LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BKR toetsing ????? zal mij me roesten !!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ron

BKR toetsing ????? zal mij me roesten !!!

Ongelezen bericht door Ron »

Wat intereseert mij nâh een BéKaEr toetsing, ik ben faijiet als ik die restschuld moet betaluh. Dus ze kennuh mei me reet roestuh......en betaal helemaal niks...laat ze maar komuh die inkassos..ik pleuhr ze gewoon de sloot in.

Dennis

Re: BKR toetsing ????? zal mij me roesten !!!

Ongelezen bericht door Dennis »

Dag Ron,

Ik geef je groot gelijk. Over 2 maanden moeten wij 100.000 Euro ophoesten of verlengen. Dacht het niet. Opzouten met die bloedhonden . We denken net als jij. Laat ze maar komen trap ze er gewoon uit.

groeten

Dennis

Bob

Ongelezen bericht door Bob »

Dag Ron en Dennis,

Ik sluit me geheel bij jullie aan. Ik heb gisteren die zgn aanbieding van die Grafhonden bij Dexia ontvangen, ik teken niks en stuur ook niks terug! Ze willen dat ik voor 9 april dat ding terugstuur terwijl mijn contract tot december dit jaar loopt. Zoals het er nu voor staat heb ik een schuld van € 29.000, ze kunnen voor mij part allemaal doodvallen daar bij Dexia!!!!

EE

Ongelezen bericht door EE »

Mensen BETAAL NOOIT JE RESTSCHULD, MOETEN WE MET ZEN ALLEN NIET DOEN.

MVG.

Ron

Eindelijk mensen die net als ik duidelijke taal spreken, en zo gaat ik ook handelen tegen Dexia als het zover is.
Als ze mij één keer bellen dan scheld ik ze de huid vol, en vertel ze dat ze mij nooit meer lastig moeten vallen daar ik ze anders ook ga lastig vallen. Hoe??? dat vertel ik hiero lekker niet..Ben natuurlijk niet achterlijk.
Trouwens wel grappig dat Radar REET van de titel heeft weggehaald.
Want het gezegde is "Het zal mij me reet roesten"
Groetjes.

sandra

Ongelezen bericht door sandra »

jeetje als ik die bedragen zo hoort ben ik toch blij dat vorig jaar juli me contract af is gelopen ik moest voor mij veel maar als ik jullie bedragen zo lees zullen jullie er wl om lachen 800 euro bijbetalen ik weet een ding van je fouten leer je ik trap er nooit meer in veel sterkte met jullie gevecht en ik sta achter jullie omdat ik in hetzelfde schuitje gezeten heb ook al is het bedrag veeeeeeeeel kleiner

Ron

Hoi Sandra,

Ook jij kan je geld alsnog terug krijgen.
Heb je de restschuld met behoud van de bekende rechten betaald aan die boevebende? Zo ja dan heb jij nog wat van ze tegoed als we de zaak winnen..Als???????, helemaal geen als... Ik heb al gewonnen, want ik betaal niks.

Groet.

es

Ongelezen bericht door es »

Ik ben niet van plan om de 9500 euro schuld te betalen.

Ron

Es,

Niet van plan? maar dat klinkt niet al te standvastig.
Gewoon resoluut mensen....NIET BETALEN!!!! en al helemaal niet reageren op dat pakket wat je hebt gehad.

Groet, Ron

Martien

Ongelezen bericht door Martien »

Ook ik heb het pakket van Dexia ontvangen. Veel juridisch gebrabbel en een erg eenzijdig aanbod lijkt me.
Overigens zijn ze bij Dexia niet erg wakker, mijn contract liep vorig jaar juli af, en ik heb onder protest de restschuld betaald. Waarom ik dan toch het "genereuze" aanbod ontving is me een raadsel. Hebben meer mensen dit??

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

16.000 euro schuld (fictief), nog 2 jaar te gaan. Volgens al die andere banken, (sns, rabo, abn) verwachten ze over 2 jaar de beurs weer op 600 punten.

Ik twijfel hier zeer aan, maar ja het is een sprankje hoop!

Ingaan op dexia aanbod; enigste voordeel is dat wanneer nu al vast staat dat je een grote restschuld hebt je de schuld zonder extra rente kunt aflossen meer niet!!!!

ik betaal niks, nothing, nada.

Ben student. Sta 1.000 euro rood en kan niks meer lenen!

Dus wat moet ik dan nog veel tekenen!

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Zo samen staan we sterk. Maar Ron (of iemand anders van dit forum) wat kunnen ze nu eigenlijk doen als het contract afgelopen is en je moet het hele bedrag ophoesten ? Dexia gaat gewoon over lijken. Doodgewoon verlengen of een lening afsluiten zeggen ze ,ze zijn niet wijs !. Ze brengen je leven naar de verdoemenis. Het beste is gewoon de boel bij Dexia te hacken of te bombarderen. !!

Ron

Dennis, Bob, Sandra, Es, Ruud en ik weet zeker meerdere mede lotgenoten. Ik ben ook geen man van woorden, dus daarom moet ik ze niet aan de telefoon. (Ik scheld ze gewoon verrot als ze dat doen). Ik svhrijf zoals ik al eerder zei wel een aangetekende brief dat ik nergens meer op reageer en de rechtzaak afwacht. In de tussentijd laat ik de huidige termijnen die ik betaal doorlopen, maar ik zet dat alleen op een speciaal daarvoor geopende rekening.
En zeker weten dat we samen veel sterker staan.
Ik kom bv. uit Den Haag.
Tot slot...mijn 2 contracten (samen 113 Euro) lopen in april af met op dit moment een restschuld van ongeveer 13000 euro.
Ik hoor van jullie.

Groet, Ron
Waar komen jullie vandaan?

Dennis Esser

Ongelezen bericht door Dennis Esser »

Dag Ron,

Waar uit Den Haag kom je ik heb veel familie in Den Haag en Voorburg. Ikzelf om uit Zeist.

groeten

Dennis

Jasmina

Ongelezen bericht door Jasmina »

Heren,

Ik ben het volledig met jullie eens. Voor mij geldt ook: NOOIT BETALEN DIE SCHULD. Van een kale kip kunnen ze geen veren plukken. Dat aanbod is een middel om zichzelf te kunnen indekken t.o.v. iedereen die het tekent. Het hele aanbod zegt genoeg. Het is geen aanbod, het is meer een trap na.

Jasmina

EE

Ongelezen bericht door EE »

Beste mensen betaal NOOIT je restschuld en ga ZEKER NIET op het aanbod van Dexia in.

mvg

Gesloten