LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Prrrt
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2003 01:14

Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Prrrt »

of is die stichting al opgeheven? Ik las hier iets over namelijk.

gast2

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door gast2 »

Pay-back is geen stichting maar een Vereniging voor info zie de diverse topics hier. In oktober beslissen ze of ze verder gaan of niet.

Gast

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 01 Sep 2003 09:05 door Luc


--------------------------------------------------------------------------------

Kan iemand mij misschien uitleggen om wat voor hoorzittingen het gaat? Ik snap er niet zoveel van.

Alvast bedankt,


Luc

www.dsi.nl

John Hendriks

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door John Hendriks »

Ja ook zo'n fijn instituut misschien kunnen we beter naar het KNMI gaan, dan weet je zeker dat er niets gebeurd.

Marlies
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2003 18:08

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Marlies »

Wat bedoel je nu???????

Ben ik waarschijnlijk in oktober nog meer geld kwijt?????

Ik begin het behoorlijk beu te worden en ik ga meteen mailen om mijn geld terug te krijgen!

Marlies

marjo
Berichten: 40
Lid geworden op: 31 jul 2003 19:31

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door marjo »

Wat krijgen we nou weer. We hebben toch allemaal geld betaald
aan payback. Payback blijft toch hopelijk wel bestaan. Nog meer
geld verloren ???????????

John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door John H »

We gaan door tot het bittere einde maar als het geld op is kunnen we geen akties meer doen.
Door de hele toestand in het bestuur en het onduidelijke boekhoudprobleem verliezen we tijd en macht, we zijn de horzel die om het hooefd van Dexia moet blijven vervelen.
Ik blijf gaan voor iedere betalende gedupeerde en zal hoe dan ook akties blijven bedenken, met of zonder geld.
Blijven proberen en zoekende naar een opening in de machtmerrie die Dexia heet zal ik en de rest van Payback voor u blijven knokken.

Blijf moet houden want samenwerken en elkaar steunen maak ons sterk.
Hoop doet leven en zolang we dat doen is er een oplossing mogelijk ook al lijkt de kans klein, maar die word steeds groter.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste John H,

Ik wil toch even iets recht zetten. Er is geen toestand meer in het bestuur. Dat ligt al lang en breed achter ons. om precies te zijn sinds 22 juli 2003. Er is een nasleep waar we verantwoord mee omgaan.
Onze prioriteit is en blijft nog steeds om gedupeerde te helpen en de Horzel functie ten volle te benutten. Daarnaast zijn we ook op andere gebieden werkzaam, welke nu nog op de achtergrond plaatsvinden en druk bezig zijn om o.a. het Fortis probleem aan de kaak te stellen.

Mvg Pieter

Arie Schaap
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2003 00:27

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Arie Schaap »

En wie is John H nu weer om uit naam van pb te spreken?

Pieter? Gaan jullie nu opgeven?
Je moet toegeven dat het allemaal verwarrend is wat er de laatste tijd gebeurd met pb.
Ik zie het nu helemaal niet meer zitten nu jullie ons in de steek gaan laten.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Uw verslaggever
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 aug 2003 21:38

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Uw verslaggever »

Ik roep het al sinds jaar en dag dat het helemaal mis zou gaan met deze organisatie. Ik heb dit tevens al diverse malen onderbouwd.
Maar jullie geloofden allemaal in die gladde praatjes van Jurgen, L.Blok en Pieter die gewoon gebruik hebben gemaakt van dit forum om mensen te ronselen.
Hun administratie is vaag en hun inzet twijfelachtig. Het ledenbestand is niet boven de 1000 gekomen???? Wie kan dat controleren???

De verwachting zal zijn dat in oktober het bestuur ontbonden zal worden en er zal gezegd worden dat het ledenbestand niet voldoende was om aangesloten leden te helpen.
Voor het geld wat hun ontvangen hebben hadden we zelf ook wel een optocht kunnen houden in Den Haag.

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Chris G »

Nou verslaggevertje, wat zeur je nu toch eigenlijk. Los jij gewoon je eigen problemen maar op!

Heerlijk he om zo volkomen anoniem eens lekker met modder te gooien. Dat zijn de mensen waar we op aankunnen!!!

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Arie,

John is een zeer actief lid van PB. Hij heeft en verzet nog steeds veel werk voor de leden van PB.

Wij geven niet op. We kampen alleen met te weinig mankracht. Zie ook de vacatures die we open hebben staan op www.pay-back.nl onder Nieuws.

Als deze vacatures niet opgevuld worden moeten we verder inkrimpen en taken afstoten. De leden beslissen per vergadering welke taken afgestoten worden. De leden kunnen ook beslissen voor opheffing. Maar dat laatste is denk ik een puur theoretische optie. De leden bepalen ook het contributie bedrag voor het volgende verenigingsjaar en of er onderscheid gemaakt word tussen zittende leden en nieuwe leden.

De verwarring waar de meeste mensen mee zitten is dat men nog steeds denkt dat er bestuurspproblemen zijn. Maar dat probleem ligt al ver achter ons. Zie ook mijn eerdere posting.

Mvg Pieter

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Luc »

'Uw Verslaggever' doet rechtstreeks verslag vanuit het Dexia-gebouw in Amsterdam.

Toch fijn dat we op de hoogte worden gehouden hoe de stand van zaken daar is: beroerd kennelijk. ;)


Luc

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Hannes »

Gefeliciteerd Pieter nu de kas nog vullen en jullie gaan er weer tegenaan.

Hannes.

Arie Schaap
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2003 00:27

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Arie Schaap »

Is die kas dus TOCH leeggehaald door Jurgen!!

Ab S.
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:36

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Ab S. »

Je lijkt mevrouw spaargaren wel, tenzij je lid bent van Pay-back dan zijn het ook jouw centen. Als je geen lid bent, dan kun je beter lid worden van een naaikransje.

A.S.

simone33

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door simone33 »

ik dacht we eenmalig contributie moesten betalen. nu heb je het in 1x over de contributie van het volgende jaar

harry2
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2003 14:25

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door harry2 »

dit bedoel ik nu.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Luc »

harry2... harry2.... klinkt alsof je zoiets roept als je over een banaan uitglijdt.

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Bestaat Pay Back nu eigenlijk nog

Ongelezen bericht door Mario »

Nou luc jij bezorgd Pay-back een fantastische naam hier. Zullen ze blij mee zijn.

Mario

Gesloten