LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Commissie Oosting

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jome
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 aug 2003 11:23

Commissie Oosting

Ongelezen bericht door jome »

Prachtig toch van die commissie OOsting. Een dikgevulde beurs behaald op kosten van de belastingbetalers, op de rotary-clubs van diverse grote banken, wat onderhandeld, wat gedronken wat gegolfd en alvast wat commissariaten besproken voor de toekomst.
Nu nog even beweren dat het allemaal aan Dexia ligt en dan grinnikend op zomerreces.
Makkelijk geld verdienen en toekomst veilig stellen.Amices onder elkaar. Nederland is en blijft een schurkenstaat en de politiek werkt daaraan mee. Bedankt !!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Commissie Oosting

Ongelezen bericht door Hollander »

En natuurlijk alle verenigingen van gedupeerden die ook hun steun aan de commissie hebben toegezegd hebben hieraan mee gewerkt.

Maar hoe weet jij dat het bestuur van payback alleen maar op de golfbaan staat?

Bob-O
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2004 16:04

Re: Commissie Oosting

Ongelezen bericht door Bob-O »

Wat een oetelwaal ben jij zeg en als jij De rechter niet bent dan slaap je er 's-nachts naast.

En maar dat Pay-back zwart maken. Voor die mensen neem ik mijn pet af en niet voor die hannesen zoals jij.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Commissie Oosting

Ongelezen bericht door Hollander »

Nee dank je, ik slaap 's nachts naast een vrouw. Maar da's een persoonlijke voorkeur hoor, ik heb niks tegen mannen die naast mannen slapen.

Maar je bent wel diep gezonken als je het nachtleven van degenen op dit foum in de discussie wilt betrekken.

Radar
Site Admin
Berichten: 5514
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Commissie Oosting

Ongelezen bericht door Radar »

Hierover is al een topic daarom komt hier een slotje op.

TROS Radar webredactie

Gesloten