bericht door Bob »

Hallo ook ik ben gedupeerd door het sprintplan ik raak zoals het er nu uitziet ook mijn Fl. 12000,- inleg kwijt fijne mensen he(oplichters) Mensen die getraind worden iemand zijn geld afhandig te maken.

Ik doe met alles mee om ze eens goed aan te pakken!

Johan

Ongelezen bericht door Johan »

Geachte dupeerden,

Ook ons gezin gaat de boot in voor ongeveer 24000,-. Wij zijn mee gaan doen omdat Aegon als "grote" financieel dienstverlener zich aan het product had verbonden. Ook wij zijn niet zorgvuldig geweest (want leasen is geen bezitten) in het lezen van de (te) kleine lettertjes.

Wat mij misschien nog wel meer teleurstelt in deze hele affaire is dat de ruimte die financieel dienstverleners krijgen in dit land, niet aan banden wordt gelegd. Bedrijven die hun klanten bestoken met producten die door juristen van documentatie is voorzien kunnen niet het beste voor hebben met hun klanten.
Immers praten we hier niet over koopkrachtverliezen van 1 of 2% maar over forse aderlatingen.

De expertise en slimheid van de aanbieder op hun eigen vakgebied wordt ten koste van de klant uitgebuit. Spaarbeleg is het zoveelste voorbeeld van een bedrijf dat de bereidheid van haar klanten om de eigen investeringen te financieren beloond met een resultaat waar slechts de aanbieder de schade weet te beperken. En wederom geldt een inmiddels populair Nederlands principe: Eigen schuld, dikke bult. Wederom wordt de strijd weer gewonnen door de partij met de kleine lettertjes. Nederland kent inmiddels een groot aantal notoire misleiders en ook AEGON zal niet de laatste zijn.

Voorlopig zit ik met een kater. Die kater heet AEGON en dit bedrijf mag voor mij ook worden afgevoerd naar de lijst van bedrijven met twijfelachtige reputatie.

Groetjes,

Johan

PAYBACK

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Beste Sprintplan - gedupeerden

Kijk eens onder

http://www.pay-back.nl

en zet jouw verhaal daar in het forum.

Aanmelden kan ook als dit niet al bij de GeSp-Group gebeurt is.

Met vriendelijke groeten,

De vereniging PAYBACK

ralph

Ongelezen bericht door ralph »

Dat de garantie geheel vervalt bij verlagen van maandelijkse rentebetaling is volgens mij niet waar.
Zie link hieronder. De garantiewaarde kan minder worden of meer afhankelijk van wanneer je verlaagd heb. Inderdaad is het zo dat als je op dit moment zou verlagen geen zin heeft daar de koers veel lager is.

http://www.spaarbeleg.nl/vragen/SprintP ... tPlan.html

Ik heb in 1998 na een half jaar mijn maandelijkse rentebedrag aangepast van 200 naar 100. Hierdoor is mijn garantiewaarde waarschijnlijk juist omhoog gegaan, omdat de koersen toendertijd nog stegen en men mijn participaties verkocht heeft (en die meer waard geworden waren).
Uiteindelijk zal het mij inderdaad geld kosten, omdat mijn geleende bedrag minus belegging rond de nul zit en ik daarom de maandelijkse rente die ik betaald heb dus kwijt ben. Zo'n 6000,- ...maar dat is het risico van beleggen nu eenmaal.

De misleiding zit een beetje in het feit dat men niet duidelijk verteld dat de maandelijkse rente die je hebt ook kosten zijn over 5 jaar die je eerst moet inhalen met de waarde van de belegging.

Als je nog een paar jaar moet gaan en je wil risico beperken
dan moet je verlagen als de koers hoger ligt. Maar gebeurt dat nog?

Als ik het mis heb met mijn verhaal laat het even weten.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste medewerker van stichting pay-back.

Wat doet u nog om 020 op het forum?
Of heeft u wisseldiensten.
Het viel me gewoon op vandaar m'n reactie. Verder succes met uw actie om die aanbieders van die misleidende producten aan te bieden.

groetjes Ruud

S. Hendriks

Ongelezen bericht door S. Hendriks »

Ook ik heb een sprintplan afgesloten en voel me bedrogen en niet goed voorgelicht. De voorlichting is heel erg eenzijdig en er word ook niet over een lening gesproken maar over inleg, achteraf omdat iemand me van de bank me erop attendeerde kwam ik erachter dat het een lening was. Ik heb contact gehad met Aegon maar die willen helemaal niets doen.
Als jullie iets ondernemen wil ik hier graag meer over horen.

bvd. S. Hendriks.

Stefan

Ongelezen bericht door Stefan »

Geachte heer Hendrix,

Meld u aan bij vereniging PAYBACK (zie: www.pay-back.nl)
en de GeSp-groep: (zie: http://drunk-beetle.org/gesp/)

Bij beide clubs meldt U zich kosteloos online aan. U zit dan in het bestand en behoort dan tot de achterban van beide clubs (totaal aantal leden loopt tegen de 500).

Payback en de GeSp groep houden u dan op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Stefan van Teeffelen
(payback)

Zoë Gibson

Ongelezen bericht door Zoë Gibson »

Ik wil ook alle gedupeerden van Spaarbeleg (met name inzake de Sprintplan) oproepen om naar www.consumentenbond.nl te gaan. Klik op 'doe mee' en vervolgens op 'lees verder' bij 'lopende acties' en als laatst 'consumenten problemen'. Daar zien jullie mijn oproep.

Jullie kunnen daar lezen hoeveel mensen gereageerd hebben op mijn aanbod van een voorbeeld brief om naar Spaarbeleg te sturen.

Reageer aub ook dan op de site want dan kan de Consumentenbond zien hoeveel reacties er zijn (inmiddels meer dan 170) Hopelijk kunnen zij dan een concrete actie opstarten namens ons allemaal.

Vergeet niet je mail adres in de tekst te melden.

Hans1

Ongelezen bericht door Hans1 »

Gaan ons lopende Sprintplan afkopen..........

Gesloten