LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] checking out

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: checking out

Ongelezen bericht door aert0001 »

Tja, wat moet je hier nu allemaal weer mee, voel me toch nog erg betrokken, het gaat niet over door de P.C. uit te zetten, goed we gaan gewoon door, weet wel dat naargelang ik op het forum reageer zoveel meer dreiging er ook hier binnenkomt van onze vrienden, toch raakt het mij c.q. ons niet uit, niet meer laat ze maar doen, we wachtten op de dagvaarding nu, en we zijn er klaar voor, zelfs meer dan dat, we hopen dat ze nu eens opschieten.

Reageren op hun brieven doen we vanaf nu niet meer, ik denk trouwens dat het nu onderhand voor ieder wel duidelijk is, ik bedoel met wie of wat te maken hebben, vanavond bij Radar is meer dan duidelijk gemaakt, althans voor mij, hoe fout Dexia bezig is en blijft.

We gaan door, ik had niet moeten toegeven aan mijn hang naar een rustig leventje van voor Dexia, Jullie hebben gelijk we moeten blijven vechten, ieder wel binnen zijn/haar kader maar wel blijven knokken.

Maar jongens wat zijn ze vies bezig, wat een intimidatie, wat een arrogantie en dat gerechtsdeurwaarder bureaus hier aan mee willen werken zegt ook het nodige van hun, het zal ook voor hen nooit meer hetzelfde worden.
Ook zij verliezen hiermee meer dan ze ooit weer goed kunnen maken, en dat allen maar voor wat korte termijn winst.

Nooit kun je zwichtten voor hen, nooit zal ik me verbergen, en de strijd gaat door
Steeds sterker worden we, steeds duidelijker het grote onrecht, steeds meer krijgt het kwaad een gezicht.
Dit schandaal wordt zo groot, het zal nog enige tijd duren maar gelijk en gerechtigheid zal er komen.

Albert, het doet me zo’n goed dat het beter gaat dat je morgen weer naar huis kunt. Het goede nieuws kan niet op vanavond.
Piet, dank je wel, weer heb je gelijk, leuk gevonden “checking in” je kunt 10 euro van me krijgen voor 1 keer ongelijk.
De mensen v.h. forum sorry voor mijn ondoordachte en onmogelijke daad.

Groetjes en checking in again Ton

Gesloten