LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dagvaarden of je láten dagvaarden ?
-
Re: Dagvaarden of je láten dagvaarden ?
Ik teken idd niks meer, maar ik doe ook geen fok meer, iedereen kan opzouten, ze kunnen me niks maken.
-
Janneke, zo dom was het helemaal niet, nu worden wij als laatst gedagvaard, en straks is het toch al te laat voor dexia.
Ik help het hopen voor jou.
Ons contract is nog niet afgelopen maar wij hebben Dexia nu vast gedagvaard.
EN wij zijn eegaleasers dus is morgen ook belangrijk.
Ons contract is nog niet afgelopen maar wij hebben Dexia nu vast gedagvaard.
EN wij zijn eegaleasers dus is morgen ook belangrijk.
Morgen is het feest. Rechtbank Amsterdam behandelt de eegalease-zaak tegen Dexia,toch?
Na 2 maal uitstel kan een derde keer echt niet.
Wie gaat er mee vanaf donderdag 26 aug. ons geld terughalen, incl. 11,5% rente? Daar hebben we dan geen rechter meer voor nodig.
Na 2 maal uitstel kan een derde keer echt niet.
Wie gaat er mee vanaf donderdag 26 aug. ons geld terughalen, incl. 11,5% rente? Daar hebben we dan geen rechter meer voor nodig.
-
Inzagirl,
Het is niet te hopen voor de andere lease "slachtoffers" dat jij een afspiegeling van ze bent!!!!
Eerste keer niet goed lezen (contract), tweede keer niet goed lezen (aanbod Dexia), derde keer niet lezen, dan ben je niet goed snik!!!!!!
Nou janken!!! Je hebt er om gevraagd!!!!!!!!!!!!!!!
Het is niet te hopen voor de andere lease "slachtoffers" dat jij een afspiegeling van ze bent!!!!
Eerste keer niet goed lezen (contract), tweede keer niet goed lezen (aanbod Dexia), derde keer niet lezen, dan ben je niet goed snik!!!!!!
Nou janken!!! Je hebt er om gevraagd!!!!!!!!!!!!!!!
...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
idd, dexia wordt op dit moment afgeslacht, ze zullen smeken om genade!!
Iza doe een beetje "normaal", boos zijn we allemaal en ik hoop ook dat we vandaag winnen want wij zijn ook eegaleasers.
-
Eege leasers of niet, vandaag wordt gekeken of dexia bewijzen heeft voor de inkoop van aandelen. De winstverdriedubbelaar wordt dan nietig verklaard en zijn we allemaal vrij.
Wedden dat het 4 weken is uitgesteld?vandaag wordt gekeken of dexia bewijzen heeft voor de inkoop van aandelen.
En dat IS dus al 4 weken uitgesteld. Izagirl leest alleen wat ze WIL lezen op dit forum.vandaag wordt gekeken of dexia bewijzen heeft voor de inkoop van aandelen. De winstverdriedubbelaar wordt dan nietig verklaard en zijn we allemaal vrij.
Inzagirl klaagt dat ze genaaid is, maar in feite zit zij ons allemaal op te naaien.
Ze bereikt er alleen mee dat niemand meer reageert op haar reacties.
-
@ Hollander,
Inzake opnaaien en komma-****** (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... oord=komma door Trosradar censuur!)?
Zie je andere, bijzonder, nuttige opmerkingen.
On-topic gaan is zo te zien niet (meer) voor een ieder weggelegd...
Inzake opnaaien en komma-****** (http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... oord=komma door Trosradar censuur!)?
Zie je andere, bijzonder, nuttige opmerkingen.
On-topic gaan is zo te zien niet (meer) voor een ieder weggelegd...
-
Geachte mevrouw, mijnheer,
Mijn advies is om U te laten dagvaarden. Dexia dagvaarden brengt extra kosten met zich mee. Voor het overige is de rechtbank Amsterdam wispelturig. De sector handelszaken heeft zaken gedaan, zowel enkelvoudig als meervoudig, maar er is ook vaak verwezen naar de kantonrechter. In één geval is er in het voordeel van een klant-deelnemer beslist. Dat was de meervoudige kamer van de sector Handelszaken. Tegen dat vonnis is door Dexia hoger beroep aangetekend. U kunt zich dus net zo goed laten dagvaarden, en Uw schade in een tegenvordering op Dexia verhalen onder afwijzing van de vordering van Dexia op U.
Met vriendelijke groet,
Mr. F.P.J. Bots
-advocaat-
Mijn advies is om U te laten dagvaarden. Dexia dagvaarden brengt extra kosten met zich mee. Voor het overige is de rechtbank Amsterdam wispelturig. De sector handelszaken heeft zaken gedaan, zowel enkelvoudig als meervoudig, maar er is ook vaak verwezen naar de kantonrechter. In één geval is er in het voordeel van een klant-deelnemer beslist. Dat was de meervoudige kamer van de sector Handelszaken. Tegen dat vonnis is door Dexia hoger beroep aangetekend. U kunt zich dus net zo goed laten dagvaarden, en Uw schade in een tegenvordering op Dexia verhalen onder afwijzing van de vordering van Dexia op U.
Met vriendelijke groet,
Mr. F.P.J. Bots
-advocaat-