LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belazerd???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Chantal

Belazerd???

Ongelezen bericht door Chantal »

Hoi hoi,
Ik wil iets kwijt en vraag me af of er meerdere mensen zijn die dit ook meegemaakt hebben.
Mijn ouders hebben vorig een winstverdriedubbelaar uitgekeerd gekregen. daarvoor werder ze gebeld door legio met de vraag of ze de aandelen wilden laten verkopen en het bedrag uitgekeerd wilden krijgen, of dat ze de aandelen nog voor een jaar door wilden laten lopen. Toen hebben mijn ouders gezegd dat ze het bedrag uitgekeerd wilden hebben.
Nu kregen ze te horen dat het bedrag waar ze eigenlijk recht op hadden verminderd werd met fl.3000,- omdat ze de aandelen niet nog een jaar door lieten lopen. Voor zover ik weet staat hier niets van in het contract?!!!! Zij vertrouwen er niets van en ik ook niet.
Zijn zij nu belazerd? Kan legio lease dit zomaar maken?
Zijn er meerdere mensen die dit hebben meegemaakt?
Groetjes Chantal

m. santgoets

Re: Belazerd???

Ongelezen bericht door m. santgoets »

Hallo Chantal

M. Santegoets

Ongelezen bericht door M. Santegoets »

Hallo Chantal

Neen, dat zou niet moeten kunnen.

3 jaar is 3 jaar, en daarna is het uikeren zonder
verdere inhouding. Wat wel zou kunnen is dat als je
toezegt te verlengen en je komt daar later op terug
dat je de resterende maandtermijnen tot aan 1 jaar
nog moet voldoen.

Ik zou maar ens bellen met de helpdesk van Legio,
want volgens mij klopt dit niet

sterkte
Revo

pwj.hoozemans

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Hallo Chantal,

Voor je ouders gebeld werden hebben zij naar ik weet eerst een brief van Legio ontvangen met daarin een aantal mogelijkheden a.tot verkoop laten overgaan,b.verlenging, of het kopen van de aandelen.
Op een van deze mogelijkheden kan dan via een handtekening het gewenste kenbaar worden gemaakt.

Vriendelijke groet,
PWJ.Hoozemans.

Gesloten