LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOYCOTTEN VAN ALLE AANDELEN LEASE VERZEKERAARS/BANKEN!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ronald101

BOYCOTTEN VAN ALLE AANDELEN LEASE VERZEKERAARS/BANKEN!!!!!!!

Ongelezen bericht door ronald101 »

Ik roep iedereen op om ALLE verzekeraars/banken die zich direct of indirect bezig hebben gehouden met de verkoop van aandelen lease produkten te boycotten.

Op dit moment heeft nog geen enkele verzekeraar / bank die zich bezig gehouden heeft met de verkoop van aandelen lease producten toegegeven dat de verkoop van deze producten onverantwoord was. Tevens is er nog geen enkele verzekeraar /bank geweest die op eigen initiatief een goede regeling getroffen heeft met gedupeerden. Er zijn gedupeerden die het leven niet meer zieten zitten maar daar hebben die verzekeraars / banken geen boodschap aan. Ze hebben eigenlijk maar 1 belang en dat is het belang van hun zelf. Hadden die gedupeerden maar alles goed door moeten lezen voordat ze het contract tekende. Deze verzekeraars / banken nemen niet mee dat buiten de brochures om de gedupeerden ook mondelinge informatie van de adviseurs gekregen hebben. Informatie dat ik van de adviseur gekregen heb is o.a. dat het rendement dat hiermee te behalen is hoger is dan het rendement dat op een normale bankrekening behaald kan worden.

De bedrijven die zich bezig hebben gehouden met de verkoop van aandelen lease produkten kunnen in twee woorden omschreven worden; GROTE BOEVEN.

Indien ik zelf in de toekomst weer zaken met een bank/verzekeraar ga doen dan wil ik dat zij tekenen dat zij nooit direct of indirect te maken hebben gehad hebben met de verkoop van aandelen lease produkten.

Indien iedereen de betrokken bedrijven gaan boycotten dan zullen die bedrijven zelf wel de gedupeerden tegemoet moeten komen anders is het einde bedrijf.

LAAT ALLE BEDRIJVEN DIE ZICH BEZIG HEBBEN GEHOUDEN MET AANDELEN LEASE PRODUKTEN EN NIET MET EEN GOEDE REGELING KOMEN MAAR KAPOT GAAN, DIT HEBBEN ZE AAN HUN EIGEN HEBZUCHT EN ONMENSELIJKHEID TE WIJTEN.
Laatst gewijzigd door ronald101 op 07 mei 2004 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.

john.elsewhere

Re: BOYCOTTEN VAN ALLE AANDELEN LEASE VERZEKERAARS/BANKEN!!!!!!!

Ongelezen bericht door john.elsewhere »

Volkomen mee eens. Heb alle contracten e.d. met al die verleasemaatschappijen opgezegd! Maar ook het toezicht en de politiek hebben gefaald. Dit was in Dexialand België nooit gebeurd!!!!!!

Benny van der Vegt

Ongelezen bericht door Benny van der Vegt »

Wij zijn 5 jaar geleden ingegaan op een aanbod van de Spaar,-en kredietcentrale in Veenendaal, tegenwoordig Postkrediet in Veenendaal,
om fl 50100,-- te lenen. Dit was een lening die gekoppeld was aan een aandelenleaseproduct van bank Labourche nu Dexia. Deze week vond ik de folder terug die ons misleid heeft om hier op in te gaan. Een aantal kreten uit deze folder Leen fl 50.100 en betaal vanaf fl 58 per maand terug, het aandelenlease plan wordt zeer veilig belegd belegd via bank Labouchere, op deze wijze wordt het bedrag dat u maandelijks betaalt meer waard , leen fl 50.100 en betaal slechts fl 4.740 terug ( Ondertussen hebben wij ruim € 14.000,-- betaalt ) Realiteit 5 jaar later nog steeds een schuld van fl 50100,-- ruim € 22000,-- een restschuld van meer dan € 10000,-- op het leaseplan op dit moment willen wij van onze schulden met betrekking tot postkrediet heeft dit plan ons ruim
€ 46000,-- gekost. Ik vind dus ook dat alle gedupeerden alle banken en verzekeraars moet boycotten wij hebben geleden en leiden nu nog nu zijn zij aan de beurt.

Rob Adank

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Prima.
Gelijk heb je/Mijnsteun!!!!!
Boycot de hele handel.

Overigens goed weekend.
Geniet van de dag>
Rob.

a survivor

Ongelezen bericht door a survivor »

Ik zal mijn vingers niet meer branden aan leaseprodukten!
Het is eens maar nooit weer!
Dexia heeft mij doen inzien om nooit meer in te gaan op mooie praatjes.
Ik stop voortaan liever mijn geld in een oude sok zonder rente dan dat ik de pot zit te spekken van die arrogante stropdasfiguren :twisted:

sasa

Ongelezen bericht door sasa »

Ja! Stróp :!: dassen! Was het maar waar.......

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Nobel streven Ronald101,

Ik zelf heb het merendeel al ondergebracht bij banken/verzekeraars die nog niet in het rijtje thuis horen van zelfverijking tenkosten van de klant via aandelenleaseconstructies bevinden.

Ik ben nu nog bezig om mijn ziekte koste verzekering te wijzigen. Deze is collectief door de werkgever afgesloten bij de Amersfoorste (onderdeel van Fortis bank). Regelmatig lobby ik bij personeelszaken om bij een andere ziektekosten verzekeraar de collectieve ziektekosten verzekering voor haar werknemers onder te brengen.

Mvg Pieter

depositivo

Ongelezen bericht door depositivo »

Ik zelf heb het merendeel al ondergebracht bij banken/verzekeraars die nog niet in het rijtje thuis horen van zelfverijking tenkosten van de klant via aandelenleaseconstructies bevinden.
Uhm :roll: noemes namendan?

Rutger

Ongelezen bericht door Rutger »

En bij banketbakkerijen :roll: 8)

depositivo

Ongelezen bericht door depositivo »

Achpieter,
watzegt datnu? welkprobeem en forumhebben we overvijfjaar? over demaatschappijen waarwe nuvertrouwen inhebben? lasdekrant vandaag endaar werdweer gewaarschuwd tegentwee buitenlandse maatschappijendie hunzaken nietop orde schijnentehebben enzogroeit dat aantal.ik stotternog niet maarhou erwelwat aanover indeslechtezindeswoords dan. :twisted: :shock: :roll: :cry:

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Rutger,

Ik zal je eenmalig opweg helpen.
http://212.204.247.41/banket/in_heel_nl.html
Veel plezier :wink:
Voor een lijst van bakkerijen waar je niet moet zijn kun je licht opsteken bij http://www.vwa.nl/index.php?main_id=0

Groet Pieter

ronald101

Ongelezen bericht door ronald101 »

up

mol

Ongelezen bericht door mol »

alles boyotten ook geen maandelijkse betalingen doen :lol: [/b

Gesloten