LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bericht voor El

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sara Etty

Re: Bericht voor El

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Dirk, met betrekking tot je 'hartje' attendeer ik je dan toch nog maar even op een ander gedicht. Trek er je leering uit.

Vitaal orgaan

De dichter sprak het vroeger toe:
o hart, mijn hart...
Het figureert nu vaak op stickers
die luid de liefde afficheren
voor alles wat je hartje
van krant en middenstand
hartstocht’lijk moet begeren.

Wat is het echt?
Een dwarsgestreepte holle spier,
een wonderbaarlijk apparaat
dat ons toestaat te leven
zoals we het meestal
niet hadden gewild.

J. Eijkelboom (uit: ‘De wimpers van de dageraad’, 1987)

Dirk

Ongelezen bericht door Dirk »

Jean ik heb geen TV.

Kusje van Dirk.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Dirk-Maarten misschien...? Heeft wel wat zo'n dubbele naam.

Dit zal een complete verrassing zijn voor Sara als ze straks thuiskomt. Ze smelt vast van je gedichten Dirk.

Luc

Gut Sara, ik lees net je laatste gedicht. Is het dan toch wederzijds? Mag ik de eerste zijn die jullie van harte gelukwenst? Dat het er tóch nog van komt, je ziet maar weer, zo het klokje thuis tikt, tikt het nergens!

Nogmaals: veel geluk beiden!!! namens

Luc

Dirk

Oh mijn Sara,

Nu wordt jouw Dirkje helemaal gek ik spring op mijn drie-wielertje en kom eraan. Zet het eten maar vast koud en het bier in de magnetron.

Kan wel even duren want ik sta in de file.

Dirkje-Jan-Maarten_Jean.

Kusje.

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Lekker.......jammer van die tv....bij de pandjesbaas?
Had je Shakespeare kunnen zien, Romeo en Julia.

Dirk

Sara,

Ik kom net mevrouw van Nierop tegen je weet wel die advocate uit Putten het wordt een uurtje later hoor.

Tot straks lieverd,

DDDDDDirk.

Luc

Zeg Jean, jij hebt toch zeker ook wel een mooi gedicht voor Sara? Niet alleen voor de TV hangen hoor, krijg je een bierbuik van.

Dirk

Luc,

Die Jean probeerde mooi een afspraakje te maken met mijn Sara gelukkig heb ik wat steun van je gekregen. Tof namens Sara-Dirk.

Dirk.

Jean

Maak jij je maar geen zorgen Luc, ik heb een luxe probleem, hoef het gelukkig om de kosten niet alleen nog van water te hebben. Kan er nog een lekker pilsje bijnemen. Hertog Jan ofzo!

Zullen we binnenkort is wat gaan drinken met zijn allen bij PayBack...jij daar hoog in die boom, wij aan de bar. Kan Dirk een leuk verhaaltje/gedichtje doen, speelt hij Romeo en als Sara wil speelt zij Julia.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Goed lezen is duidelijk buitengewoon moeilijk voor menig forum bezoeker...

Luc

Sara, tussen de regels door lees ik jouw vurige liefde voor Dirk... onontkoombaar.

Dirk

Jean,

Als ik zo door het slijk werd gehaald als jij hier zou ik me terugtrekken. Je bent niet alleen een ronselaar maar ook een heel onsportief manneke.

Dirk.

Jean

Spijt me Dirk, maar heb ik iets verkeerd gezegd? Ik pas me aan aan de mensen op dit forum, ze zeggen toch niet voor niets waar je mee omgaat wordt je mee besmet.

Het spijt me Dirk, maar ik zal nooit vrijwillig van dit forum af gaan. Ik heb een missie. Een klein gedeelte van de mensen op dit forum gebruiken hun verstand en kijken verder dan te wachten op een rechtszaak die wellicht ooit een keertje zal komen. Wat dan de uitslag zal zijn....

Maar jullie willen toch een beetje dollen...ik doe gewoon even mee, mag dat niet?

Dirk

Jean,

Ik heb gesproken met jou als ,onderwerp, heb ik gelachen. Voor de rest denk ik dat je weinig klandizie krijgt hier.

Dirk.

toetje

Ongelezen bericht door toetje »

een moeder sterft altijd te vroeg,al wordt zij nog zo oud.Je bid dat god haar sparen zal,omdat je van haar houdt.Maar als de jaren gaan knellen.zij ziek wordt,moe en oud.Bid je dat god haar halen zal,omdat je van haar houdt.toet

Jean

Ik zal je eerlijk vertellen Dirk dat ik het hier niet doe om mijn klandizie te verdienen. Ik heb andere beweegredenen.

Heb sinds oktober vorig jaar voor zeker 10 mensen een berekening gemaakt. Van 2 ervan is een hypotheek verzorgd met lage lasten, lager als daarvoor. Ik heb de provisie gedeeld op 50/50 basis. Op dit moment ben ik voor 5 anderen bezig met een berekening te maken.

Mijn geld verdien ik met mijn reguliere klanten.

En nog sterker, al zouden mensen als Luc, ene John en wie nog meer echt op hun knieen gaan voor me om iets voor ze te kunnen doen. Ik lach ze midden in hun gezicht uit en laat ze in het slijk wegzakken waar jullie mij doorheen halen op dit moment.

Mensen al El, ooit Joop, en vele anderen die normaal konden reageren, mensen in hun waarde kunnen laten, help ik graag.
En al zouden ze het uiteindelijk bij een ander doen, mij best. Ik zei het al, ik haal mijn 52% belastingafdracht wel ergens anders vandaan!

Dirk, verder even goede vrienden en hoop dat je je TV snel weer terug krijgt...(of heb je em echt niet?).

Gesloten