| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] datum aankoop aandelen voor ondertekening???
-
Willem
datum aankoop aandelen voor ondertekening???
Hallo allemaal,
als ik naar mijn wereldproduct kijk staat er op het contract dat het op 11 mei 2000 is geboekt.... De aandelen zijn op 04 mei 2000 gekocht en Legio heeft op 8 mei getekend.... terwijl daarnaast een stempel staat waarop ontvangen op 11 mei staat...?????
Lijkt wel of ze al aandelen hadden gekocht voordat ze ondertekend hebben.
Heeft iemand hiermee ervaring?
Alvast bedankt.
als ik naar mijn wereldproduct kijk staat er op het contract dat het op 11 mei 2000 is geboekt.... De aandelen zijn op 04 mei 2000 gekocht en Legio heeft op 8 mei getekend.... terwijl daarnaast een stempel staat waarop ontvangen op 11 mei staat...?????
Lijkt wel of ze al aandelen hadden gekocht voordat ze ondertekend hebben.
Heeft iemand hiermee ervaring?
Alvast bedankt.
-
agnes
Re: datum aankoop aandelen voor ondertekening???
Volgens mij hebben ze die ook eerder gekocht. Mijn aankoopdatum staat op 20/4, het contract is ondertekend door Legio op 21/4, en enkele dagen later heb ik het ontvangen en dus getekend. Eigenlijk wel vreemd dat ik geen datum van ondertekening hoefde in te vullen.
-
L. Blok
Ook bij mij hebben ze het aandelenpakket gekocht 2 dagen voordat Legio/Dexia cq Labouchere het kontrakt hebben getekend. Daar heb ik over gereclameerd bij Legio/Dexia en daar kreeg ik antwoord op terug dat dit niet uitmaakte want dat men juridisch pas aan het kontrakt gehouden was na ondertekening van het kontrakt door mij. Vreemd dat er dan toch aandelen op mijn naam zijn gekocht voordat ik het kontrakt had getekend.
m.v.g. L. Blok
m.v.g. L. Blok
-
Willem
Beste Agnes en L.Blok (heer?)
Toch vreemd dat zij opties (of aandelen?)kunnen kopen voordat je getekend hebt... dan heb ik dus nooit de gelegenheid gehad om het contract te wijzigen of weigeren voordat de aankoop is geschied. Lijkt mij dat daar toch een reglement voor is of zelfs een wet???
Dit zal ik zeker nog uitzoeken want ik denk niet dat de toetsing bij BKR voor de datum ondertekening is geschied!
mvg Willem
Toch vreemd dat zij opties (of aandelen?)kunnen kopen voordat je getekend hebt... dan heb ik dus nooit de gelegenheid gehad om het contract te wijzigen of weigeren voordat de aankoop is geschied. Lijkt mij dat daar toch een reglement voor is of zelfs een wet???
Dit zal ik zeker nog uitzoeken want ik denk niet dat de toetsing bij BKR voor de datum ondertekening is geschied!
mvg Willem
-
agnes
Misschien dat Legio eerst de aandelen op eigen naam kocht en het risico droeg dat je niet zou tekenen?
Laat in elk geval weten wat je bevindingen hierover zijn.
Laat in elk geval weten wat je bevindingen hierover zijn.
-
Kees
Mensen, denk na. Als je het contract niet wil, dan teken je niet. Daarom kopen ze eerst de aandelen aan, zodat je weet waar je voor tekent. Niet zo gek lijkt me. Zoek toch niet achter alles iets kwaads; dit is zelfs in uw voordeel.
Groeten hoor! Kees
Groeten hoor! Kees
-
teuger
Kees
Wat een gelul zeg je hier.
Na diverse telefoontjes in maart 200 door Legio om deel te nemen aan de Winstverdriedubbelaar, heb ik na veel aandringen gezegd dat ze mij een folder moesten sturen.Enkele dagen daarna kreeg ik alleen de contracten met een prachtige berekening van mijn winst na 3 jaar.
Ik zag echter dat de aandelen op 16 maart waren gekocht en
het contract was gedateerd 17 maart.Ik heb direct gebeld met Legio waarop men zei dat ik telefonisch al "ja"gezegd tegen de aanbieding en niet meer terugkon.Dit was beslist "niet"het geval, maar hun "ja"was mijn "nee"Na wat ruggespraak ben ik er toch ingetuind en heb ze , uit angst voor maatregelen, getekend teruggestuurd.Op deze manier pasten zij dat toe en beslist niet zoals jij denkt.
Wat een gelul zeg je hier.
Na diverse telefoontjes in maart 200 door Legio om deel te nemen aan de Winstverdriedubbelaar, heb ik na veel aandringen gezegd dat ze mij een folder moesten sturen.Enkele dagen daarna kreeg ik alleen de contracten met een prachtige berekening van mijn winst na 3 jaar.
Ik zag echter dat de aandelen op 16 maart waren gekocht en
het contract was gedateerd 17 maart.Ik heb direct gebeld met Legio waarop men zei dat ik telefonisch al "ja"gezegd tegen de aanbieding en niet meer terugkon.Dit was beslist "niet"het geval, maar hun "ja"was mijn "nee"Na wat ruggespraak ben ik er toch ingetuind en heb ze , uit angst voor maatregelen, getekend teruggestuurd.Op deze manier pasten zij dat toe en beslist niet zoals jij denkt.
-
Kees
Ach ja Teuger,
Als je het zelf maar gelooft en er gelukkiger van wordt...
Groeten hoor! Kees
Als je het zelf maar gelooft en er gelukkiger van wordt...
Groeten hoor! Kees
-
Jaap
Zo is het koop de worst van Steegeman daar houden we van.
-
Willem
hoi boppers,
het lijkt mij dat het belangrijkste uit het oog wordt verloren....
Namelijk het feit dat er niet gehandeld kan worden voor je voordat het contract getekend is en er een toetsing bij BKR aan voorafgegaan is. Bij een totaal bedrag van meer dan 100000 gulden moet er een inkomenstoets plaatsvinden. Dit is dus niet gebeurd voordat er getekend is door beide partijen. Maw. zij kochten al aandelen en gingen al een verbintenis aan voordat zij zeker konden zijn dat alle risicos gedragen konden worden door mij. Het handelen in opties (dat is het volgens mij) is dus al helemaal niet mogelijk zonder handtekening.
Groeten
het lijkt mij dat het belangrijkste uit het oog wordt verloren....
Namelijk het feit dat er niet gehandeld kan worden voor je voordat het contract getekend is en er een toetsing bij BKR aan voorafgegaan is. Bij een totaal bedrag van meer dan 100000 gulden moet er een inkomenstoets plaatsvinden. Dit is dus niet gebeurd voordat er getekend is door beide partijen. Maw. zij kochten al aandelen en gingen al een verbintenis aan voordat zij zeker konden zijn dat alle risicos gedragen konden worden door mij. Het handelen in opties (dat is het volgens mij) is dus al helemaal niet mogelijk zonder handtekening.
Groeten