| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] contract van 10 jaar
-
Luuc
contract van 10 jaar
Hallo allemaal,
Ik heb destijds een contract afgesloten van 10 jaar.Zit nu op 57 termijnen van de 120 die betaald zijn. Heeft iemand tips wat ik hiermee moet doen, doorgaan of ook gewoon mijn betaling stopzetten. En kan ik zomaar stoppen met betalen?
Helaas heeft mijn partner de winstver3dubbelaar die binnen 3 weken afloopt dus we weten nu hoe hoog de restschuld kan worden. (en deze stijgt nog aardig deze dagen!!!)
Ben zo bang dat ik over ca 4 jaar een nog veel grotere restschuld heb, en wordt gek van al dat geld dat ik maandelijks in die bodemloze put gooi.
graag raad/advies/tips...
gr Luuc
Ik heb destijds een contract afgesloten van 10 jaar.Zit nu op 57 termijnen van de 120 die betaald zijn. Heeft iemand tips wat ik hiermee moet doen, doorgaan of ook gewoon mijn betaling stopzetten. En kan ik zomaar stoppen met betalen?
Helaas heeft mijn partner de winstver3dubbelaar die binnen 3 weken afloopt dus we weten nu hoe hoog de restschuld kan worden. (en deze stijgt nog aardig deze dagen!!!)
Ben zo bang dat ik over ca 4 jaar een nog veel grotere restschuld heb, en wordt gek van al dat geld dat ik maandelijks in die bodemloze put gooi.
graag raad/advies/tips...
gr Luuc
-
rob v.d.
Re: contract van 10 jaar
Ik heb ook zo'n 10 jaren contract. Het is juist één van de contracten waar ik me het minst zorgen over maak. Jij hebt nog ruim 5 jaar te gaan, ik nog 7. Ik heb er alle vertrouwen in dat de koersen dan weer aangetrokken zijn. En daarbij, als je Eegaleaser bent, zal het vonnis in de procedure tegen Dexia waarschijnlijk wel voor het verstrijken van de 10-jaarstermijn vallen.
vr.gr.
vr.gr.