Hallo Sara
Deze vraag is vast eerder gesteld...maar ik zie de bomen in het bos niet meer.
Ik heb mijn keuze formulier gekregen ik moet voor 7 juli reageren
ik kan evt mijn aandelen of de restschuld betalen ivm overwaarde huis
dit is rond.Ik heb het geld op een aparte rekening staan.
Ik heb al een effectenrekening geopend ingeval ik ze overneem en daar
dan parkeer totdat er betere tijden komen.
Daardoor voel ik me nu sterker doordat ik het geld achter de hand heb.
Ik wil wel betalen maar ik wil mijn rechten
niet verliezen zoals de stichting Leaseverlies en Eegalease stelt.
Maar ik ben bang als ik betaal dat ik dan mij rechten misloop.(de beide stichtingen denken er anders over)
Ik mag nm niks op keuze formulier schrijven behalve dan mijn keuze en mijn handtekening.
Onderaan het formulier staat het volgende:
Uw keuzemogelijkheden zijn beperkt tot hetgeen op dit formulier is voorgedrukt.Andere dan gevraagde toevoegingen aan de voor gedrukte tekst, van welke aard dan ook, kunnen niet worden verwerkt en worden uitdrukkelijk niet geaccepteerd.dexia zal ten alle tijde de gemaakte keuze als onvoorwaardelijk beschouwen.
En ze vragen om de handtekening van de mede-contractant/
echtgeno(o)te/ wettelijk vertegenwoordiger ( in mijn geval is die er niet)
Ik heb mijn bedrag in één keer betaald(erfenis) ik heb ook nergens een voorbeeld kunnen vinden waar mijn situatie in voorkomt waar diegene in één keer betaald heeft(wel voor continuering van betaling).
Wij zijn lid van SLV en wij zijn Eegaleasers omdat op beide maar één handtekening staat, wij hebben ze beide vernietigd maar ze zijn afgewezen door Dexia.
Kan ik gewoon verzuimen het reactie formulier op te sturen en een tweede reactie afwachten of bij voorbaat een brief te sturen (voor 7 juli)dat wij vernietigd hebben en dat er geen contract meer bestaat en dan maar weer afwachten wat er gebeurt.
En welke voorbeeld brief kan ik dan het beste van jou gebruiken.
Graag jou reactie hierop
Vrgr Sa