| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dagvaardiging en verschijnen voor de rechtbank in Arnhem
-
uup
Dagvaardiging en verschijnen voor de rechtbank in Arnhem
johan
Geplaatst op 16 Jul 2003 22:09 door johan
--------------------------------------------------------------------------------
Goede avond,
Hiebij deel ik u mede dat wij door de deurwaarde een dagvaardeging hebben onvangen voor 23 en 29 juli te verschijnen met een advokaat bij de rechtbank in arnhem.
Wij hebben een advokaat om raad gevraagd.
Wie kunnen ons hier bij helpen?
Groetjes Johan.
Geplaatst op 16 Jul 2003 22:09 door johan
--------------------------------------------------------------------------------
Goede avond,
Hiebij deel ik u mede dat wij door de deurwaarde een dagvaardeging hebben onvangen voor 23 en 29 juli te verschijnen met een advokaat bij de rechtbank in arnhem.
Wij hebben een advokaat om raad gevraagd.
Wie kunnen ons hier bij helpen?
Groetjes Johan.
Re: Dagvaardiging en verschijnen voor de rechtbank in Arnhem
Kantongerecht? Dan een bezwaarschrift schrijven aan de kantonrechter (zie achterzijde dagvaarding), hiermee kun je de zaak vertragen waardoor je meer tijd hebt om voor verdediging te zorgen.
-
jan2
hoe kun je nu een advocaat om raad vragen als je met een advocaat wil verschijnen?
Nomaliter neem je een advocaat in de arm die dan alles voor je uitzoekt.
VOlgens mij fanrtaseer je.
Nomaliter neem je een advocaat in de arm die dan alles voor je uitzoekt.
VOlgens mij fanrtaseer je.
Hallo Johan,
Ik denk dat Marco wel goede raad kan geven.
Zijn "verhaal" kun je vinden in zijn topics "Openbare verkoop" en "Mijn huis is verkocht".
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.
Wat je nu hebt geschreven is alleen bangmakerij en geeft alleen onnodige onrust.
Of is dat de bedoeling ?
Groeten,
Piet
Ik denk dat Marco wel goede raad kan geven.
Zijn "verhaal" kun je vinden in zijn topics "Openbare verkoop" en "Mijn huis is verkocht".
Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.
Wat je nu hebt geschreven is alleen bangmakerij en geeft alleen onnodige onrust.
Of is dat de bedoeling ?
Groeten,
Piet
johan daar horen vast niks meer van.
kunnen we de topic weer sluiten.
kunnen we de topic weer sluiten.
-
ed
Beste Johan,
Ga even naar de website van de stichting daar staat een duidelijk verhaal over "Hoe moet ik omgaan met deurwaarders, aanmaningen en incassoprocedures"
Ik zelf wacht daar al 2 jaar op dat ik voor de rechter moet komen maar DEXIA durft niet i.v.m. het feit dat mijn contract is afgesloten op het moment dat ik nog een lening had staan van 10000,- euro
Succes
Edwin
Ga even naar de website van de stichting daar staat een duidelijk verhaal over "Hoe moet ik omgaan met deurwaarders, aanmaningen en incassoprocedures"
Ik zelf wacht daar al 2 jaar op dat ik voor de rechter moet komen maar DEXIA durft niet i.v.m. het feit dat mijn contract is afgesloten op het moment dat ik nog een lening had staan van 10000,- euro
Succes
Edwin
-
joop
alleen de tekst van het onderwerp al, ik geloof er geen snars van.
-
F.Vogelpest
Johan heeft last van de warmte
-
Gast
Deze topic is weer typisch een geval van mensen bang proberen te maken. Mensen, laat u niet intimideren, dit bericht berust niet op waarheid