| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beleggen
-
Kees van den Heuvel
Beleggen
Dexia schrijft in zijn brief dat haar klanten moeten beseffen dat beleggen ook risico's met zich meebrengt. Overbodige informatie. Dat weet vrijwel iedereen. Waar ze omheen draaien is dat leasebeleggen nog veel meer risico's met zich meebrengt. En dat is waar het om draait. Zelfs al staan de aandelen, die ze voor je hebben gekocht, op verlies noch winst, dan nog heb je een gigantische schuld.
-
sja
Re: Beleggen
Hr.Blok, heb nu tijding gehad, dat ik voor 14 april moet gaan kiezen, of aandelen weg, of 3 jaar, of bij een bank.
Nu is nog een keer mijn vraag, niks doen,
of bij de bank deponeren. ik moet 12.110 euro betalen,
doe ik het bij de bank, doe ik dan nog mee, met
eegaverlies.
Nog een vraag, waarom krijg je nooit tijding terug, van
Pay back, Legiolease, zijn die niet thuis of zo,
als je je opgeeft, dan heb je toch ook zo je
wachtwoord e.d. U bent de enige die mij persoonlijk
gemaild heeft, wij zijn ook niet piep
meer, en willen
zo graag een zinnig antwoord. dank U wel.
Nu is nog een keer mijn vraag, niks doen,
of bij de bank deponeren. ik moet 12.110 euro betalen,
doe ik het bij de bank, doe ik dan nog mee, met
eegaverlies.
Nog een vraag, waarom krijg je nooit tijding terug, van
Pay back, Legiolease, zijn die niet thuis of zo,
als je je opgeeft, dan heb je toch ook zo je
wachtwoord e.d. U bent de enige die mij persoonlijk
gemaild heeft, wij zijn ook niet piep
meer, en willen
zo graag een zinnig antwoord. dank U wel.
-
stef
Beste Blok,
Ten eerste had ik het niet tegen jou. Ten tweede is dit een forum waar een ieder zijn mening kwijt kan. Ik heb veel werk van je gezien waarvoor mijn complimenten. Maar mind your own business. OK En hier onder lees ik, dat je nog steeds mensen ongevraagd e-mailt. Gaat me niks aan maar blijf uit mijn buurt. I don't like you.
Ten eerste had ik het niet tegen jou. Ten tweede is dit een forum waar een ieder zijn mening kwijt kan. Ik heb veel werk van je gezien waarvoor mijn complimenten. Maar mind your own business. OK En hier onder lees ik, dat je nog steeds mensen ongevraagd e-mailt. Gaat me niks aan maar blijf uit mijn buurt. I don't like you.
-
L. Blok
Beste Sja,
Het is haast onmogelijk om een advies te geven. Daar spelen zoveel factoren in mee waar ik geen weet van kan hebben en daardoor is het onbestaanbaar dat er een goed advies gegeven kan worden. Ik wil ook absoluut niet dat een advies van mij niet zo zou uitpakken als gewenst zou zijn en daarom wil ik ook niet dat advies geven. Een ieder moet zijn persoonlijke afweging maken waarbij de persoonlijke omstandigheid voor een ieder anders is en daardoor voor een buitenstaander niet mogelijk is om daarin te adviseren.
Daarbij moet ook niet uit het oog verloren worden dat ik ook een gedupeerde ben en ook geen financieel expert ben. De optie van verlengen lijkt mij niet zo zinvol maar ook hier kan ik niet uw situatie beoordelen. In ieder geval gaat men dan opnieuw een contract aan met een product wat iedereen nu zo langzamerhand verafschuwt en dan in deze onzekere tijden.
Het spijt me dat ik niet hetgeen kan adviseren waarom u vraagt.
m.v.g. L. Blok
Het is haast onmogelijk om een advies te geven. Daar spelen zoveel factoren in mee waar ik geen weet van kan hebben en daardoor is het onbestaanbaar dat er een goed advies gegeven kan worden. Ik wil ook absoluut niet dat een advies van mij niet zo zou uitpakken als gewenst zou zijn en daarom wil ik ook niet dat advies geven. Een ieder moet zijn persoonlijke afweging maken waarbij de persoonlijke omstandigheid voor een ieder anders is en daardoor voor een buitenstaander niet mogelijk is om daarin te adviseren.
Daarbij moet ook niet uit het oog verloren worden dat ik ook een gedupeerde ben en ook geen financieel expert ben. De optie van verlengen lijkt mij niet zo zinvol maar ook hier kan ik niet uw situatie beoordelen. In ieder geval gaat men dan opnieuw een contract aan met een product wat iedereen nu zo langzamerhand verafschuwt en dan in deze onzekere tijden.
Het spijt me dat ik niet hetgeen kan adviseren waarom u vraagt.
m.v.g. L. Blok
-
L. Blok
Stef,
Voor alle duidelijkheid. Deze persoon heeft mij gemaild en niet ik hem. Daarbij wil ik je nog eens duidelijk maken dat ik nooit mensen lastig val met mails wat jij suggereert. Als jij alleen maar met domme opmerkingen op dit forum zit dan mag ik daar zeer zeker een opmerking over maken want jij voegt niets toe aan dit forum. Ik laat het aan de lezers over of ik dit wel doe.
Voor alle duidelijkheid. Deze persoon heeft mij gemaild en niet ik hem. Daarbij wil ik je nog eens duidelijk maken dat ik nooit mensen lastig val met mails wat jij suggereert. Als jij alleen maar met domme opmerkingen op dit forum zit dan mag ik daar zeer zeker een opmerking over maken want jij voegt niets toe aan dit forum. Ik laat het aan de lezers over of ik dit wel doe.
-
sja
Hr.Blok
Ik begrijp U standpunt heel goed, maar vind U nu ook
niet dat Eegalease nu eens aan ons gewone mensen
moet vertellen, wat je moet doen, als je contract
afgelopen is, ik vind als ik eerlijk bent, het maar
raar dat ik van hun totaal geen reactie krijg,
kan ook niet inloggen, heb al zoveel mails gestuurd,
ben niet zo heel erg thuis op computer, misschien
doe ik iets verkeerd,heb alle brieven verstuurd
die moesten,
die moesten,
-
sja
Hr.Blok
die moesten,
die moesten,
-
sja
Ik weet niet of ik het goed begrijp, slaat dat mailen
op mij, nu hr.Blok heeft gelijk, moet je ook nog weten
hoe ik aan het mailadres kwam:::
op mij, nu hr.Blok heeft gelijk, moet je ook nog weten
hoe ik aan het mailadres kwam:::
-
djessie
Hier een berichtje voor Stef.
Hou jij je opmerkingen maar voor je. Jij kunt beter met anderen gaan chatten, of zoiets.
Hier heeft niemand iets aan.
Hou jij je opmerkingen maar voor je. Jij kunt beter met anderen gaan chatten, of zoiets.
Hier heeft niemand iets aan.