LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief directeur A. Kroll aan klant Legio-Lease.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: Brief directeur A. Kroll aan klant Legio-Lease.

Ongelezen bericht door geldweg »

Die brief is niks mee te doen, die klopt en kan niet als misleidend, dwalend gezien worden.

Die kaart klopt ook, enige discutabele is de vermelding van 3 keer de winst.

Die rechter in amsterdam had het over 1 advertentie en niet over deze brief, folder of wat dan ook. Opmerking zij zou de enige zijn slaat dus nergens op. Zij heeft nooit een uitspraak gedaan over die brief. Die brief is simpelweg juist.

Hou zaken gescheiden en oordeel per geval en gooi niet alles op 1 hoop, dit geeft alleen maar valse hoop. Als 1 peugeot kapot gaat betekend dat nog niet dat alle peugeots slecht zijn. Die rechter oordeelde over 1 advertentie en doen alsof zij het over alles geoordeeld heeft is dus beetje onzinnig.
Snap dat iedereen hoopt dat er wordt afgerekend met dexia, als zij daadwerkelijk fout zijn geweest gebeurt dat vanzelf, maar ook dan zal iedereen individueel alsnog aanspraak hierop moeten maken via een rechter.

In deze brief had niet over risico's gesproken hoeven worden, dit is bevestiging van ontvangst van aanvraag met daarbij het gewenste contract.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Brief directeur A. Kroll aan klant Legio-Lease.

Ongelezen bericht door pluutje »

Arrow,

De door U genoemde rode kaart heb ik niet ontvangen!Waarschijnlijk is er door mij snel genoeg toegehapt.

Vr gr
Pluutje

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Brief directeur A. Kroll aan klant Legio-Lease.

Ongelezen bericht door pallu »

Ook zo´n brief, datum weet ik niet meer (brief is zoekgeraakt)en van dezelfde fondsen aankocht . Het bedrag verschild .

Gesloten