LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belangrijk nieuws aanbod dexia boefen
Belangrijk nieuws aanbod dexia boefen
Volgens de krant van vandaag gaat dexia er van uit binnen twee maanden klaar te zijn met ons.
Mocht er niet genoeg mensen mee doen met hun aanbod .
dan bestaat de kans dat het aanbod beter word .
Hebben jullie nog meer redens om niet in te gaan op het aanbod zo als hij nu is...................
Dus lekker niet mee doen mensen wakker worden laat ze de kleren krijgen die schoften ...................
Mocht er niet genoeg mensen mee doen met hun aanbod .
dan bestaat de kans dat het aanbod beter word .
Hebben jullie nog meer redens om niet in te gaan op het aanbod zo als hij nu is...................
Dus lekker niet mee doen mensen wakker worden laat ze de kleren krijgen die schoften ...................
Re: Belangrijk nieuws aanbod dexia boefen
welke krant klaas???
ben je niet bang als je niet ingaat op hun aanbod dat je nog verder in de schulden komt???
ben je niet bang als je niet ingaat op hun aanbod dat je nog verder in de schulden komt???
Beste Wil,
In gaan op het aanbod ? Wat als je geen lening meer kan afsluiten zelf geen geen geld meer hebt en je spaargeld (50.000 gulden )in Dexialand hebt gestopt.
Dennis
In gaan op het aanbod ? Wat als je geen lening meer kan afsluiten zelf geen geen geld meer hebt en je spaargeld (50.000 gulden )in Dexialand hebt gestopt.
Dennis
Dat bericht stond in de telegraaf, financiele telegraaf , van gisteren, donderdag 13 geloof ik.
Ze zouden dan wat meer toegeven... en doorgaan met andere
produkten stond er.
Ze doen alsof hun neus bloed.
Ze gaan gewoon door hoor. Asociaal.
Geen woorden voor.
Ze zouden dan wat meer toegeven... en doorgaan met andere
produkten stond er.
Ze doen alsof hun neus bloed.
Ze gaan gewoon door hoor. Asociaal.
Geen woorden voor.
Mensen met nadruk begin nooit aan het aanbod Dexia en betaal je restschuld niet.
groeten
groeten
Beste mensen,
Nooit met het aanbod van Dexia ingaan.
We willen gewoon ons geld terugzien, wat wij hebben belegd
moeten ze gewoon weer teruggeven anders niets.
Geen cent aan Dexia betalen en niet op Dexia aanbod gaan.
Rina
Nooit met het aanbod van Dexia ingaan.
We willen gewoon ons geld terugzien, wat wij hebben belegd
moeten ze gewoon weer teruggeven anders niets.
Geen cent aan Dexia betalen en niet op Dexia aanbod gaan.
Rina
vOm de klagers tegemoet te komen heeft Dexia een aanbod gedaan. Onder bepaalde voorwaarden krijgen beleggers een gunstiger rente berekend. Bovendien levert sneller aflossen van schuld een beloning op in de vorm van opties op de AEX-index. Voor de hele operatie, inclusief de kredietrisico’s, heeft Dexia vorig jaar 450 miljoen euro opzijgezet.
Dexia sluit niet uit dat die post nog verhoogd moet worden, maar dat zal pas in mei duidelijk zijn. Dan weet de bank tevens hoeveel van de in totaal 225.000 klanten ingaan op het aanbod van de bank.
oor sonja
Dexia sluit niet uit dat die post nog verhoogd moet worden, maar dat zal pas in mei duidelijk zijn. Dan weet de bank tevens hoeveel van de in totaal 225.000 klanten ingaan op het aanbod van de bank.
oor sonja
ff opnieuw
voor Sonja
Om de klagers tegemoet te komen heeft Dexia een aanbod gedaan. Onder bepaalde voorwaarden krijgen beleggers een gunstiger rente berekend. Bovendien levert sneller aflossen van schuld een beloning op in de vorm van opties op de AEX-index. Voor de hele operatie, inclusief de kredietrisico’s, heeft Dexia vorig jaar 450 miljoen euro opzijgezet.
voor Sonja
Om de klagers tegemoet te komen heeft Dexia een aanbod gedaan. Onder bepaalde voorwaarden krijgen beleggers een gunstiger rente berekend. Bovendien levert sneller aflossen van schuld een beloning op in de vorm van opties op de AEX-index. Voor de hele operatie, inclusief de kredietrisico’s, heeft Dexia vorig jaar 450 miljoen euro opzijgezet.
Lekker slapen doe ik al in geen dagen meer. Hoe meer ik op dit forum lees hoe meer vertwijfel ik wordt wat de beste weg is. Waarom duiken de journalisten van TROSRADAR hierniet op. Als je ziet hoeveel HITS , Dexia op dit forum heeft kan ik toch wel spreken van een probleem dat zijn weerga niet kent. Als hier geen Item aan besteed kan worden dan weet ik het niet meer.
We willen advies!!!
Evenzozeer als christina(zie ander topic "welke keus moet ik maken, help"" zit ik ook met een restschuld van 23000 euro (5 * fl100,- kortingkadopakket) . HELP ONS WAT IS HET BESTE?? en kom niet met het antwoord denk goed na, veel succes met je keuze. We zijn leken die onder valse colportatie praktijken met beide benen erin getrapt zijn. Ook al kan je je restschuld betalen maar dan bijt je tien jaar op een houtje!! Is dit nu onze toekomst, ik had het veel anders voorgesteld....
We willen advies!!!
Evenzozeer als christina(zie ander topic "welke keus moet ik maken, help"" zit ik ook met een restschuld van 23000 euro (5 * fl100,- kortingkadopakket) . HELP ONS WAT IS HET BESTE?? en kom niet met het antwoord denk goed na, veel succes met je keuze. We zijn leken die onder valse colportatie praktijken met beide benen erin getrapt zijn. Ook al kan je je restschuld betalen maar dan bijt je tien jaar op een houtje!! Is dit nu onze toekomst, ik had het veel anders voorgesteld....
Zie mijn brief Aanklacht tegen Dexiabank
Ik wil heel graag jullie mening en eventuele aanvullingen en opmerkingen horen.
Ik wil heel graag jullie mening en eventuele aanvullingen en opmerkingen horen.