LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen of niet?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joy
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2004 21:37

betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joy »

Wie kan me nou effe een goed advies geven? ik heb vandaag een brief ontvangen van dexia betreft: ingebrekestelling & vooraankondiging achterstandsmelding bij Bureau Krediet Registratie. Ik ben een student en wil nu al niet bij de BKR geregistreerd staan! dus nu denk ik maar aan de gespreide wijze de restschuld af te betalen bij dexia? doe ik dat goed zo??

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door pallu »

als je alles gevolgd hebt in de media en op dit forum
niet betalen maar ga naar een goede advocaat en laat deze de zaak afhandelen.

Joy
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2004 21:37

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joy »

maar vanwaar haal ik nu weer geld om ee goed advocaat te nemen? ik ben ook maar student! Zijn er nog andere opties voor studenten??

baskkkk
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 feb 2004 16:21

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door baskkkk »

Een optie is lid worden van Stichting Junior Lease (zie www.juniorlease.nl), deze staan je tegen gereduceerd tarief bij.. Is specifiek gericht op studenten en minderjarigen.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door pallu »

mag je niet ouder dan 25 jaar zijn
en anders kan je een toevoeging aanvragen bij de gemeente voor de advocaatkosten indien je niet over genoeg middelen kan beschikken.
Laatst gewijzigd door pallu op 12 feb 2004 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Joy
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2004 21:37

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joy »

ik ben 21, kunnen ze dan echt iets voor me betekenen? ik ben nu op hun site aan het kijken.

pallu
Berichten: 688