LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De bekendheid met de wet

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Wie had er voor het aflopen/bijna aflopen van het contract wel eens van art. 1:88, 3:50 gehoord?

Ja, wel van gehoord
1
13%
Neen, nog nooit van gehoord
4
50%
Via dit forum van gehoord
3
38%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

De bekendheid met de wet

Ongelezen bericht door Dubio »

Weer eens een stelling over de eega-leasers. Hier op het forum weet iedereen hoe die moet vernietigen als z'n eega geen schriftelijke toestemming bij het aangaan van het contract heeft verleend.
Maar veel niet forum-gangers weten dit niet en laten zo de verjaringstermijn verlopen. Dit lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling, daarom deze poll.

Met vr. gr. Dubio

Ragrin
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 jul 2003 17:47

Re: De bekendheid met de wet

Ongelezen bericht door Ragrin »

Heel goed Dubio :!:
Zo wordt dit onderwerp weer eens goed onder de aandacht gebracht.
Eerlijk gezegd wist ik als gemiddelde burger hier ook geen bal van af.
Gelukkig is er dit forum, waarvan ik hoop dat er vele gedupeerden zijn die hiervan kennis nemen om ons niet langer alles en nog wat op de mouw te laten spelden.
Dat heeft Legiolease in het verleden voldoende gedaan tenslotte, waardoor we nu met onrust en gebakken peren zitten. :twisted: :roll:

rob v.d.
Berichten: 69
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:19

Re: De bekendheid met de wet

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Dubio, ik vind het onzinnige poll. Bovendien suggereer je in feite dat het Radar-forum het enige podium is dat bekendheid geeft aan de zg. Eegalease-kwestie. Hoe er vernietigd moet worden is door de Stichting Leaseverlies aan al haar leden (thans ruim 82.000) bekend gemaakt. Bovendien is er de Stichting Eegalease (thans ruim 15.000 leden), de Consumenten bond die participeert in Leaseverlies en behoorlijk aandacht schenkt aan de kwestie (620.000 leden !!), en tenslotte de Vereniging voor effectenbezitters (27.000) die eveneens er aandacht aan schenkt. En dan heb ik Pay-Back nog niet genoemd. Dus, om nu te zeggen dat, als je het forum niet leest, je dan ook niet kan weten hoe je moet vernietigen (Eegalease verstrekt zelfs de conceptbrief hiervoor), dat is een slag in de lucht.
Met vriendelijke groet,
rob v.d.

Gesloten