| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BELANGRIJKE INSTRUKTIE "NIEUW AANBOD DEXIA"
-
w.te haarlem
BELANGRIJKE INSTRUKTIE "NIEUW AANBOD DEXIA"
HIER VOLGT DE INSTRUKTIE VOOR HET NIEUWE dexia AANBOD.
* NIET LEZEN EN DIRECT WEGGOOIEN.
* TOCH GELEZEN,LAAT JE NIET OVER HALEN DOOR DIE SLIJMBRIEF
MET 50% HEEFT AL GETEKEND.
* TEKENEN BETEKEND JE EIGEN GRAF GRAVEN.
Het belangrijkste is als je tekend dan verklaar je ook dat je AFZIET VAN ALLES.
DUS JE HEBT DAN GEEN POOT MEER OM OP TE STAAN!!!
* NIET LEZEN EN DIRECT WEGGOOIEN.
* TOCH GELEZEN,LAAT JE NIET OVER HALEN DOOR DIE SLIJMBRIEF
MET 50% HEEFT AL GETEKEND.
* TEKENEN BETEKEND JE EIGEN GRAF GRAVEN.
Het belangrijkste is als je tekend dan verklaar je ook dat je AFZIET VAN ALLES.
DUS JE HEBT DAN GEEN POOT MEER OM OP TE STAAN!!!
-
Huyzers
Re: BELANGRIJKE INSTRUKTIE "NIEUW AANBOD DEXIA"
Overigens: 50% heeft getekend (dwz ook evt. negatief getekenend) Er hebben 70.000 mensen gereageerd (er zijn honderduizenden pakketten verkocht....) Inderdaad niet tekenen, waarom zou Dexia zoveel tijd blijven geven, als ze zeker weten in hun recht te staan, uit maatschappelijk oogpunt?? Laat me niet lachen. Zelf zijn ze aan het procederen tegen Aegon omdat ze de koop terug willen laten draaien. Waarom: het was toch zo'n goed product????
-
Edwin
LET OP====LACHUUUUU=====
Vandaag brief gekregen betreffende verlenging aanbod.
50% gaat op aanbod in staat erin. Leugen want Bruneel roept in een persbericht dat het nog geen 40% is.
Ze willen alle mogelijke handtekeningen en copieen van legitimatie bewijzen.
Tevens mag je niet extra's op het formulier schrijven want dan wordt het ongeldig!
Lache toch. Ze knijpen hem flink daar bij Dexia.
Ze moeten op een of andere manier aan die handtekeningen zien te komen!
Verder zijn ze bang dat je onder protest akkoord gaat en daarom mag je er niets extra's bij schrijven.
En voor diegene die bij de stichting zijn aandesloten zetten ze er ook gelijk maar wat bang makende teksten bij.
Ze hebben nu ook een overzichtelijke tabel erbij gezet met de verschillen als je wel of niet op het aanbod in gaat.
Mijn conclusie uit deze tabel is: Betalen, betalen, betalen zul je! En liefst wat extra. (als je verlengt).
Maar........................Ja nu komt ie......MOGELIJK kom je in aanmerking voor een betalingsregeling (geloof je het zelf).
Ze weten dat het verkeerd af gaat lopen voor Dexia.
Mensen hou vol!
Groeten.
Vandaag brief gekregen betreffende verlenging aanbod.
50% gaat op aanbod in staat erin. Leugen want Bruneel roept in een persbericht dat het nog geen 40% is.
Ze willen alle mogelijke handtekeningen en copieen van legitimatie bewijzen.
Tevens mag je niet extra's op het formulier schrijven want dan wordt het ongeldig!
Lache toch. Ze knijpen hem flink daar bij Dexia.
Ze moeten op een of andere manier aan die handtekeningen zien te komen!
Verder zijn ze bang dat je onder protest akkoord gaat en daarom mag je er niets extra's bij schrijven.
En voor diegene die bij de stichting zijn aandesloten zetten ze er ook gelijk maar wat bang makende teksten bij.
Ze hebben nu ook een overzichtelijke tabel erbij gezet met de verschillen als je wel of niet op het aanbod in gaat.
Mijn conclusie uit deze tabel is: Betalen, betalen, betalen zul je! En liefst wat extra. (als je verlengt).
Maar........................Ja nu komt ie......MOGELIJK kom je in aanmerking voor een betalingsregeling (geloof je het zelf).
Ze weten dat het verkeerd af gaat lopen voor Dexia.
Mensen hou vol!
Groeten.
-
Willie
we moeten met z'n allen het aanbod terug retour zenden
blanco natuurlijk is al hun werk voor niks geweest
100.000 brieven de mijne is al weg ik had hem al
verscheurd dus ze puzzelen maar
blanco natuurlijk is al hun werk voor niks geweest
100.000 brieven de mijne is al weg ik had hem al
verscheurd dus ze puzzelen maar
-
Anita
wat ik me eigenlijk afvraag, mogen ze die bangmakerijtekst er wel bij zetten? Ik bedoel, is dat geen geestelijke druk uitoefenen op de klient? Als ik dit allemaal zo lees, dan gaan me de haren overeind staan. Ik heb zelf een Capitell effect, en daar heb ik nog helemaal niets over gehoord. ( wat ook vreemd is, want er zijn mensen waarvan hun contract over 3 jaar of zo pas afloopt en die hebben al een brief in de brievenbus liggen.) Die van mij loopt in Juli af. maar ik zou toch een copieetje bewaren als bewijsmateriaal. je weet het maar nooit, gooi nooit iets weg, het kan belangrijk zijn.
Maar allemaal positief blijven!!
Anita
Maar allemaal positief blijven!!
Anita
-
el
Dexia balanceert met de teksten in hun brochure vaak op het randje van wat wettelijk is toegestaan denk ik.
Maar dankzij het legertje criminele 'top' advocaten zorgen ze er wel voor wat nog net wel en niet kan.
Maar dankzij het legertje criminele 'top' advocaten zorgen ze er wel voor wat nog net wel en niet kan.
-
jaap
Kreeg ook een vieze smaak toen ik zaterdag las dat we niets van diverse stichtingen moesten verwachten, alleen de naam Lease verlies ontbrak, flinke lui daar.